Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Gaan Litekens Ooit Vanzelf Weg?



Pagina's : [1] 2 3

25-10-2008, 00:42
de titel zegt het al
gaan litekens op je gezchit ooit wel weg of niet ?
of moet je perse middeltje voor hebben zo ja weleke middelen gebruiken julie en hebben julie resultaat en daarmee bedoel ik dan dat alle littekens echt weg gaan

ben het zat ben er vol mee op me voorhoofd en kin pffff
hoop dat ze weg gaan ziet er gewoon niet uit



julie zuster MARYAME

25-10-2008, 00:44


maak me blij meiden

25-10-2008, 00:50
ik heb een wondermiddeltje voor jou, ik moet even de naam vragen bij me tant die hem ook gebruikt.

Het helpt echt, ze heeft hem zelf van haar dokter

25-10-2008, 00:56

Citaat door dania_zwina:
ik heb een wondermiddeltje voor jou, ik moet even de naam vragen bij me tant die hem ook gebruikt.

Het helpt echt, ze heeft hem zelf van haar dokter

schatje bedankt echt heel fijn dat ik het lees je hebt me echt blij gemaakt ik d8 altijd dat ze nooit zullen weg gaan
je zal me nog vrolijker maken als je het naam zal zeggen later als je van die van je tante vraagt bedaaaaaaaaaaaankt dikke kusss van mij

25-10-2008, 00:57


ze gaan niet van zelf weg hoor
je zou er echt wat voor moetengebruiken

25-10-2008, 01:24
die creme heet Mederma, in marokko koop je hem voor 200 drh per tube, best wel groot, in een apotheek op bestelling. Ik weet niet of je die hier kan krijgen in NL.

In USA is deze creme ook bekend, ze gebruiken hem na een operatie. Mijn tante trouwens ook, de heeft een operatie gehad aan haar wang, en er zit een duidelijke, lelijke, dikke litteken er op, sinds ze deze Mederma gebruikt vervaagt hij.

En het helpt echt, de tijd ligt aan jou huid zelf, of jou huid snel geneest of niet.

Het helpt ook bij littekens van puistjes en zo want daar gebruikt me tante hem ook voor.

Kijk maar op google voor de zekerheid, en vraag maar aan je apotheek of ze die hebben.

Ik hoop dat je heb kan vinden, en dat het jou helpt

25-10-2008, 13:05

Citaat door dania_zwina:
die creme heet Mederma, in marokko koop je hem voor 200 drh per tube, best wel groot, in een apotheek op bestelling. Ik weet niet of je die hier kan krijgen in NL.

In USA is deze creme ook bekend, ze gebruiken hem na een operatie. Mijn tante trouwens ook, de heeft een operatie gehad aan haar wang, en er zit een duidelijke, lelijke, dikke litteken er op, sinds ze deze Mederma gebruikt vervaagt hij.

En het helpt echt, de tijd ligt aan jou huid zelf, of jou huid snel geneest of niet.

Het helpt ook bij littekens van puistjes en zo want daar gebruikt me tante hem ook voor.

Kijk maar op google voor de zekerheid, en vraag maar aan je apotheek of ze die hebben.

Ik hoop dat je heb kan vinden, en dat het jou helpt

haaa schatje bedankt en toevallig ik ben zelf ook in marokko op dit moment ik ga zeker langs de aphoteek en het vragen bedankt bezaaaaaaaff

25-10-2008, 13:10

Citaat door Le3rifa:
ze gaan niet van zelf weg hoor
je zou er echt wat voor moetengebruiken

nou ik dacht eerst van geduld maryame geduld ze gaan vanzelf weg ,omdat ik duidelijk zag dat ze een tijdje geleden heel erg zichtbaar rood de uitzagen maar op dit moment niet meer zo hoe ze waren ze zijn van zelf vervaagd vandaar dat ik het vroeg op deze topic ;of ze nou ooit wel weg gaan of moet je een mideltje de voor gebruiken


nou inderdaad heeft dania_zwina mij geholepn met dat middeltje ik ge het zeker halen , en wat het mooie is dat het hier in marokko verkrijgbaar is en toevallig woon ik hier al sinds een jaartje of drie dussss hep geluk

25-10-2008, 20:20

Citaat door dania_zwina:
die creme heet Mederma, in marokko koop je hem voor 200 drh per tube, best wel groot, in een apotheek op bestelling. Ik weet niet of je die hier kan krijgen in NL.

In USA is deze creme ook bekend, ze gebruiken hem na een operatie. Mijn tante trouwens ook, de heeft een operatie gehad aan haar wang, en er zit een duidelijke, lelijke, dikke litteken er op, sinds ze deze Mederma gebruikt vervaagt hij.

En het helpt echt, de tijd ligt aan jou huid zelf, of jou huid snel geneest of niet.

Het helpt ook bij littekens van puistjes en zo want daar gebruikt me tante hem ook voor.

Kijk maar op google voor de zekerheid, en vraag maar aan je apotheek of ze die hebben.

Ik hoop dat je heb kan vinden, en dat het jou helpt

maar weet je meschien waneer ik het moet op smeren ?

25-10-2008, 20:55
Probeer fruitzuurbehandelingen, oppervlakkige littekens verdwijnen hiermee.
Weet niet of ze dat in Marokko ook kennen?....

X D.

25-10-2008, 21:02
fruitzuurbehandelingen wat betekent deze woord precies ik heb het wel begrepen maar heb je meer info daarover schat ?

25-10-2008, 21:08

Citaat door mimimery:
maar weet je meschien waneer ik het moet op smeren ?


3 keer per dag.

elke keer voor je hem doet je gezicht wassen, en dan een beetje smeren op je litteken, en het een kwartier lang ''inmasseren''

En dit dus 3 keer per dag, in de ochtend, middag en avond. Je moet er niet te lui voor zijn want als je het gebruikt zoals het hoort krijg je sneller resultaat.

oww, en als je heb op heb gedaan mag je niet in de buurt van iets warms komen zoals ovens en zo, anders gaat het prikken en word je gezicht rood.

Ps: ik woon zelf ook al 1 jaartje in marokko.

Maar voor meer vragen pm me maar, ik ben niet vaak online op m.nl

25-10-2008, 22:28



Citaat door dania_zwina:
3 keer per dag.

elke keer voor je hem doet je gezicht wassen, en dan een beetje smeren op je litteken, en het een kwartier lang ''inmasseren''

En dit dus 3 keer per dag, in de ochtend, middag en avond. Je moet er niet te lui voor zijn want als je het gebruikt zoals het hoort krijg je sneller resultaat.

oww, en als je heb op heb gedaan mag je niet in de buurt van iets warms komen zoals ovens en zo, anders gaat het prikken en word je gezicht rood.

Ps: ik woon zelf ook al 1 jaartje in marokko.

Maar voor meer vragen pm me maar, ik ben niet vaak online op m.nl

haaah bedankt lieverd ik zal het zeker halen en ermee doorgaan tot dat ik een goeie resultaat zie ; en dan deel ik mijn teverdenheid wel met je

26-10-2008, 02:21
Zelf heb ik ook een grote litteken (niet op mijn gezicht). Maar de litteken vervaagd na een tijdje vanzelf alleen zal ie nooit helemaal weg gaan ook niet met behulp van een middeltje.
Dus zal er maar mee moeten leven.

26-10-2008, 11:57

Citaat door Guerlian:
Zelf heb ik ook een grote litteken (niet op mijn gezicht). Maar de litteken vervaagd na een tijdje vanzelf alleen zal ie nooit helemaal weg gaan ook niet met behulp van een middeltje.
Dus zal er maar mee moeten leven.

ik bedoel op me gezicht joh laat me niet schrikken

Pagina's : [1] 2 3