Bekijk volle/desktop versie : Politie verstopt volgsysteem in scooters



Pagina's : [1] 2

27-10-2008, 18:19
Politie verstopt volgsysteem in scooters
[/IMG]
Uitgegeven: 27 oktober 2008 17:10
Laatst gewijzigd: 27 oktober 2008 17:10

AMSTERDAM - De politie heeft in een onbekend aantal brommers in Amsterdam zogeheten peilzenders verstopt waardoor ze precies kan volgen waar de bestuurders zich bevinden.
ANP2

Dat bevestigt justitie naar aanleiding van een bericht op de lokale televisiezender At5.

Volgens een woordvoerder heeft een officier van justitie toestemming gegeven voor het plaatsen van de apparatuur. Hij noemt de opsporingsmethode niet ongebruikelijk.

De zenders zijn geplaatst toen de voertuigen door de politie in beslag waren genomen. Volgens At5 gaat het om ten minste twee brommers van jongens uit de Diamantbuurt.
(c) ANP

Bron

27-10-2008, 18:19


Nou, eens kijken waar die zendertjes die agenten zoal gaat brengen

27-10-2008, 18:22

Citaat door Horus:
Nou, eens kijken waar die zendertjes die agenten zoal gaat brengen



geen inbraakjes denk ik

27-10-2008, 18:23

Citaat door pizatie:
geen inbraakjes denk ik


27-10-2008, 18:25



Citaat door Horus:



volie er om heen en die znder is voor niks geplaats woehahahah

27-10-2008, 18:27

Citaat door Horus:
Nou, eens kijken waar die zendertjes die agenten zoal gaat brengen



Wat zou zo een zendertje doen op marktplaats.

27-10-2008, 18:31

Citaat door pizatie:
volie er om heen en die znder is voor niks geplaats woehahahah


Ik denk niet dat ze zo slim zijn, niet allemaal die willen alleen maar snel geld maken trouwens de zenders waar ik soms mee werk, daar gaat je folie niet meer op hoor...

27-10-2008, 18:31

Citaat door joesoef:
Wat zou zo een zendertje doen op marktplaats.


Dat moesten ze hier op mja doen een rubriek waar men elkaar scooters en laptops kan gaan verkopen, waarom zouden ze dat hier nog niet hebben bij marokko.nl

27-10-2008, 18:34

Citaat door Horus:
Ik denk niet dat ze zo slim zijn, niet allemaal die willen alleen maar snel geld maken trouwens de zenders waar ik soms mee werk, daar gaat je folie niet meer op hoor...



horus wedden van wel

27-10-2008, 18:34

Citaat door Horus:
Dat moesten ze hier op mja doen een rubriek waar men elkaar scooters en laptops kan gaan verkopen, waarom zouden ze dat hier nog niet hebben bij marokko.nl



Lees het topic nog eens? Ik heb het over zo een zendertje die je plots onder je brommerD vindt nadat je hem terug hebt gekregen van de politie.

27-10-2008, 18:45

Citaat door joesoef:
Lees het topic nog eens? Ik heb het over zo een zendertje die je plots onder je brommerD vindt nadat je hem terug hebt gekregen van de politie.


Dat had ik wel door, maar beetje goed spul hoeft niet duur te zijn, in Veendam hebben ze bv de sociale werkplaats gekozen om nachtkijkers voor de marine in elkaar te laten zetten. Sociale werkplaats is dus voorziening ggz/vg (GGZ en verstandelijke gehandicapten sector).

Deden ze al tien jaar geleden...

27-10-2008, 19:02
Wet op de privacy in het geding.
Nu is het bij 'boeventuig', maar het zou me niets verbazen als we over een aantal jaar allemaal met zo'n ding zijn uitgerust zonder dat wij het überhaupt weten.

27-10-2008, 19:09



Citaat door Horus:
Dat had ik wel door, maar beetje goed spul hoeft niet duur te zijn, in Veendam hebben ze bv de sociale werkplaats gekozen om nachtkijkers voor de marine in elkaar te laten zetten. Sociale werkplaats is dus voorziening ggz/vg (GGZ en verstandelijke gehandicapten sector).

Deden ze al tien jaar geleden...



Is het gek als ik jouw reactie niet begrijp?

27-10-2008, 19:29

Citaat door IlLeGal_NaDoR:
Wet op de privacy in het geding.
Nu is het bij 'boeventuig', maar het zou me niets verbazen als we over een aantal jaar allemaal met zo'n ding zijn uitgerust zonder dat wij het überhaupt weten.


Ook onderzoeksmethoden worden getoetst bij de rechter. Dat zal zo'n vaart niet lopen.

27-10-2008, 19:31
aanklagen en je krijgt geld

Pagina's : [1] 2