Bekijk volle/desktop versie : Nederlanders klagen over Marokkanen...



Pagina's : [1] 2

26-10-2008, 18:20
[En wij klagen onderling over elkaar ]

26-10-2008, 18:22


en zo klaagt iedereen over elkaar

26-10-2008, 18:23
Marokkanen zijn kxt mensen.

26-10-2008, 18:24
Zoals Arabieren & Berberen.

Jammer, een vriend van mij mag niet met het meisje van zijn dromen trouwen. Enkel omdat ze van Berberse afkomst is! Gewoonweg zonde !

26-10-2008, 18:25



Citaat door Snoeptomaatje:
Zoals Arabieren & Berberen.

Jammer, een vriend van mij mag niet met het meisje van zijn dromen trouwen. Enkel omdat ze van Berberse afkomst is! Gewoonweg zonde !



Dat is heel triest jaa!

26-10-2008, 18:26

Citaat door Snoeptomaatje:
Zoals Arabieren & Berberen.

Jammer, een vriend van mij mag niet met het meisje van zijn dromen trouwen. Enkel omdat ze van Berberse afkomst is! Gewoonweg zonde !

ik vind het zo erg als ik zoiets lees wat maakt afkomst nou weer uit ze zijn toch beide moslims of niet soms

26-10-2008, 18:26
ik ben een berber
En ondertussen klagen we idd onderling over elkaar

26-10-2008, 18:29

Citaat door Aruit_23:
[En wij klagen onderling over elkaar ]



That's soo funny

26-10-2008, 18:29

Citaat door tanger_lover:
ik vind het zo erg als ik zoiets lees wat maakt afkomst nou weer uit ze zijn toch beide moslims of niet soms


Ja, hertverscheurend!

Hij is helemaal weg van haar, maar omdat ze beiden weten dat ze nooit samen zullen eindigen.. kunnen ze ook niet voor elkaar gaan. Zo spijtig dat van afkomst zoveel gezeik kan worden gemaakt!

26-10-2008, 18:29
Yep!

26-10-2008, 18:30

Citaat door minnesota:
Dat is heel triest jaa!

Heel erg.

26-10-2008, 18:32

Citaat door Snoeptomaatje:
Ja, hertverscheurend!

Hij is helemaal weg van haar, maar omdat ze beiden weten dat ze nooit samen zullen eindigen.. kunnen ze ook niet voor elkaar gaan. Zo spijtig dat van afkomst zoveel gezeik kan worden gemaakt!

wollahila zulke verhalen moet ik huilen joh
dat ze eindelijk iemand hebben gevonden met wie ze de rest van hun leven willen zijn en dan mag het niet alleen omdat ze een een berber/arabier is soms zou ik de eerste generatie shien integratie programma willen laten bijwonen

26-10-2008, 18:35



Citaat door tanger_lover:
wollahila zulke verhalen moet ik huilen joh
dat ze eindelijk iemand hebben gevonden met wie ze de rest van hun leven willen zijn en dan mag het niet alleen omdat ze een een berber/arabier is soms zou ik de eerste generatie shien integratie programma willen laten bijwonen



Ja, ik had eigenlijk helemaal geen flauw benul dat dit daadwerkelijk ook gebeurd. Maar racisme onder de Marokkanen is zeer zeker aanwezig!

Ja, dat zou ze wel goed doen!

26-10-2008, 18:37

Citaat door Womazough:
We leven in een wereld, waar liefde afscheid neemt, en haat welkom heet

jij hebt gesproken

Citaat door Snoeptomaatje:
Ja, ik had eigenlijk helemaal geen flauw benul dat dit daadwerkelijk ook gebeurd. Maar racisme onder de Marokkanen is zeer zeker aanwezig!

Ja, dat zou ze wel goed doen!

wij marokkanen zijn de grootste rasicsten we lopen wel te klagen over de nederlanders maar wij zijn daarin beter dan zij

26-10-2008, 18:38

Citaat door Aruit_23:
[En wij klagen onderling over elkaar ]





das het enigste waar we goed in zijn klagen klagen en nog eens klagen

Pagina's : [1] 2