Bekijk volle/desktop versie : 1 Ding

Pagina's : [1] 2 3 4

18-02-2004, 23:02
Als je de mogelijkheid kreeg om 1 ding aan je zelf te veranderen wat zou dit dan zijn....

Dit kan zowel uiterlijk als innerlijk zijn!

19-02-2004, 13:10

Citaat:
Origineel gepost door KohiNoor
Ogen of course!!! Hup lazer erop en ik ben verlost van die nutte bril!
Lenzen

19-02-2004, 15:55

Citaat:
Origineel gepost door minora
Lenzen
Niet iedereen kan tegen lenzen en bovendien zijn lenzen best wel een gedoetje. En per ongeluk met lenzen gaan slapen is vaak een ramp! Dus lenzen zijn ook niet alles. Laseren durf ik nog niet goed, omdat nog niet bekend is wat de gevolgen op lange termijn zijn. Anders zou ik dat doen, hoewel het erg duur is.

19-02-2004, 16:53

Citaat:
Origineel gepost door tonk
Niet iedereen kan tegen lenzen en bovendien zijn lenzen best wel een gedoetje. En per ongeluk met lenzen gaan slapen is vaak een ramp! Dus lenzen zijn ook niet alles. Laseren durf ik nog niet goed, omdat nog niet bekend is wat de gevolgen op lange termijn zijn. Anders zou ik dat doen, hoewel het erg duur is.
Mijn neven en ooms hebben allemaal wel hun ogen laten laseren en tot zover gaat alles goed..

20-02-2004, 12:36

Citaat:
Origineel gepost door KohiNoor
Ogen of course!!! Hup lazer erop en ik ben verlost van die nutte bril!

Als je zomaar even 4000,- Euro (misschien wel meer)kan ophoesten dan wens ik je sterkte toe!

20-02-2004, 12:41
4000,- is weinig

20-02-2004, 19:53
zelf vind ik da tik nix aan me moet verandere ben perfekt mess klink het raar maar dat vind ik zelf wel als ik me zelf goed voel dan boeit het me niet wat andere mense ove rmij zeggen togg??

20-02-2004, 20:14

Citaat:
Origineel gepost door alhoceimachaima
zelf vind ik da tik nix aan me moet verandere ben perfekt mess klink het raar maar dat vind ik zelf wel als ik me zelf goed voel dan boeit het me niet wat andere mense ove rmij zeggen togg??
Je hebt helemaal gelijk hoor!!!

Maar te veel vet is ongezond en dat wil ik graag weg hebben...

20-02-2004, 20:22
Uiterlijk boeit me niet, ben blij hoe Allah me heeft geschapen, alhamdoulilah. Wat mijn innerlijk betreft...ik zou een beter hart willen.

20-02-2004, 20:29
Alhamdulilah 3ala kuli haal.
Je moet altijd kijken naar de mensen die minder dan jij hebben in zowel schoonheid als bezit en dergelijke. Geloof mij dan wil je echt niets aan jezelf veranderen. Alhamdulilah wil ik dus ook niets aan mezelf veranderen Tis goed zo.

21-02-2004, 02:11

Citaat:
Origineel gepost door Mievrouw
Alhamdulilah 3ala kuli haal.
Je moet altijd kijken naar de mensen die minder dan jij hebben in zowel schoonheid als bezit en dergelijke. Geloof mij dan wil je echt niets aan jezelf veranderen. Alhamdulilah wil ik dus ook niets aan mezelf veranderen Tis goed zo.
Ja daar zit wat in

21-02-2004, 13:16

Citaat:
Origineel gepost door minora
4000,- is weinig
zei ze met een kleine ..

Citaat:
Origineel gepost door alhoceimachaima
Perfect it is!!
Je bent dus trots op je zelf!!

21-02-2004, 17:44

Citaat:
Origineel gepost door C_OUJDIA
zei ze met een kleine ..

Ja toch

23-02-2004, 14:25
er zijn ook nachtlenzen

23-02-2004, 14:30
ik ben blij hamdoelilah met wat ik heb..
en als andere mense dat niet bevalt ewa jah..dan tog niet he..

Pagina's : [1] 2 3 4