Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Het feest van 13 oktober in de Rai Amsterdam.

LZN
15-10-2002, 12:54

Hallo Allemaal Tot nu toe heeft er nog niemand gereageert op mijn oproep van 14 oktober. Ik zou graag in contact willen komen met een jongen die ik op het feest heb gezien van afgelopen zondag in de rai amsterdam. Het is een jongen met wie ik maar voor korte duur oog contact mee heb gehad,vervolgens werd hij afgeleid door een jongen met wie hij denk ik was. Ik zal de jongen nogmaals kort omschrijven het is een jongen van ongeveer 1.68m kort opgeschoren haar hij had een zwarte polo aan en een spijkerbroek.De jongen met wie hij was had een zwart jasje aan een zwarte pet en was in het donker groen gekleed. Mocht je me op weg kunnen helpen met de heer in contact te komen alle informatie kan van pas zijn reageer ff thank xxxxxxxxxjes ouis..

andalusie
15-10-2002, 21:02
Hey hoe is ie? Ik denk dat ik je verder kan helpen a l3rosa, ik ben namelijk de jongen met de pet. Ik heb van jou begrepen dat ik de spelbreker was en dus probeer ik het op deze manier goed te maken. Dus als je wil kan ik je met hem in contact brengen. Groetjes

andalusie
16-10-2002, 19:10
He hoe gaat ie, Jammer dat je niet reageert , kennelijk is het niet belangrijk genoeg. Ik weet bijna zeker dat hij het is, maar ik hoor het wel.

andalusie
20-10-2002, 22:42
Hey moppie, Ik moet zeggen dat mijn geduld op begint te raken, das niet erg als je de hoop op hebt gegeven!! Maar als dat niet zo is, is dit de laatste kans om met die jongen in contact te komen!!! So hurry your ass up!! Groetjes

andalusie
23-10-2002, 22:25

hoi, Ik wist niet dat het zo erg was, maar kun je me wat meer over dat meisje vertellen?! Zo kan ik een idee krijgen met wie ik te maken, wie weet kunnen we dan weer een stapje verder. Groetjes

Mwprw
13-05-2010, 21:14
Hmm Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Alleen is hij nu al getrouwd & heeft 4 kinderen =/