Bekijk volle/desktop versie : Help mijn man heeft een relatie met een ander!!



25-10-2008, 18:12
Graag zou ik mijn verhaal kwijt willen. Omdat ik niemand heb om het kwijt te raken. Ik heb ontdekt dat mijn man een relatie heeft met een andere vrouw. Ik heb het vorig jaar ontdekt. Hij had toen beloofd dat hij er mee zou stoppen. We hadden alles uitgepraat, en alles zou goed komen, ik ben toen ook zwanger geraakt van hem. En heb nu 2 kinderen. Maar ik ben er sinds kort achtergekomen dat hij nooit gestopt is met die andere vrouw. Hij heeft alles bekend dat hij van die andere vrouw houd. Dat kwam als een steek in mijn hart aan. Hij wil niet bij mij weg hij houd ook van mij zegt hij. Anders was hij allang bij mij weggegeweest zegt hij. Die andere vrouw is ontzettend met haar geloof bezig. Als zei echt van Allah zou vrezen, dan had ze toch geen relatie aangaan met een getrouwede man met jonge kinderen. Maar hij zegt dat de gevoelens zo sterk zijn dat ze geen afstand kunnen nemen. Nou is het zo, ik moet maar geduld hebben want ze is uitgehuwlijkt. Om het moment dat alles officieel is stopt hij ermee. Zolang het nog niet zo is, blijft hij haar zien. Ze zien elkaar maar hebben verder geen lichamelijk contact. Hoe moet ik hiermee omgaan. Ik hou van hem. Hem neem ik niks kwalijk. We zijn uitelkaar gegroeid. Maar ik stond altijd voor hem klaar. Heb veel voor hem gedaan. Maar hij had waarschijnlijk toch iets meer liefde nodig. Ik was er niet bewust van. Maar die andere vrouw neem ik wel kwalijk. Zij wist dat hij getrouwd is, ze had kunnen zeggen ik ga geen relatie met je aan, want ik ga geen huwelijk kapot maken. Maar nee, toch heeft ze het voor elkaar gekregen. Alles wat ze nu doet in de Islam word toch niet gehoord. Ze heeft mijn huwelijk kapot gemaakt. Ik ben kapot van verdriet. Heb haar vervloekt bij Allah. Als ze echt in Allah zou geloven. Dan had ze dit nooit zover moeten laten komen. Nou moet ik maar wachten tot ze echt gaat trouwen. Wat moet ik doen. Ik leeft maar ben dood van binnen. Huil heel de dag door. Ben echt wanhopig. Ik hou van mijn man en wil hem niet kwijt, bovendien zijn er ook nog twee kinderen. Hij zegt dat ik hem niet kwijt ben. Maar moet geduld hebben. Het is voor mijn echt moeilijk. Bang dat haar huwlijk toch niet door gaat en alsnog naar haar vertrekt. Want ik weet het niet meer. Ben altijd heel spontaan en gezellig en hield echt van leuke dingen doen, maar dat is nu ver te zoeken. Alleen maar omdat die vrouw in mijn leven is opgedoken.
Ik hoop dat ik wat advies van jullie kan krijgen.

Groetjes

25-10-2008, 18:19


diegene die je moet vervloeken is die gore vent van je. Zij niet alleen wist dat hij getrouwd is,maar hij zelf weet toch dat hij een vrouw heeft en 2 kinderen?? Hoe kan je nou met iemand leven die niet wilt kiezen??Waar is je ruggegraat gebleven en je trots meid??Het is duidelijk dat jij als 2e keus voor hem staat,want stel dat het tochniet doorgaat dan gaat hij dus ,met haar vandoor,met andere woorden,hij heeft scheit aan jou,wat hij jou ook probeert wijs te maken!!

Hij is fout,maar ook heel erg fout bezig en jij lijkt het gewoon te accepteren je stelt je wel erg goedkoop voor zeg.


En trouwens,wat is dat voor excuus omdat ze zogenaamd uitgehuwelijkt wordt komt het dan ze3ma weer goed met jullie??Geloof je dat zelf??

En stel dat ze toch uigehuwelijk wordt,ze kunnen toch stiekem vreemd gaan met elkaar en mischien maakt ze daardoor expres haar huwelijk kapot om dan nog met die loser te zijn.

25-10-2008, 18:25
Ik ben blij dat dat mens uitgehuwelijkt is. ik hoop echt dat ze hetzelfde mee gaat maken als ze jou heeft aangedaan.
Jouw man neemt jullie huwelijk niet serieus jij bent 2de keus ik vraag me af waarom jij genoegen neemt met 2de keus hij is met jou getrouwd niet met haar. het wordt tijd voor jou om jezelf wat harder op te stellen.
Laat niet met je sollen. Jouw vent vindt het wel goed zo hij eet van twee walletjes en geniet. ik snap niet waar jouw respect voor jezelf is gebleven.
Jij zegt dat die vrouw ontzettend met haar geloof bezig is geloof je hetzelf?
ik denk eerder dat ze ontzettend bezig is met je man.

25-10-2008, 18:33
Mijn respect voor mijzelf is inderdaad ver te zoeken. Maar ik weet niet hoe ik het allemaal aan moet pakken. Als ik bij hem wegga. Hij zegt dat hij van ons beide houd. Ben ook bang dat de kinderen er wat aan gaan overgehouden. Mijn oudste kind is heel gevoelig. Ik heb haar telnummer maar mag haar niet bellen. Ik maak het dan alleen maar erger zegt hij.

25-10-2008, 18:38



Citaat door happy_&:
Mijn respect voor mijzelf is inderdaad ver te zoeken. Maar ik weet niet hoe ik het allemaal aan moet pakken. Als ik bij hem wegga. Hij zegt dat hij van ons beide houd. Ben ook bang dat de kinderen er wat aan gaan overgehouden. Mijn oudste kind is heel gevoelig. Ik heb haar telnummer maar mag haar niet bellen. Ik maak het dan alleen maar erger zegt hij.



hij kan duidelijk niet kiezen dus,een man die gewoon zijn fout niet wilt toegeven noch zijn fouten verbeteren heb je helemaal niks aan hem.

als ik jou was zou ik echt een einde aan dit huwelijk maken,hoe moeilijk het ook is.

25-10-2008, 18:51
Dumpen die handel!!!

25-10-2008, 18:58

Citaat door tangia19:
hij kan duidelijk niet kiezen dus,een man die gewoon zijn fout niet wilt toegeven noch zijn fouten verbeteren heb je helemaal niks aan hem.

als ik jou was zou ik echt een einde aan dit huwelijk maken,hoe moeilijk het ook is.



Waarom adviseer jij mensen om een einde te maken aan hen huwelijk?
Ik weet zeker dat als jij in dezelfde situatie had gezeten dat je ook niet 1 2 3 je huwelijk zou opgeven. Pas maar op met wat je andere adviseert. Bewaar zulke adviezen maar voor je zelf wanneer je ooit in een gelijke situatie terecht komt.


Topicstarter; Ben je wel boos op je man of niet ? Je neemt hem niets kwalijk en haar alles zeg je. Mag ik je er even aan herinneren dat jou man jou degene is die jou trouw heeft beloofd en niet zij.
Ik zou zeggen wees boos op hem wees kwaad, maak hem duidelijk dat je dit niet pikt. Het gaat hem veeel ste makkelijk af daarom heeft hij nog contact met die andere vrouw. Hij is niet bang om jou kwijt te raken. En dat komt omdat jij min of meer het toelaat dat hij nu van 2 walletjes eet..
Kom op meid, het is de shitan die hen beide nog bij elkaar houdt, er is heus geen sprake van liefde hoor. Stel voor om een paar dagen weg te gaan bij hem, dan kan hij nadenken over het gebeuren en misschien is dat dan ook gelijk een goed moment als jij en de kinderen niet om hem heen zijn om te beseffen dat hij van jou houdt en jou en de kinderen niet kwijt wil. Succes.

25-10-2008, 18:58
ik vindt het heel erg voor jou maar waarom maakt hij geen keus dan kan jij gewoon weer verder met je leven gaan ook al is dat heel moeilijk ik wens je heel veel succes hopelijk komt alle goed

25-10-2008, 19:02

Citaat door happy_&:
Mijn respect voor mijzelf is inderdaad ver te zoeken. Maar ik weet niet hoe ik het allemaal aan moet pakken. Als ik bij hem wegga. Hij zegt dat hij van ons beide houd. Ben ook bang dat de kinderen er wat aan gaan overgehouden. Mijn oudste kind is heel gevoelig. Ik heb haar telnummer maar mag haar niet bellen. Ik maak het dan alleen maar erger zegt hij.



Jou man heeft echt lef!

Ik zou haar zeker bellen, en haar even duidelijk maken dat ze een ander vent moet gaan zoeken, want die van jou is al bezet.

25-10-2008, 19:06
Het is een hele moeilijke situatie waarin jij verkeerd.
De meeste zullen schrikken en meteen roepen dat je je spullen moet pakken en weg moet gaan bij hem,maar dat is makkelijk praten,Je houd van hem,en het is zelf zoveel dat je de foute dingen van hem maar door de vingers ziet en accepteert..
Maar meid je moet weten,dat hij weet dat jij zielsveel van hem houd,en dat jij dit gewoon pikt,dus wat ik denk en bijna zeker weet is dat hij jou dit toch weer gaat flikken,al is het met een ander vrouw...Ook al gaat de vrouw nu trouwen met wie hij contact heeft,je zal altijd in je hoofd hebben,dat hij nu misschien met een ander vrouw is,en dat is terecht,want je hebt het geacepteert,en hij weet dat hij nu alles bij je kan flikken...

Meid je moet een keuze maken,laat hem schrikken,en doe iets,,Voor het te laat is.

25-10-2008, 19:21
Meid, je zal hem nooit meer kunnen vertrouwen dus waarom hem nog een kans geven!
Je zal niet gelukkig zijn als je hem cotinue in de gaten zal moeten houden.
Ik weet het is makkelijk praten maar wel de waarheid.

25-10-2008, 19:23
Dag Happy,

Dit soort zaken maken me altijd erg wantrouwend en achterdochtig.
Je hoort dit zo vaak de laatste tijd, je hebt een man die jou en dat meisje goed weet te bespelen.
Hij plaatst zichzelf bekant in een slachtofferrol, en maakt misbruik van het feit dat jullie beiden om hem geven.
Maar wees ff realistisch, een man, met kinderen nota bene zet wel erg veel op het spel voor 'liefde'.
Wake-up meid en denk goed na over het feit dat HIJ de gene is de vreemdging en gaat, dat HIJ degene is die trouw zweert en HIJ de gene is waarmee je 2 kinderen hebt, dus maw je hebt helemaal niets te verschaffen met de ander vrouw, noch moet je enige vorm van contact met haar zoeken.
Weet dat de straf erg hoog staat in de Islam, wat betreft een persoon die een huwelijk uit mekaar drijft, laat de rest aan god over.
Persoonlijk denk ik dat je hem niet duidelijk heb gesteld waar je grenzen liggen en of je er misschien op een verkeerde manier mee omgaat.

Ga eerst voor jezelf na wat de reden is waarom je bij kafibillah zou blijven, laat de positieven tegen de negatieven wegen, ga dan met hem als volwassenen aan een tafel zitten en kom dan voor jezelf tot een conclusie.

Ik denk dat het heel verstandig is voor jou om ff een paar dagen weg van hem te zijn om zo tot een redelijk verstand te komen.

Ik wens je het beste meid, dit soort dingen gun ik me ergste vijand niet!

Groet

25-10-2008, 19:28



Citaat door DiepOngelukkig:
Waarom adviseer jij mensen om een einde te maken aan hen huwelijk?
Ik weet zeker dat als jij in dezelfde situatie had gezeten dat je ook niet 1 2 3 je huwelijk zou opgeven. Pas maar op met wat je andere adviseert. Bewaar zulke adviezen maar voor je zelf wanneer je ooit in een gelijke situatie terecht komt.


Topicstarter; Ben je wel boos op je man of niet ? Je neemt hem niets kwalijk en haar alles zeg je. Mag ik je er even aan herinneren dat jou man jou degene is die jou trouw heeft beloofd en niet zij.
Ik zou zeggen wees boos op hem wees kwaad, maak hem duidelijk dat je dit niet pikt. Het gaat hem veeel ste makkelijk af daarom heeft hij nog contact met die andere vrouw. Hij is niet bang om jou kwijt te raken. En dat komt omdat jij min of meer het toelaat dat hij nu van 2 walletjes eet..
Kom op meid, het is de shitan die hen beide nog bij elkaar houdt, er is heus geen sprake van liefde hoor. Stel voor om een paar dagen weg te gaan bij hem, dan kan hij nadenken over het gebeuren en misschien is dat dan ook gelijk een goed moment als jij en de kinderen niet om hem heen zijn om te beseffen dat hij van jou houdt en jou en de kinderen niet kwijt wil. Succes.


daarom mag ik jou
mijn woorden uit jouw mond, goed gezegt meid, hoop dat het haar helpt.

25-10-2008, 20:19
Ik ben geen vrouw, maar dit is zo erg dat ik moet reageren. Allah ja3tik alsbar ten eerste. Als ik je een advies mag geven. Je moet laten zien dat je dit echt niet pikt en maak hem duidelijk dat hij een keuze moet maken. Of echt berouw tonen of van je moet scheiden. Het kan niet zo doorgaan, dat is zeker. Schop 'm tijdelijk de deur uit met die boodschap, ik lees dat je bij hem wil blijven namelijk. Maar als hij op deze weg blijft is het zelfs haraam om getrouwd met hem te zijn, staat in de Koran. Wat hij doet is te onrespectvol, laat de grond maar trillen van woede.

En die vervloekte vrouw die zogenaamd bezig is met de Islam, je mag haar best eventjes bezoeken en laten merken hoe erg dit is, laat 'r alle hoeken van de kamer zien. Dit moet je echt niet pikken.

25-10-2008, 20:49

Citaat door NOT-me-NOT-i:
daarom mag ik jou
mijn woorden uit jouw mond, goed gezegt meid, hoop dat het haar helpt.






Laten we het hopen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47