Bekijk volle/desktop versie : Wenkbrauwen epileren met touw omg A'dam/Almere

Pagina's : 1 [2] 3

26-10-2008, 13:55

Citaat door chahidaatje:
Ik geloof iraans of irakees, ik ben er zelf 1x geweest voor mijn haar ze is echt heel lief...

Oke dus je hebt geen ervaring met hoe ze wenkbrauwen epileert?

26-10-2008, 15:48

Citaat door Kersje:
Oke dus je hebt geen ervaring met hoe ze wenkbrauwen epileert?

Nope

26-10-2008, 16:27
hallo meid
het is een iraanse vrouw die een kapsalon in huis heeft
ze epileert ook met eentouwtje aleen is ze wat duurder 15euro .
ze is wel goed vind ik.

09-11-2008, 17:37
hai
je kan in almere epileren zij is ook iranse vrouw en ze doet he perfect. haar nummer is 0643204949 zij heeft haar eigen kapsalon ze doet ook gezichtbehandelingen en andere dingen.

09-11-2008, 17:40

“Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah’s schepping veranderen …”
Overegeleverd door Moesliem 3966.

Citaat door oempie:
“Allah vervloekt vrouwen die zich laten tatoeëren, vrouwen die tatoeages bij anderen aanbrengen, vrouwen die wenkbrauwen epileren, vrouwen die wenkbrauwen bij anderen epileren en vrouwen die hun tanden vijlen om hun schoonheid te vergroten en daarmee Allah’s schepping veranderen …”
Overegeleverd door Moesliem 3966.

Het epileren van de wenkbrauwen behoort tot de grote zonden
Het is overgeleverd dat de Profeet (vrede zij met hem) zei: Allah vervloekt.... de Naamisah (de vrouw die de wenkbrauwen voor anderen epileert) en de Moetanamisah (de vrouw die haar wenkbrauwen laat epileren). xxx

Er kwam eens een vrouw naar Ibn Mascoed en zei:

Jij die zegt: Moge Allah de Naamisaah en Moetanammisah vervloeken!? Hij zei: ,,Ja.? Waarop zij antwoordde: ,,Ik heb het Boek van Allah van het begin tot eind gelezen, maar ik heb er niet in gevonden wat jij zegt.

Hij antwoordde: ,,Zou je het (echt) hebben gelezen, dan had je het gevonden.

"En wat de Boodschapper jullie geeft, neemt dat. Maar wat hij jullie verbiedt, onthoudt jullie daarvan. En vreest Allah, waarlijk, Allah is hard in de bestraffing. (Soerat al-Hashr: 7)

Zij zei: Zeker (dat heb ik gelezen). Hij antwoordde: ,,Ik heb de Boodschapper van Allah horen zeggen: ,,Moge Allah de Naamisaah en Moetanammisah vervloeken! (al-Boechari en Moeslim)

En als jouw man jou dit opdraagt:

Het is voor haar niet toegestaan om hem te gehoorzamen in datgene wat leidt tot ongehoorzaamheid jegens Allah. De Profeet (vrede zij met hem) zei: (Er kan) geen (sprake zijn van) gehoorzaamheid (aan iemand die iets vraagt dat resulteert) in ongehoorzaamheid tegenover Allah. (al-Boechari en Moeslim)

09-11-2008, 18:14

Citaat door Miss_Lijpo!:
Mojgan
0640865916

In de buurt van het Jan van Galen metrostation.

Een schat van een vrouw en je voelt je meteen op je gemak bij haar.

Dit is overigens haar site: http://www.aziesalon.nl

Zij is echt een schat,bij haar ga ook altijd,echt een lieve vrouw

13-11-2008, 18:35
hallo dames
in almere doet ook een iranse vrouw ze doet het heel mooi met touw en pincet zij heeft haar eigen kapsalon en het kost 8 euro ze doet ook haaren ze ze kan heel goed gladfohnen.en ze geef ook kortingen.haar nummer is 06-43204949 niet vergeten om te vragen dat malihe doet.

13-11-2008, 18:40
hee meid ik kan haar het is geen 8euro meid maar 15 nix meer of minder

13-11-2008, 22:57
ja gezicht is 15 euro compleet met winkbrouw maar winkbrouw allen kost 8 euro

14-11-2008, 12:53
oke meid sorry dan belazerd ze me want ik doe ook altyd alleen mijn wenkbrouwen en ik betaal gewoon 15 euro

14-11-2008, 18:17

Citaat door fatihatanger:
oke meid sorry dan belazerd ze me want ik doe ook altyd alleen mijn wenkbrouwen en ik betaal gewoon 15 euro

hai
doe je bij zelefde kapsalon voor 15 euro?dat kan toch niet ze vraag altijd 8 euro hoor

14-11-2008, 18:18
ohhhhhh vergeten zeg je naam dan ga ik vragen ze hebben ook overall advertientie voor 8 euro winkbrouwen

11-05-2009, 22:55
[QUOTE=Kersje;55806204]Hall

Pagina's : 1 [2] 3