Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Psst, dames die leuke krullen willen !!



Pagina's : [1] 2 3 4

26-10-2008, 13:59
Hey dames!!

Ik zat hier een beetje te snuffelen en ik zie heel veel topics over krullen.

Ik zet hele leuke krullen, kan standaard pijpenkrullen, maar ook andere krullen. Natuurlijk kan ik er ook leuke kapseltjes mee zetten. Nou ben ik niet echt opgeleid maar kan je garanderen dat het na heftig feesten nog goed zit !!

Ik heb er helaas geen foto's van.

Toevallig had ik gisteren krullen gezet,, en zal hiervan foto's plaatsen. En dit zijn foto's van haren waar ik al mee heb geslapen hea. Maar het is om jullie een beeld te geven.

Nou vroeg ik me af of er misschien dames hierin geïnteresseerd in zijn?!

Laat jullie meningen en vragen hier achter !!

Xjes,, [/SIZE][/FONT]


[FONT="Palatino Linotype"][SIZE="3"]Dit is gewoon losjes krulletjes, niet pijpenkrullen,,



26-10-2008, 14:09


Hoe zet je deze krullen?

26-10-2008, 14:09
voor hoeveel zet je krullen? en waar kom je vandaan

26-10-2008, 14:13
Ik heb verschillende tangen,, en best prijzige,, dus gegarandeerd kwaliteit..

Ik ben net op het idee gekomen,, wil niet veel vragen maar wat is een redelijke prijs?

26-10-2008, 14:15


Ik kom uit Tiel,, en voor meerdere personen ben ik bereid te reizen.

Dus wat denken jullie ervan ?!

26-10-2008, 14:19
Looks so cute!

26-10-2008, 14:35
Leuk!

Up.

26-10-2008, 15:12
leuk maar jij hebt vanjezelf stijl/slag toch?

26-10-2008, 15:21
Ziet er heel mooi uit!

26-10-2008, 15:22

Citaat door Biitchhh__:
leuk maar jij hebt vanjezelf stijl/slag toch?


Op de foto is niet mijn natuurlijke haar een beetje opgepimpd, ik heb echt iets heel anders. In het echt is het veel mooier en ook iets anders,, de foto's zijn niet zo duidelijk

26-10-2008, 15:25

Citaat door sweet_chilli:
Op de foto is niet mijn natuurlijke haar een beetje opgepimpd, ik heb echt iets heel anders. In het echt is het veel mooier en ook iets anders,, de foto's zijn niet zo duidelijk




ik bedoel of je zelf styl of slag hebt want je haar lijktheel mooi zacht en als je dan krullen zet dan lijkt het heel mooi en natuurlijk....

26-10-2008, 15:29

Citaat door Biitchhh__:
ik bedoel of je zelf styl of slag hebt want je haar lijktheel mooi zacht en als je dan krullen zet dan lijkt het heel mooi en natuurlijk....


Ow zo bedoel je,, jah ik heb van nature idd krul, wel totaal anders dan ik op feestjes doe. Maar dat natuurlijke dat komt door hoe je het krult. De kunst is vrijwel geen haarlak gebruiken maar andere producten. Zo krijg je dat zachte effect,,

26-10-2008, 15:35



Citaat door sweet_chilli:
Ow zo bedoel je,, jah ik heb van nature idd krul, wel totaal anders dan ik op feestjes doe. Maar dat natuurlijke dat komt door hoe je het krult. De kunst is vrijwel geen haarlak gebruiken maar andere producten. Zo krijg je dat zachte effect,,




ja mooi man! als ik feestje heb weet ik bij wie ik moet wezen ..



26-10-2008, 15:37

Citaat door Biitchhh__:
ja mooi man! als ik feestje heb weet ik bij wie ik moet wezen ..





Ja echt waar? Leuk,, ik voel me gevleid, , haha

26-10-2008, 16:05
Zou je van andere verschillende krullen (pijpkrullen) ook een foto willen plaatsen. (Als je die hebt dan)

Pagina's : [1] 2 3 4