Bekijk volle/desktop versie : Borsten Krimpen door Koffie....



Pagina's : [1] 2

24-10-2008, 12:49
AMSTERDAM - Vrouwen die gemiddeld drie koppen koffie per dag nuttigen lopen het risico dat hun borsten in omvang krimpen. Dat is althans de conclusie van een Zweeds onderzoek onder driehonderd koffieliefhebsters.

Volgens wetenschapster Helene Jernstoem van de Zweedse Lund-universiteit moet de oorzaak worden gezocht in de invloed die koffie heeft op een bepaald gen dat ongeveer vijftig procent van alle vrouwen bezit. Zo schrijven diverse media donderdag.

Jernstoem hield van een kleine driehonderd vrouwen bij wat de verhouding was tussen het aantal koppen koffie dat ze per dag drinken en de afmeting van hun buste.

Hoewel de link tussen hoeveelheid koffie per dag en een afnemende cupmaat volgens de onderzoekster heel duidelijk is, heeft ze ook geruststellend nieuws. "Vrouwen die van een kopje koffie houden hoeven niet bang te zijn dat hun boezem tot een nulpunt krimpt. De borsten worden kleiner, maar helemaal verdwijnen doen ze niet."

------------------------------------------------------

Gelukkig lust ik geen koffie

24-10-2008, 12:50


Ik geloof er niets van. Ik ben in ieder geval trots op de mijne euhm en dat al na jaren koffie drinken

24-10-2008, 12:52
Ik heb nog nooit koffie gedronken... Dan ga ik dat bij deze maar snel doen

24-10-2008, 12:52

Citaat door Wyam:
Ik heb nog nooit koffie gedronken... Dan ga ik dat bij deze maar snel doen



huh hoezo wil je ze kleiner hebben??

24-10-2008, 12:53



Citaat door MZ_Bolletje:
Ik geloof er niets van. Ik ben in ieder geval trots op de mijne euhm en dat al na jaren koffie drinken



gelukkig maar...

24-10-2008, 12:54
Wat doet dat gen dan? Vaag hoor, dat er 'weer maar halve info wordt gegeven. Stom onderzoek ..nu gaan 9 van de tien vrouwen hier zeggen dat ze er totaaaal geen last van hebben of geen koffie lusten, glappig .

24-10-2008, 12:55

Citaat door 7eloua:
Wat doet dat gen dan? Vaag hoor, dat er 'weer maar halve info wordt gegeven. Stom onderzoek ..nu gaan 9 van de tien vrouwen hier zeggen dat ze er totaaaal geen last van hebben of geen koffie lusten, glappig .


onderzoeken zijn over het algemeen nooit compleet

wel leuk om de opmerkingen hierover te horen

24-10-2008, 12:55

Citaat door 3ayLa_ChamaLia:
onderzoeken zijn over het algemeen nooit compleet

wel leuk om de opmerkingen hierover te horen

Ik ben benieuwd!

24-10-2008, 12:57

Citaat door 3ayLa_ChamaLia:
huh hoezo wil je ze kleiner hebben??



Ja..

24-10-2008, 12:57

Citaat door 7eloua:
Ik ben benieuwd!


me to



upperdepup

24-10-2008, 12:57

Citaat door 7eloua:
Wat doet dat gen dan? Vaag hoor, dat er 'weer maar halve info wordt gegeven. Stom onderzoek ..nu gaan 9 van de tien vrouwen hier zeggen dat ze er totaaaal geen last van hebben of geen koffie lusten, glappig .



Ik geloof er niet zo snel in hoor, alleen grappig om te lezen..

24-10-2008, 12:57

Citaat door Wyam:
Ja..



dat is weer eens een keer wat anders...


whahah in dat geval....flink koffie drinken

24-10-2008, 12:59



Citaat door Wyam:
Ik geloof er niet zo snel in hoor, alleen grappig om te lezen..
dat vind ik nou ook...waar mensen al niet onderzoek naar doen he

24-10-2008, 13:11
Grappige bij dit soort onderzoeken is dat ze deze altijd bij voornamelijk 'blonde' dames hebben afgenomen en niet bij de Mediterranee-( lees Marokkaanse) dames hebben gedaan

Wij hebben daarnaast ook weer een andere levensstijl; drinken geen alcohol, roken niet, geen varkensvlees en eten/drinken veel olijfolie etc etc.

24-10-2008, 15:25

Citaat door 3ayLa_ChamaLia:
AMSTERDAM - Vrouwen die gemiddeld drie koppen koffie per dag nuttigen lopen het risico dat hun borsten in omvang krimpen. Dat is althans de conclusie van een Zweeds onderzoek onder driehonderd koffieliefhebsters.

Volgens wetenschapster Helene Jernstoem van de Zweedse Lund-universiteit moet de oorzaak worden gezocht in de invloed die koffie heeft op een bepaald gen dat ongeveer vijftig procent van alle vrouwen bezit. Zo schrijven diverse media donderdag.

Jernstoem hield van een kleine driehonderd vrouwen bij wat de verhouding was tussen het aantal koppen koffie dat ze per dag drinken en de afmeting van hun buste.

Hoewel de link tussen hoeveelheid koffie per dag en een afnemende cupmaat volgens de onderzoekster heel duidelijk is, heeft ze ook geruststellend nieuws. "Vrouwen die van een kopje koffie houden hoeven niet bang te zijn dat hun boezem tot een nulpunt krimpt. De borsten worden kleiner, maar helemaal verdwijnen doen ze niet."

------------------------------------------------------

Gelukkig lust ik geen koffie


Wat een wijsheid

Ik ben echt koffiejunk en heb toch echt wel altijd 75D gehad

Pagina's : [1] 2