Bekijk volle/desktop versie : Kleding passen in de winkel



25-10-2008, 00:04
[/FONT" -->

Ze moet niet binnengaan in een plaats waarvan men denkt dat het slecht is, zoals bepaalde zedeloze plaatsen. Ze moet haar kleren niet uittrekken in de pashokje van winkels, of bij de kapster, of ergens anders. Dit zijn allemaal vreemde plaatsen, en de vrouw kan niet weten of de persoon haar bekijkt zonder dat ze het weet. Misschien wordt ze wel gefilmd door een verborgen camera, die sommige verdorven handelaars in de pashokjes of ergens anders plaatsen. Ze moet eerder ver weg van deze zaken blijven. De Profeet (sallalllahu 3aleyhi wasalam) heeft gezegd:

[FONT=Times New Roman, Times, Serif][SIZE=3][SIZE=4]''Er is geen vrouw die buitenshuis haar kleren uittrekt zonder dat ze verscheurt wat bestaat tussen haar en Allah, Verheven is Hij.''[/SIZE][/SIZE][SIZE=1][Overgeleverd door Abu Dawoed (4010); At Tirmidhi (2803), Ibn Majah (3750) en Al Hakim, v. 4, p. 288 met authentieke overleveringsketen.][/SIZE]

[SIZE=1]Bron: [/SIZE][SIZE=1]''Mijn Zuster, zo willen Allah en Zijn Boodschapper dat je bent!'' [/SIZE]
[SIZE=1]door Shaykh 'Amr 'Abd al-Mun'im Salim.[/SIZE]
[SIZE=1]blz: 113.

25-10-2008, 00:20


Dat is verboden hoor! Filmen in pashokjes.

Maar goed, lang leve online shopping!

25-10-2008, 00:32

Citaat door TheRebel:
fatna, word je weleens fitna genoemd door Hollanders?

Das nou Hollands humor.



droogheid.


ik ehb trouwens een hekel aan passen in de winkels, ik doe altijd thuis passen, past het niet of vind ik het toch neit leuk staan breng ik het net zo makkelijk weer terug.

als dat niet kan, pas ik soms helemaal niet, alleen als het echt duur is ofzo, ik ehb al 1 x de fout gemaakt op aandringen van mijn man.

had ik een jas gekocht die ik eigenljik niet wilde, 206 euro naar de klote. de jas hangt in de kast en heb hem maar 1x aangehad.