Bekijk volle/desktop versie : De volgende clubs hadden interesse in Nabil El Zhar



Pagina's : [1] 2

23-10-2008, 11:17
[Valencia en AS Roma]

Y avait-il d'autres clubs intéressés ?
Oui, outre Liverpool, j'ai eu des contacts avec Valence et l'AS Roma. Je me suis même rendu en Italie et j'étais vraiment tout près de signer. Et puis j'ai eu la proposition de Liverpool et là je n'ai pas hésité.

23-10-2008, 12:32


Ik denk dat ie beter in Liverpool kan blijven. Hij zal zijn kansen die hij krijgt moeten benutten. Ik vind hem heel goed.

23-10-2008, 12:35
Hij boekt progressie. Slim van hem als hij gewoon bij Liverpool blijft, zn kans gewoon afwachten. Afgelopen weekend vond ik hem wel goed invallen moet ik zeggen..

23-10-2008, 12:36
Zn beste maatjes zijn Ryan Babel & Pennant zegt hij in een interview

23-10-2008, 13:09



Citaat door Ssmile:
hij krijgt sowieso geen basisplek bij liverpool


omdat hij voor het marokkaanse elftal uitkomt als het afellay was zou je heel wat anders zeggen maar ik kan je zeggen el zhar is beter dan afellay.

23-10-2008, 13:10

Citaat door Ssmile:
hij krijgt sowieso geen basisplek bij liverpool

Onderbouw je reactie! Want ik kan ook flauw blijven hangen op Affelay krijgt geen basisplek bij Oranje, terwijl ibbie ook progressie boekt en vanzelf straks zijn basisplek afdwingt waar bertje niet omheen kan draaien.

23-10-2008, 13:11

Citaat door Ssmile:
wie wilt hij dan uit de basis spelen?

afellay is ook veel beter dan elzhar


vanaf nu ga ik niet meer indiscussie met jou

als el zhar wou zat hij nu in de franse selectie vriend.

23-10-2008, 13:13

Citaat door Ssmile:
wie wilt hij dan uit de basis spelen?

afellay is ook veel beter dan elzhar

Qazz, als hij zijn talent waarmaakt kan hij iedereen eruit spelen. Alleen heel eerlijk, hij is er simpelweg gewoon nog niet klaar voor..

23-10-2008, 13:16

Citaat door Ssmile:
omdat hij nu teveel concurrentie heeft bij liverpool, en de laatste jeugdspeler die is doorgebroken is alweer een jaar of 5 geleden(gerrard), liverpool koopt liever voor 20 miljoen een betere speler op zijn positie dan dat ze hem de kans geven, als hij nou arsenal speelde, dan was t een ander verhaal

Zolang de bal rond blijft is alles mogelijk, ondanks de killende concurrentie binnen het team!

23-10-2008, 13:23

Citaat door Ssmile:
hij krijgt sowieso geen basisplek bij liverpool




Omdat hij geen spanjaard is, hij doet veel meer dan die Riera of die Israelier die daar rondloopt.

Afellay bij PSV?

Aboucharouane heeft ook basisplek bij Ittihad

23-10-2008, 13:29
als ik hem zou zijn zou ik de mogelijkheid behouden om of verhuurd te worden aan een kleinere engelese club of sowieso verkassen waar hij meer minuten maakt en dan zou hij alsnog de overstap kunnen maken naar een groot engelse (spaanse?) club

23-10-2008, 13:30

Citaat door elTahar:
als ik hem zou zijn zou ik de mogelijkheid behouden om of verhuurd te worden aan een kleinere engelese club of sowieso verkassen waar hij meer minuten maakt en dan zou hij alsnog de overstap kunnen maken naar een groot engelse (spaanse?) club




Hij wil zelf ook verhuurd worden maar Benitez houdt hem daar

23-10-2008, 13:39



Citaat door amstermoro:
Hij wil zelf ook verhuurd worden maar Benitez houdt hem daar


Dat is frustrerend, aan de ene kant speelt hij weinig maar aan de andere kant laat hij hem niet gaan naar een andere club..met alle respect maar elzhar is minimaal et zo goed of beter als bijvoorbeeld babel of die benyanoun die geen pepernoot raakt

23-10-2008, 13:40

Citaat door elTahar:
Dat is frustrerend, aan de ene kant speelt hij weinig maar aan de andere kant laat hij hem niet gaan naar een andere club..met alle respect maar elzhar is minimaal et zo goed of beter als bijvoorbeeld babel of die benyanoun die geen pepernoot raakt



Klopt maar Benayoun krijgt altijd het voordeel van de twijfel terwijl el Zhar alles moet laten zien in een kwartier. Hij moet een keer gewoon in de basis starten in de Premier League!!

23-10-2008, 14:08

Citaat door Ssmile:
babel is veel beter dan elzhar, alleen speelt hij soms wisselvallig


op wat voor punten dan? Dat is nu de absolute top, zo veel constant spelen en dat zie ik Babel weinig doen, ook tijdens de olympische spelen was het een bevestiging dat hij me niet heeft kunnen overtuigen,

Pagina's : [1] 2