Bekijk volle/desktop versie : Ben geen maagd. Moet ik het haar vertellen?



Pagina's : [1] 2

17-02-2004, 20:42

Citaat door Jacopo:
Om met de deur in huis te vallen: Ik ben al een aantal jaren geleden mijn maagdelijkheid verloren. Hier heb ik uiteraard enorme spijt van. Maarja, niks is terug te draaien. Het probleem is dat ik binnenkort ga verloven Insha Allah, maar ik voel me vreselijk schuldig tegenover mijn vriendin. Moet ik het haar vertellen? Gewoonweg omdat eerlijkheid voorop staat in een relatie, of zal ik het verzwijgen om een relatie-breuk te voorkomen?
.

17-02-2004, 20:45


Eerlijkheid duurt het langst..

17-02-2004, 20:45
Tja, wie weet gaat ze er al vanuit dat je geen maagd meer bent, waarom moeilijk doen dan?

17-02-2004, 20:46

Citaat:
Origineel gepost door Jacopo
Om met de deur in huis te vallen: Ik ben al een aantal jaren geleden mijn maagdelijkheid verloren. Hier heb ik uiteraard enorme spijt van. Maarja, niks is terug te draaien. Het probleem is dat ik binnenkort ga verloven Insha Allah, maar ik voel me vreselijk schuldig tegenover mijn vriendin. Moet ik het haar vertellen? Gewoonweg omdat eerlijkheid voorop staat in een relatie, of zal ik het verzwijgen om een relatie-breuk te voorkomen?
gaat ze het erg vinden ?
zo erg dat ze met je gaat breken?
indien ja , Zeg het haar dan
indien nee, Zeg maar gewoon niks

17-02-2004, 20:52


JE KUNT BETER VANAF HET BEGIN AL EERLIJK TEGEN HAAR ZIJN. ALS JE JULLIE HUWELIJK AL MET EEN LEUGEN BEGINT, KAN HET ZOIEZO NIET GOED LOPEN. DE WAARHEID KOMT ALTIJD BOVEN WATER, VROEG OF LAAT.
JE VRIENDIN ZAL ER VAST NIET ZO'N GROOT PROBLEEM VAN MAKEN DAT ZE MET JE GAAT BREKEN, OF WEL?
IK DENK DAT TEGENWOORDIG BIJNA GEEN ENKELE MEID ERVAN UITGAAT DAT HAAR PARTNER NOG MAAGD IS.

HEEL VEEL SUCCES VERDER EN MOGE ALLAH SWT JULLIE HUWELIJK ZEGENEN.

17-02-2004, 20:53
Trouwens ik zou mij eerder druk om maken om de zonde die jij hebt begaan ...Seks voor het huwelijk... vraag beter vergeving aan Allah..

17-02-2004, 20:57
Je start een nieuwe leven met je aankomende vrouw ...

Dus waarom geen schone lei ?
Vertel haar alles eerlijk en wat er vroeger is gebeurd kan niet meer teruggedraaid worden dus je kan je beter concentreren op het heden en op hetgeen dat gaat komen ...

Zoals hier voorheen als is gezegd;

EERLIJKHEID DUURT HET LANGST

Moge al het geluk jullie tegemoet komen en Allah ie hawenkoem !!!

Liefs,


S. Nadoria

17-02-2004, 21:08
eerlijk zijn, ik zou het ook echt fijn zijn als mij aanstaande dat was.

17-02-2004, 21:09

Citaat:
Origineel gepost door maghrebgirl20
eerlijk zijn, ik zou het ook echt fijn zijn als mij aanstaande dat was.
maar als hij het niet was dan ... ?

17-02-2004, 21:12
Als ze d'r naar vraagt, gewoon eerlijk zijn...

Zo niet.. Dan niet..

17-02-2004, 21:14
welke jonge is er tegenwoordig wel maagd?

tenzij je haar hebt verteld da je het wél bent, moet je er ni over beginne, wnt meestal zn jullie t toch ni dus gaan de meeste er ook van uit da er (haast) gn enkele man nog maagd is...

Tatou.

17-02-2004, 21:29

Citaat:
Origineel gepost door tatouzient
welke jonge is er tegenwoordig wel maagd?

tenzij je haar hebt verteld da je het wél bent, moet je er ni over beginne, wnt meestal zn jullie t toch ni dus gaan de meeste er ook van uit da er (haast) gn enkele man nog maagd is...

Tatou.
oh gaat dat zo tegenwoordig

17-02-2004, 21:31


assalaam oe3alaykoem,
ik zou het haar eerlijk vertellen. of ze er nou om vraagt of niet. of ze er al vanuit gaat of niet.

zoals hierboeven als is vermeld>>> EERLIJKHEID DUURT HET LANGST.

als ze echt van je houd zal ze het wel accepteren.

en of ze gaat breken.. dat hangt helemaal van jullie relatie af
en geloof me de waarheid komt altijd boven water. en het is beter dat ze het nu weet. dan weet ze tenminste waar ze aan toe is.

en ja wat zou jij doen als je vriendin je opeens komt vertellen dat ze ontmaagd is.. zou je er dan een punt achter zetten....

ik wens je heel veel sterkte...
en moge allah al je zonden vergeven

en insja allah zul ej eerlijk zijn en zal ze het accepteren ik zal voor je bidden insja allah..

thalla f rasek >>> allah ma3ak

17-02-2004, 21:54

Citaat:
Origineel gepost door ClaudioLopez
oh gaat dat zo tegenwoordig
shi.t was ni voor jou ogen bestemd

Tatou.

17-02-2004, 21:55
o please womeenjaan jij bent pas zielig ( kleine jongetjes moeten geen advies geven en gewoon hun mond houden als ze toch alleen maar onzin gaan uitkraaien)
Jacopo eerlijkheid duurt het langst, en je moet berouw tonen aan allah swt en tuurlijk je aanstaande hoort je ook te vergeven
maar als jehet huwelijksbootje in stapt dan hoor je elkaar wel te vergeven, en als je echt berouw zal tonen dan zal ze je het echt wel vergeven

Pagina's : [1] 2