Bekijk volle/desktop versie : Zoek je je kleren zorgvuldig uit?

Pagina's : [1] 2 3 4

18-02-2004, 19:56

Citaat door 007_letizia:
Salaam,

Als jij de deur uitgaat (naar school of werk) kies je dan van tevoren zorgvuldig je kleren uit? Leg je ze de avond van tevoren al klaar? Of grijp je iets uit de kast in de ochtend?

Mijn zussen zoeken namelijk hun kleren de avond van tevoren uit en dan leggen ze het netjes neer op hun bureau of hangen het over hun stoel compleet met bijpassende riem en/of sieraden. 'S ochtends hoeven ze dan niks meer te doen.

Ikzelf zoek het gewoon die ochtend zelf uit; pak gewoon meestal een of andere broek met een leuk truitje erboven en zoek leuke sieraden uit. Maar de avond van tevoren....nee!

En jullie?

.

18-02-2004, 20:17

Me... ik zoek nooit iets uit.. als ik opsta doe ik een greep in mijn kast.. soms ziet het er totaal niet uit..maar dat intresseert me totaal niets.. mijn vriendinnen zeggen dat ze me benijden omdat hun niet het huis uit durven zonder helemaal geplamuurd zijn en hun kleding tip top uitziet... Alleen als ik teveel tijd heb dan benik weleens kieskeurig.. verder nooit

18-02-2004, 21:19
jah ook avond van tevoren, maar sieraden enzoniet die pak ik gwoon 'sochtends, als ik 'sochtends alles uitmoest kiezen dan zou ik elke dag te laat kome

18-02-2004, 21:54
Jepss..Ik ook!

heb er s'Ochtends nooit tijd voor..

18-02-2004, 22:03

Citaat:
Origineel gepost door Miss_Wafae
Jepss..Ik ook!

heb er s'Ochtends nooit tijd voor..
De tijd waarin normaal je kleren in uit moet zoeken die gebruik je zeker om wat langer in bed te blijven liggen!

19-02-2004, 00:45

Citaat:
Origineel gepost door C_OUJDIA
De tijd waarin normaal je kleren in uit moet zoeken die gebruik je zeker om wat langer in bed te blijven liggen!
Juist...!

19-02-2004, 09:18
Ik pak wat ik voor me zie .Maar toen ik op school zat deed ik het ook in de avond

19-02-2004, 14:06
Als ik in bed lig bedenk ik wat ik de volgende dag aan doe...

Kleren hangen allemaal gestreken in de kast..

19-02-2004, 20:46
De avond ervoor..Das een gewoonte bij mij..
Ik zou me nie goe voelen in me kleren moest ik da s'ochtends doen..

19-02-2004, 22:35
kan ik niet savonds doen, ligt er aan hoe ik me smorgens voel wat ik aan ga doen

19-02-2004, 22:48

Citaat:
Origineel gepost door Mouny
Me... ik zoek nooit iets uit.. als ik opsta doe ik een greep in mijn kast.. soms ziet het er totaal niet uit..maar dat intresseert me totaal niets.. mijn vriendinnen zeggen dat ze me benijden omdat hun niet het huis uit durven zonder helemaal geplamuurd zijn en hun kleding tip top uitziet... Alleen als ik teveel tijd heb dan benik weleens kieskeurig.. verder nooit
Do I need to say more?

20-02-2004, 11:47

Citaat:
Origineel gepost door 007_letizia
[B] Salaam,

Als jij de deur uitgaat (naar school of werk) kies je dan van tevoren zorgvuldig je kleren uit? Leg je ze de avond van tevoren al klaar? Of grijp je iets uit de kast in de ochtend?

Mijn zussen zoeken namelijk hun kleren de avond van tevoren uit en dan leggen ze het netjes neer op hun bureau of hangen het over hun stoel compleet met bijpassende riem en/of sieraden. 'S ochtends hoeven ze dan niks meer te doen.

Ikzelf zoek het gewoon die ochtend zelf uit; pak gewoon meestal een of andere broek met een leuk truitje erboven en zoek leuke sieraden uit. Maar de avond van tevoren....nee!

En jullie?

[/B]

Ik leg ook alles de avond van te voren klaar..Me riem erbij..oorbellen alles.. Dan hoef ik s'ochtends na het douchen alleen alles aan te trekken.. Anders haal ik het ook niet qua tijd..

20-02-2004, 12:19

Citaat:
Origineel gepost door minora
Als ik in bed lig bedenk ik wat ik de volgende dag aan doe...

Kleren hangen allemaal gestreken in de kast..
Yep, me 2!

Alhoewel...Niet liegen Minora...heb je weleens aan de lijn gehad...Hey hey Twinkey...wat moet ik nu aan??!! Zal ik deze aan doen? Of deze?

Ik: Ewa doe gewoon, wat maakt het uit.

Later, Minora gaat de deur uit:

Ik: Ewa, klaar of niet? Ik loop zo naar de bushalte En? Zit je kleding goed?

Minora: Nee, ik liep naar de bushalte maar vond dat ik eruit zag als een Turk. Ben terug gegaan naar huis en heb een ander jasje aangetrokken.

Ik:

20-02-2004, 12:25

Citaat:
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Yep, me 2!

Alhoewel...Niet liegen Minora...heb je weleens aan de lijn gehad...Hey hey Twinkey...wat moet ik nu aan??!! Zal ik deze aan doen? Of deze?

Ik: Ewa doe gewoon, wat maakt het uit.

Later, Minora gaat de deur uit:

Ik: Ewa, klaar of niet? Ik loop zo naar de bushalte En? Zit je kleding goed?

Minora: Nee, ik liep naar de bushalte maar vond dat ik eruit zag als een Turk. Ben terug gegaan naar huis en heb een ander jasje aangetrokken.

Ik:

Dat is alleen maar als ik met jou afspreek...

Moet je maar voortaan gewoon zeggen wat ik aan moet

20-02-2004, 12:36

Citaat:
Origineel gepost door minora

Dat is alleen maar als ik met jou afspreek...

Moet je maar voortaan gewoon zeggen wat ik aan moet
Ja ja, dat zeggen ze allemaal.

Ben benieuwd wanneer je gaat zeggen:

Hey Twinkey, tis lekker zonnig enzo, zal ik allemaal kleurtje aandoen. Niet zwart enz..

Ik: Ja is leuk, niet grauw en donker.

Later.

Ik: En?

Minora: Uuh, nee, had alles aangetrokken met schoen en al, maar heb toch iets anders aangetrokken. Vond dat ik eruit zag als zo'n Surinamer met allemaal kleurtjes.

Ik: Ow, o.k. En wat heb je nu aan.

Minora: Zwart.

Ik: Minora, krijg kromme tenen

Pagina's : [1] 2 3 4