Bekijk volle/desktop versie : ik ben bang....



Pagina's : [1] 2

24-10-2008, 12:29
ik moest de hele week op mijn broertje van 5 passen vanwege de herfstvakantie.

en nu.... ik weet niet... ik gelooof er niet in ofzo, maar hij heeft een paar keer dingen getekend, een poppetje met nog een ander poppetje eronder zegt ie:

dit ben jij en dit is jouw kindje die naar beneden valt.





ik zit er nu de hele tijd aan te denken.

24-10-2008, 12:31


ik heb die tekening gescheurt. moge Allah het behoeden, is eng man als een klein kind dat tegen je zegt. mischien bedoelde hij dit is je kind als ie eruit is.

24-10-2008, 12:31
waarom ben je nu bang?

24-10-2008, 12:32

Citaat door b_karima:
ik heb die tekening gescheurt. moge Allah het behoeden, is eng man als een klein kind dat tegen je zegt. mischien bedoelde hij dit is je kind als ie eruit is.



ik denk dat hij dat bedoelde.. maak je er niet druk over

24-10-2008, 12:32



Citaat door Douchekop:
Hij bedoelt als je gaat bevallen. Ik kan het weten ik heb de mind van 5 year old.



oeff alhamdulilah.

24-10-2008, 12:33
ooh allah ie star

niet aan denken lieverd, anders wordt je gek
is shitan die het constant in je oor fluisterd

je broertje is onwetend, waarschijnlijk bedoeld ie iets heel anders ermee

24-10-2008, 12:33
Zou me er niet druk over maken, hij bedoeld waarschijnlijk dat je kindje er dan zo uit komt, of hij tekent de bevalling zeg maar na. Wat zou je er anders achter kunnen gaan zoeken?

24-10-2008, 12:35

Citaat door _lina_:
ooh allah ie star

niet aan denken lieverd, anders wordt je gek
is shitan die het constant in je oor fluisterd

je broertje is onwetend, waarschijnlijk bedoeld ie iets heel anders ermee



ja, ik eh toen ook tegen hem gezegd bedoel ej als de baby eruit is.


zegt ie ja, maar gisteren wassie boos op mij omdat ik niet op hem kon passen zegt ie: je krijgt je baby toch niet lekker .

ik heb he toen straf gegeven.

hij moest naar de slaapkamer van me moeder tot hij naar me toe kwam om sorry te zeggen.

en hij is best wel koppig, nu belde hij me net soubhanallah, hij is bij zn vader, zeitie sorry wat ik gisteren had gezegd, ik maakte maar een grapje.

24-10-2008, 12:37
zie je niets aan de hand, het is een kind
kinderen hebben een heel ander fantasie

24-10-2008, 12:39

Citaat door _lina_:
zie je niets aan de hand, het is een kind
kinderen hebben een heel ander fantasie



ja, weet je wat het is, alles loopt goed nu ensow met de zwangerschap en krijg ik die rotwaswas, voor de 20 weken echo, had ik zoiets van ze gaat ze ker zeggen er is iets niet goeds, bladiebla, nu is alles goed ins Allahe n alhamdulilah zoek ik andere dingetjes.

24-10-2008, 12:39
je moet je er niet te druk om maken joh. Waarschijnlijk wilde hij gewoon laten zien dat hij weet hoe een babietje op de wereld komt

24-10-2008, 12:40

Citaat door mama2:
je moet je er niet te druk om maken joh. Waarschijnlijk wilde hij gewoon laten zien dat hij weet hoe een babietje op de wereld komt



24-10-2008, 12:41


Kinderen hebben soms de gekste dingen.

Mijn kinderen spelen heel vaak dat ze dood zijn (onderdeel van het spel). Ik zeg dan altijd dat ze dat niet moeten doen maar nee hoor, zo koppig.

24-10-2008, 12:41

Citaat door b_karima:
oeff alhamdulilah.


je gaat toch niet serieus bang worden van een tekening van een kind !!

24-10-2008, 12:43

Citaat door Djumanah:
je gaat toch niet serieus bang worden van een tekening van een kind !!



nee je hebt geljk, maar ik d8 er in eens aan en toen kreeg ik allemaal enge dingen in me hoofd van stel ik loop nu naar buiten en krijg ernstige buikpijn, of ik voel het kindje niet bewegen allahfed.....


ik lees ook altjd van die enge dingen, moet ik ook niet doen.

Pagina's : [1] 2