Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Gedroogde Kaputte lippen.

Pagina's : [1] 2

Dida
15-10-2002, 17:53

- Gedroogde kaputte lippen. - Bijna flauw vallen van de honger. - Met je vrienden samen op school fantaseren dat het eten al voor je staat. -Superblanke gezichten (bijna geel) -Hyperactief worden 5 min voor het eten. -Alles klaar zetten en zeggen dat je OOK alles zal opeten. -Middernacht op staan,omdraaien en verder slapen. -Daadwerkelijk op staan middernacht en met gesloten ogen brood eten. -Geen frisse luchtjes meer. -Stinkende mensen. -Agressieve mensen. -Snel Op hun"teentjes getrapt" mensen. -Minuten aftellen voordat je mag eten. -De zoete geuren uit de keuken vroeg in de middag Ramadan, Vasten Kan niet WACHTEN !! :boogie: Ciao Baby ;)

DESPERADA
15-10-2002, 18:47
-Mooie sfeer in huis -Gezelligheid en Knusheid -Men is aardig tegen mekaar -lekkeR Food -Eindelijk eten op tijd op tafel -Je broertje komt een keer op tijd naar huis -Moskee is druk bezocht -Geen uren meer in de rij staan van de school kantine -saijtaan is eindelijk achter slot en grendel -Goede daden worden vergroot -Kennis wordt vergroot -Hassanaats worden vergroot -27 ste NacHt, eindelijk LayLat el QaDR!!!! Iedere goede daad wordt vermeervoudigd, deze nacht is beter dan 1000 nachten!! RamadaN JusT bring It ON!!!! Inschallah :)

BENTGHATAR
15-10-2002, 23:10
wooooooooooooooooowwwww kheb er weer helemaal zin in

Dida
15-10-2002, 23:26
Origineel gepost door DESPERADA -Mooie sfeer in huis -Gezelligheid en Knusheid -Men is aardig tegen mekaar -lekkeR Food -Eindelijk eten op tijd op tafel -Je broertje komt een keer op tijd naar huis -Moskee is druk bezocht -Geen uren meer in de rij staan van de school kantine -saijtaan is eindelijk achter slot en grendel -Goede daden worden vergroot -Kennis wordt vergroot -Hassanaats worden vergroot -27 ste NacHt, eindelijk LayLat el QaDR!!!! Iedere goede daad wordt vermeervoudigd, deze nacht is beter dan 1000 nachten!! RamadaN JusT bring It ON!!!! Inschallah :) inscha' allah :goedzo: Ciao Baby ;)

Hart4Islam
16-10-2002, 00:00

het schijnheilige gedoe van mensen de vredig heid van mensen geen harame alleen helal zusters die hoofddoek op doen de mensen die zich koncentreren op de islam. moskeeen helemaal prob vol normaal is he altijd leeg. mensen die denken aan de armen .. kanalen vol met mekka. en hadj kon het altijd maar ramadan zijn.. want waarom gaan mensen pas in die maand zo doen en zich helemaal oprichten in de islam... terwijl het altijd moet.. en opeens zijn de moskeeen vol subhannallah elgheer inshalah :(

DESPERADA
16-10-2002, 00:16
Ya ouchti muslima, dat is de helaas wel de realiteit..... In ramadan lijkt men in ene een full time moslim te worden, weet in ene de moskee te vinden?? Heeft het bidden ondekt?? Is het dan niet zo dat dat iedere dag van het jaar behoort..... *SobhanAllah* :( Allah hdiena........ :( InschallaH iKoen hell Khair eL koeloe Muslimoen!!!

Lady_moi
16-10-2002, 18:37
mijn lievelingsmaand de sfeer,de gezelligheid alles!!

S.samira
18-10-2002, 00:00
desperada heel mooi hoor

nisserine_f
18-10-2002, 17:11
Origineel gepost door DESPERADA -Mooie sfeer in huis -Gezelligheid en Knusheid -Men is aardig tegen mekaar -lekkeR Food -Eindelijk eten op tijd op tafel -Je broertje komt een keer op tijd naar huis -Moskee is druk bezocht -Geen uren meer in de rij staan van de school kantine -saijtaan is eindelijk achter slot en grendel -Goede daden worden vergroot -Kennis wordt vergroot -Hassanaats worden vergroot -27 ste NacHt, eindelijk LayLat el QaDR!!!! Iedere goede daad wordt vermeervoudigd, deze nacht is beter dan 1000 nachten!! RamadaN JusT bring It ON!!!! Inschallah :) BETER HAD JE T NIET KUNNEN ZEGEN MEID....... GROETJES :zwaai: :zwaai:

Ismael21
19-10-2002, 12:21
Insha'Allah mijn eerste ramadan als moslim .......

Ismael21
20-10-2002, 00:02
Amien. Insallah wordt het vasten van elke moslim geaccepteerd en insallah wordt de imaan van elke moslim versterkt zodat we HEM nog beter kunnen aanbidden.

Lady_moi
20-10-2002, 12:12
inshallah ;)

samira17
22-10-2003, 12:11

Salaam mijn broeders en zusters ik wil een ding kwijt over RAMADAN en dat is dat dat kin mooiste maand is in de jaar ik hou van RAMADAN, ik geniet van elke dag van de RAMADAN en ik hoop INSCHALLAH jullie ook veel plezier en geluk in jullie leven beslama

Elfniewna
22-10-2003, 12:51
Mijn favoriete maand, de enige maand dat ik me echt echt verbonden voel met mijn moslim broeders en zusters ;)

ffeiza
22-10-2003, 13:09
Hmmmm heerlijk ik kan niet wachten.... en Ismael ik hoop dat het een TOPmaand voor je wordt inchaAllah..

Pagina's : [1] 2