Bekijk volle/desktop versie : Broeders en Zusters ff jullie aandacht aub!!

18-02-2004, 22:07
Wa salaam âlaikoem wa rahmatoellahi wa barakatoehoe, broeders en zusters,

Ik wou jullie aandacht vragen voor het volgende: Het gaat niet zo goed mijn broer Abdelnachied. Zijn gezondheid verkeert in een slechte staat. Ik zou jullie graag willen vragen of jullie voor hem willen bidden en dat hij insha allah zo snel mogelijk zal genezen. Moge Allah hem daarbij helpen.

Shokran bezaf voor jullie medewerking,

Thalla ferasik Rachid.

18-02-2004, 22:45

Salaam aleikom..

Moge Allah Taala de broeder AbdelNacheed genezen, en zijn ziekte een reiniging voor hem laten zijn... Allah Sefie7

Salaam aleikom

18-02-2004, 23:42
allahoemma ishfie anta ashaafie laa shiefa'a illa shiefaoeka, shiefaa'oen laa youghadieroe saqama

allahoemma ishfie anta ashaafie laa shiefa'a illa shiefaoeka, shiefaa'oen laa youghadieroe saqama

laa ba'sa tahooroen inshallah

19-02-2004, 18:25
Wa salaam âlaikoem wa rahmatoellahi wa barakatoehoe, broeders en zusters,voor jullie moeite en steun ik waardeer het echt Shokran bezaf...nu ligt het in de handen van allah en insha allah zult hij snel genezen..Moge allah hem daarbij helpen en MuslimaHulandia Shokran voor je mooie Hadith maar ik kom hem al...ik heb zelf de moskee's ingelicht..want vrijdag was zijn eerste operatie..was niet zo goed gegaan hij bleef last houden enz..maar maandagnacht had hij erge last het bleek te zijn dat hij eeb bloedprop had in zijn hart en dat is heel gevaarlijk..en hij weet van zich zelf al dat hij het niet gaat halen meskien hij ligt op het intensievecar...niemand mag bij hem komen je kan hem alleen zien bij het glas zeg maar..hij ligt allemaal aan slangen en draden allatief niet om aan te zien man...hij had vroeger al een erge ongeluk gehad dat hij bijna niet had gehaald..toen lag hij ook een week in coma en botbreuken en gekneusde dingen allemaal..en een hersenschudding daar denkt hij dat hij dit ook niet gaat halen..want heb al 3 dierbaren verloren in 1 jaar, als me broer bijvoorbeeld overleefd dan weet ik echt niet meer wat ik moet doen nogamaals shokran voor jullie hulp...Was iedereen maar zo als jullie want je heb vele die bij hun eigen denken schijt aan hem weet je...Thalla Ferasik Rachid

19-02-2004, 18:56

salaam 3alaikoem wa rahmatoe allah wa barakatahoe...

Moge allah je sabr geven in de tijden van verdriet.....

Ken een doe3a voor je die ik ook vaak op zeg....voor in tijden van verdriet...hoop insha allah dat je er wat aan hebt:

O Allah, ik hoop op Uw genade. Beproef mij niet, zelfs niet voor een moment. Regel alle zaken voor mij. Er is geen God behalve U.....allahoema amien

Er is geen god behalve U, verheerlijkt bent U. Waarlijk ik was onder de Zondaren...

Moge allah je broer genezen......en hem meer verhalen laten schrijven insha allah............

Moge allah je ouders sabr geven die ze nodig zullen hebben insha allah.....Maar onthou altijd: het is qadr allah....de wens van Onze lieve heer......

wa salaam 3alaikoem wa rahmatoe allah wa barakatahoe

oughkoem fi dien

23-02-2004, 00:02
Ik wens je broer veel beterschap, InchAllah zal hij snel genezen. Lahi Chafih. Het doet pijn maar het is Elmektab zoals jullie allemaal wel weten... Ik hoop met mijn hart en ziel dat hij weer beter word InchAllah, en dat Allah swt onze gebeden verhoort...

Amien

23-02-2004, 15:21
Wa salaam âlaikoem wa rahmatoellahi wa barakatoehoe, broeders en zusters, Shokran bezaf voor jullie steun..Moge allah Jullie belonen voor jullie goede daden...Moge allah hem snel genezen amien!..

Thalla Rachid,

23-02-2004, 17:06
amien ya rab al3alamien

25-02-2004, 09:40
masha allah

25-02-2004, 14:56
Allahoe Akbar!!!!!!!!!!!!!!