Bekijk volle/desktop versie : Gerechtigheid: Cassatie verwerpt beroep van Ait Oud



Pagina's : [1] 2 3

23-10-2008, 13:50



Het Hof van Cassatie heeft het beroep van Abdallah Ait Oud tegen het arrest van het Luikse assisenhof van 11 juni 2008 verworpen.

De 41-jarige man is dus definitief veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf en een terbeschikkingstelling van de regering gedurende tien jaar, na het uitzitten van zijn straf. Het Hof volgde daarmee de conclusies van de advocaat-generaal.

Ait Oud werd schuldig bevonden aan de verkrachting van en de moord op Stacy en Nathalie. (belga/sam)
22/10/08 18u14

Bron

23-10-2008, 13:53


Voor de mensen die hem zielig vinden of die willen gaan beweren dat het discriminatie is, een beetje over zijn achtergrond...

"Ait Oud misbruikte meerdere van zijn familieleden"
Abdallah Ait Oud, die tot vijf jaar cel werd veroordeeld voor misbruik van een nicht, heeft nog minstens twee
andere personen van zijn familie seksueel aangeraakt. Dat zegt zijn oudere zus Kaltoum (56) in het tijdschrift
"La Libre Match" dat donderdag verschijnt. Abdallah Ait Oud is momenteel de enige betichte voor de moord op de
Luikse meisjes Stacy en Nathalie. In een gesprek met het weekblad zegt de oudste zus van Ait Oud dat "eer" een
sleutelwoord is voor de familie, maar dat seksueel misbruik er vaak voorkwam. "Weinigen zijn er aan ontsnapt",
verklaart ze.

Vijf jaar
Zo was zij zelf het slachtoffer van aanrakingen vanwege een oudere broer. Ook Abdallah Ait Oud heeft vanaf zijn
vierde seksuele aanrakingen moeten ondergaan. Volgens de vrouw werd haar dochter (Nadia) gedurende zes jaar
seksueel aangeraakt door Abdallah. Hij werd hiervoor veroordeeld tot 5 jaar cel. Maar volgens Kaltoum heeft
hij dat misbruik ook begaan met een ander van zijn nichtjes en met een van zijn jongere zusters.

Eer van de familie
"Het is dringend noodzakelijk de familiegeheimen te verbreken die het gevoel van straffeloosheid van Abdallah
onderhouden", legt ze uit. Ze laakt de houding van de familie die beslist heeft Abdallah te verdedigen in "naam
van de eer van de familie", een stap die ze als een belediging aanvoelt voor de ouders van Nathalie en Stacy.
(belga/hln)

klik

Meer kun je in zijn dossier op hln wel vinden en natuurlijk hier in het archief van mja...

23-10-2008, 14:51
Titel klopt niet!! Gerechtigheid is het niet. Uitspraak van de rechter wel!!

23-10-2008, 15:02

Citaat door Trissintie:
Titel klopt niet!! Gerechtigheid is het niet. Uitspraak van de rechter wel!!


Je hebt gelijk, ze hadden hem erbij moeten castreren...

Ben allang blij dat hij niet weer los komt, dat is heel wat voor Europese maatregelen kun je met me eens zijn

23-10-2008, 17:16



Citaat door Horus:
Je hebt gelijk, ze hadden hem erbij moeten castreren...

Ben allang blij dat hij niet weer los komt, dat is heel wat voor Europese maatregelen kun je met me eens zijn


Hem onderhouden kost geld, dit soort losers moet je gewoon een aantal meter onder de grond stoppen.

24-10-2008, 00:11
Tfoe............

24-10-2008, 00:15

Citaat door Horus:



Het Hof van Cassatie heeft het beroep van Abdallah Ait Oud tegen het arrest van het Luikse assisenhof van 11 juni 2008 verworpen.

De 41-jarige man is dus definitief veroordeeld tot een levenslange gevangenisstraf en een terbeschikkingstelling van de regering gedurende tien jaar, na het uitzitten van zijn straf. Het Hof volgde daarmee de conclusies van de advocaat-generaal.

Ait Oud werd schuldig bevonden aan de verkrachting van en de moord op Stacy en Nathalie. (belga/sam)
22/10/08 18u14

Bron




Vuile hufter.

24-10-2008, 10:15

Citaat door rianne:


Vuile hufter.


Die zal het niet weer doen idd

24-10-2008, 13:08

Citaat door Horus:
Je hebt gelijk, ze hadden hem erbij moeten castreren...

Ben allang blij dat hij niet weer los komt, dat is heel wat voor Europese maatregelen kun je met me eens zijn


Ach. Pedo's die weer terug mogen naar hun woning nadat ze kind van de buren hebben aangerand Dat mag natuurlijk want jah, het is zijn woning

24-10-2008, 13:15
De pedocultuur moet hier weer hun preekje doen...

24-10-2008, 13:25

Citaat door Happukuffarr:
voor dit soort walgelijke low lifes , en politici mogen ze van mij de doodstraf weer invoeren.





Hij zal willen dat ie de doodstraf had gekregen, in de bajes zijn ze niet zo gecharmeerd van kinderverkrachters.........

24-10-2008, 14:15

Citaat door mourri:
Ach. Pedo's die weer terug mogen naar hun woning nadat ze kind van de buren hebben aangerand Dat mag natuurlijk want jah, het is zijn woning


Absoluut, maar je hebt het niet goed gelezen, deze schooier komt nooit meer vrij en zal niet meer aan jouw en anderen hun kindertjes komen, weer één minder, daar zul je vast blij mee zijn

Maar wees eerlijk, als deze vuilak een imam was geworden noemden ze hem een geleerde zoals we in andere topics over dat soort rare kwasten kunnen lezen. Maar ben met jouw blij dat deze het in ieder geval niet weer buiten gaat doen...

Hij had mi in eerste instantie al nooit meer los moeten komen, dat is een zware vergissing voor rechters e.d. om recidive in te schatten, tot het ze zelf overkomt, anders is het altijd een zielige jongen, deze jongen heeft alle dames in zijn familie gepaald of aangeraakt, maar de zogenaamde eer was even belangrijker dan och, een paar kinderen, waren maar meisjes zullen ze gedacht hebben..

24-10-2008, 14:19



Citaat door NorthStar:
De pedocultuur moet hier weer hun preekje doen...


Je kunt in ieder geval wéér zien waar die wéér vandaan komt toch, ga jij nu maar wachten tot na je dood dat je 72 kindertjes mag krijgen, deze vuilak wilde er hier aan beginnen kun je lezen...

Maar je zult vast wel blij zijn dat hij nu vast zit toch of ga je nu weer domme grapjes maken over de kinderen die hier misbruikt zijn, net als je in andere topics zo goed doet

Je bent telkens wel de enige die er om lacht, maar dat zal je niet opvallen als narcist

24-10-2008, 14:31

Citaat door Horus:
Je kunt in ieder geval wéér zien waar die wéér vandaan komt toch, ga jij nu maar wachten tot na je dood dat je 72 kindertjes mag krijgen, deze vuilak wilde er hier aan beginnen kun je lezen...

Maar je zult vast wel blij zijn dat hij nu vast zit toch of ga je nu weer domme grapjes maken over de kinderen die hier misbruikt zijn, net als je in andere topics zo goed doet

Je bent telkens wel de enige die er om lacht, maar dat zal je niet opvallen als narcist


Even voor alle duidelijkheid anus: Dat jij mij even indirect wilt beschuldigen voor het "feit" dat je denkt, dat ik de pedoactiviteiten van zulke mensen goedpraat, vertelt wat meer over jouw gedachtegang en interesse in deze soort mensen, dan dat het wat over mij verteld.

Het is wel makkelijk om andere mensen te beschuldigen, maar vergeet jullie eigen pedopraktijken niet. Dat deze man vastzit, heeft hij verdiend. Maar ga niet de hypocriet spelen. Ik maak grapjes, zoals ik ze wil maken, wat wil jij daaraan doen? Dat jij keer op keer op zulke topics geilt, moet je bij jezelf nagaan waar dat vandaan komt. Misschien de genen?

Ik lach jullie stressen.

24-10-2008, 14:39

Citaat door Titanis:
Die pedocultuur is meer Arabisch als westers. Wat hier een exces is, is daar een gewoontevergrijp


Niet omdraaien. Het is hier een gewoonte, vandaar dat er niets aan gedaan wordt. Een pedo mag terug naar zijn woning als hij een buurjongen heeft aangerand

Het is, zoals ik eerder heb vermeld, cultuur..

Pagina's : [1] 2 3