Bekijk volle/desktop versie : IK heb ooit een topic geopend over top en flop van Marokkaanse spelers



Pagina's : [1] 2 3

22-10-2008, 23:39
ze hebben toen mijn topic verwijder

het ergste flop is Affelay....hij speelt net als poep


Flop

Affelay
Aissati
Ahmadi



Top

El Aikchoui
Hamdaoui
Boutahar

22-10-2008, 23:44



Citaat door Riffie_denboch:
ik ben het hartstikke met je eens, appelvlaai valt op in de mickymouse comp en mensen denken hij is zizo ga weg man, wolla ik weet zeker aisatti had beter kunnen worden ze hebben hem alleen genakt die flikkers omdat hij nog geen keuze had gemaakt voor NL of voor Marokko, als je hier ver wil komen moet je die Hollandse kontjeslikken en dat heeft appelvlaai gedaan, maar nu zie je dat hij nie klaar is voor de top...

Het is 'n beetje paradox wat je zegt. Je bent het met hem eens dat Afellay een flop is, maar toch vind je hem opvallen in de 'Mickey Mouse' competitie.

22-10-2008, 23:44

Citaat door Breaking_News:
ze hebben toen mijn topic verwijder

het ergste flop is Affelay....hij speelt net als poep


Flop

Affelay
Aissati
Ahmadi



Top

El Aikchoui
Hamdaoui
Boutahar


Ik heb ook een top en flop gemaakt voor leden..

Top:
Iedereen

Flop:
Breaking_News
Breaking_News
Breaking_News
Breaking_News
Breaking_News


Serieus, ze moeten jou een reageer-blokkade geven..

22-10-2008, 23:46

Citaat door Riffie_denboch:
ik ben het hartstikke met je eens, appelvlaai valt op in de mickymouse comp en mensen denken hij is zizo ga weg man, wolla ik weet zeker aisatti had beter kunnen worden ze hebben hem alleen genakt die flikkers omdat hij nog geen keuze had gemaakt voor NL of voor Marokko, als je hier ver wil komen moet je die Hollandse kontjeslikken en dat heeft appelvlaai gedaan, maar nu zie je dat hij nie klaar is voor de top...


Dit is denk ik wel overdreven. We moeten zijn keuze voor het Nederlands elftal niet doorvoeren in zijn prestaties. Want die zijn gewoon goed. Als je hier en daar een slechte wedstrijd speelt dan kan dat gebeuren. Dat overkomt de beste. Ik ben het ook niet eens met zijn keuze maar hij is echt goed..

22-10-2008, 23:47



Citaat door Ssmile:
clubs uit de mickey mouse competitie hakken wel franse clubs(waar de helft van de marokkaanse internationals speelt) in mootjes,

Hoeveel Mo's?

23-10-2008, 00:31

Citaat door Blueeyez81:
Dit is denk ik wel overdreven. We moeten zijn keuze voor het Nederlands elftal niet doorvoeren in zijn prestaties. Want die zijn gewoon goed. Als je hier en daar een slechte wedstrijd speelt dan kan dat gebeuren. Dat overkomt de beste. Ik ben het ook niet eens met zijn keuze maar hij is echt goed..



23-10-2008, 00:35

Citaat door Riffie_denboch:
hahaha marseile ga kijken hoeveel ze staan nu, psv is NL kampioen en Lyon Franse kampioen, Lyon maakt franse stokbrood van PSV wolla geloof me, Juninho, benzema, fred,Abdel kader keita


Ik ontken niet dat lyon beter is dan psv, maar nu merk je zeker dat de eredivise in de buurt komt, de franse competitie is ook niet zo top, maar een subtopper als fc twente verslaat wel een subtopper uit frankrijk namelijk stade rennes, die op hun beurt weer lyon een pakkie gaven twee weken terug, is wisselvallig binnen deze competities, morgen nancy - feyenoord, nancy zal het niet moeilijk hebben, feyenoord valt tegen dit seizoen

23-10-2008, 00:46

Citaat door Riffie_denboch:
Ik bedoel Lyon is verre beter dan PSV in de CL tot nu toe,oke dat b.v een twente van rennes wint geef ik je geleik, maar het heeft ook meer te maken met psv, ze zijn dit jaar egt gewoon slecht wollla en dat maakt afellay ook slecht, ik ga nie zeggen dat hij bij een andere club ook slecht zal blijven, want met goede spelers om je heen kan het anders gaan


Oke klinkt beter
Kijk naar het psv-selectie, spelers als culina, brechet (dat ie vandaag toevallig goed speelde wil nog niks zeggen) wuytens (deze jonge is pas 18 goed voor beloftenelftal geen cl) lazovic, pieters, kromkamp deze moeten snel vervangen worden door betere spelers, je gaat toch geen nijland kopen.

Op dit moment moet ie bij psv alles zelf doen vandaar die foutjes steeds, simons kan niet opbouwen

23-10-2008, 00:51

Citaat door snorro91-:
Mijn lijst :

Top

Breaking_News

Flop

iedereen



Okay, ik moet toegeven hij brengt wel leven

23-10-2008, 00:52

Citaat door Mister_Riffi_:


Ewa ja, eerlijk is eerlijk.. Gevoelens en feiten moeten niet met elkaar verward worden

23-10-2008, 01:34

Citaat door Breaking_News:
ze hebben toen mijn topic verwijder

het ergste flop is Affelay....hij speelt net als poep


Flop

Affelay
Aissati
Ahmadi



Top

El Aikchoui
Hamdaoui
Boutahar


Wat 'n crap zeg !

23-10-2008, 12:51
Ik vind ze allemaal top, mits ze de vertrouwen krijgen.

23-10-2008, 12:55



Citaat door snorro91-:
Mijn lijst :

Top

Breaking_News

Flop

iedereen



Pardon?!

Sta ík niet bij de top?!

!!!! !!!!

23-10-2008, 13:22
je vergist je schromelijk, ahmadi, afellay en aissati zijn potentiële toppers, je kan boutahar toch niet vergelijken met een speler als bijvoorbeeld el ahmadi?

23-10-2008, 13:51

Citaat door snorro91-:
jij hoort bij iedereen

En een hoop onzin



Pagina's : [1] 2 3