Bekijk volle/desktop versie : Alleenstaande vrouwen



Pagina's : [1] 2 3

23-10-2008, 13:40
Naast ons woont een Nederlandse vrouw met haar twee zoontjes. Het is om de paar dagen raak. Ze schreeuwt keihard tegen ze, je hoort die kinderen huilen. Dit is al een paar jaar gaande.

En dan blijft ze gewoon doorgaan. Ze lijkt wel psychotisch als ze eenmaal begonnen is?

Ik heb het gevoel dat ze hun ook slaat. Ik kan het niet bewijzen, en ben zowiezo niet iemand die mensen gaat verraden. Maar ik heb gewoon oprecht medelijden met die jongetjes.

Moehiem twee problemen.

1. Soms 's ochtends vroeg word je wakker door het geschreeuw

2. Medelijden met die kinderen, als je haar tekeer hoort gaan, ik ben bang dat ze die kinderen in een opwelling wat aan doet allah ie 7fed.

De laatste keer was het echt ernstig, ze leek wel bezeten. Ik heb zoiets van durf je wel tegen kleine kinderen. Als je een echte vrouw bent pak dan iemand van je eigen leeftijd. Ik word hier zo kwaad om a sahbi.

Wat kan ik hiermee doen? Politie bellen? Kindertelefoon?

23-10-2008, 13:41


haar er op aanspreken?

23-10-2008, 13:43
Als het weer gebeurt, even aanbellen. En als ze opendoet even vragen of alles ok is, omdat je nogal vaak lawaai en geschreeuw hoort. Zo laat je haar merken dat je weet dat er iets gaande is. Wat je daarna het beste kan doen...durf het je niet te zeggen, kinderbescherming bellen?

23-10-2008, 13:43
Ik zou naar haar toegaan en tegen haar zeggen dat ze niet zo met kinder om moet gaan en anders politie bellen..

23-10-2008, 13:44


Je kan advies vragen bij het AMK (http://www.amk-nederland.nl/).
Dit gaat niet alleen over lichamelijke mishandeling, maar ook over geestelijke mishandeling. Vraag hun advies in en indien nodig kan je bij hen een melding doen, zij doen dan onderzoek naar de thuissituatie

23-10-2008, 13:45
Je moet gewoon aanbellen en vragen wat er aan de hand is en zeggen dat je elke dag geschreeuw hoort.

23-10-2008, 13:45

Citaat door AMEDOEKER:
Naast ons woont een Nederlandse vrouw met haar twee zoontjes. Het is om de paar dagen raak. Ze schreeuwt keihard tegen ze, je hoort die kinderen huilen. Dit is al een paar jaar gaande.

En dan blijft ze gewoon doorgaan. Ze lijkt wel psychotisch als ze eenmaal begonnen is?

Ik heb het gevoel dat ze hun ook slaat. Ik kan het niet bewijzen, en ben zowiezo niet iemand die mensen gaat verraden. Maar ik heb gewoon oprecht medelijden met die jongetjes.

Moehiem twee problemen.

1. Soms 's ochtends vroeg word je wakker door het geschreeuw

2. Medelijden met die kinderen, als je haar tekeer hoort gaan, ik ben bang dat ze die kinderen in een opwelling wat aan doet allah ie 7fed.

De laatste keer was het echt ernstig, ze leek wel bezeten. Ik heb zoiets van durf je wel tegen kleine kinderen. Als je een echte vrouw bent pak dan iemand van je eigen leeftijd. Ik word hier zo kwaad om a sahbi.

Wat kan ik hiermee doen? Politie bellen? Kindertelefoon?


Ga bij haar klagen. Daar wordt ze bang van. En als dat niet helpt, anoniem aanmelden bij de politie.

23-10-2008, 13:47
Biedankt vor die tiep!

23-10-2008, 13:51
Anonieme tip richting kinderbescherming, psychopaat!

23-10-2008, 13:53

Citaat door Jasmina:
Je kan advies vragen bij het AMK (http://www.amk-nederland.nl/).
Dit gaat niet alleen over lichamelijke mishandeling, maar ook over geestelijke mishandeling. Vraag hun advies in en indien nodig kan je bij hen een melding doen, zij doen dan onderzoek naar de thuissituatie


Ik ga ze mailen.

23-10-2008, 16:24

Citaat door mizz-bisz:
Ik zou naar haar toegaan en tegen haar zeggen dat ze niet zo met kinder om moet gaan en anders politie bellen..

Ewa ja. Beetje hypocriet dat ik er nu pas mee kom.

23-10-2008, 16:27
ga praten met haar ,kinderbescherming bellen al ze blijft doorgaan.
is zielig voor de kindjes

23-10-2008, 17:18


eerst haar er op aanspreken en haar beter leren kennen en een goede beeld over haar gezins problemen krijgen.

niet oordelen eerst kijken wat er aan de hand is voor dat je achtig haar rug om de kinderbescherming gaat bellen sukkel

23-10-2008, 17:23

Citaat door AMEDOEKER:
Naast ons woont een Nederlandse vrouw met haar twee zoontjes. Het is om de paar dagen raak. Ze schreeuwt keihard tegen ze, je hoort die kinderen huilen. Dit is al een paar jaar gaande.

En dan blijft ze gewoon doorgaan. Ze lijkt wel psychotisch als ze eenmaal begonnen is?

Ik heb het gevoel dat ze hun ook slaat. Ik kan het niet bewijzen, en ben zowiezo niet iemand die mensen gaat verraden. Maar ik heb gewoon oprecht medelijden met die jongetjes.

Moehiem twee problemen.

1. Soms 's ochtends vroeg word je wakker door het geschreeuw

2. Medelijden met die kinderen, als je haar tekeer hoort gaan, ik ben bang dat ze die kinderen in een opwelling wat aan doet allah ie 7fed.

De laatste keer was het echt ernstig, ze leek wel bezeten. Ik heb zoiets van durf je wel tegen kleine kinderen. Als je een echte vrouw bent pak dan iemand van je eigen leeftijd. Ik word hier zo kwaad om a sahbi.

Wat kan ik hiermee doen? Politie bellen? Kindertelefoon?


Goed van je dat je be3dak aan die jongentjes denkt. Echt belachelijk dat zoiets gebeurt. Ik zou kinderbescherming bellen of de politie en die kunnen verder handelen..

Succes!

23-10-2008, 18:29

Citaat door AMEDOEKER:
Ik ga ze mailen.


Goed zo

En mensen, een melding bij de Raad gaat altijd via het AMK. Je kan de Raad wel bellen, maar dan verwijzen ze je toch weer naar het AMK. Het AMK doet onderzoek, als er dírect actie moet worden ondernomen leidden zij het door naar de Raad

Pagina's : [1] 2 3