Bekijk volle/desktop versie : #_wat Kan Ik In Hemelsnaam Maken??



23-10-2008, 14:26
Niet klikken als je toch geen reactie achterlaat!
Ik heb echt geen idee, en niets spreekt mij aan!!

Ik wil niets met pasta, kip of kefta!
Vis zou kunnen, maar wat?

Iemand een idee?

23-10-2008, 14:57


hier nog 1 hhahah ik weet ook niet wat ik moet maken?

23-10-2008, 15:50
Voor eens peciale gelegenheid of gewoon om vanavond klaar te maken?

23-10-2008, 16:08
Voor vanavond.

23-10-2008, 16:15


Ik ga vanavond een GEZONDE pizza maken.

In verband met mijn darmen ( die functioneren de laatste tijd slecht ) mag ik geen witbrood meel etc.

Dus ik heb zo een grote bruine pistolet gekocht met pitjes je weet vast wel wat ik bedoel.
Die snij ik door de helft en smeer ik in met tomatenpuree vervolgens doe ik er gebakken pangafilet en lekker veel tonijn uit blik op, geraspte kaas en niet te vergeten pizzakruiden. Paar minuutjes in de oven en klaar.

Het is zeer makkelijk en ik vind het zelf heerlijk heb je toch een gezonde pizza in plaats van die vettige ongezonde.

Maybe iets voor jou?

23-10-2008, 17:43

Citaat door Katje_:
Ik ga vanavond een GEZONDE pizza maken.

In verband met mijn darmen ( die functioneren de laatste tijd slecht ) mag ik geen witbrood meel etc.

Dus ik heb zo een grote bruine pistolet gekocht met pitjes je weet vast wel wat ik bedoel.
Die snij ik door de helft en smeer ik in met tomatenpuree vervolgens doe ik er gebakken pangafilet en lekker veel tonijn uit blik op, geraspte kaas en niet te vergeten pizzakruiden. Paar minuutjes in de oven en klaar.

Het is zeer makkelijk en ik vind het zelf heerlijk heb je toch een gezonde pizza in plaats van die vettige ongezonde.

Maybe iets voor jou?


mmm lekker klinkt goed