Bekijk volle/desktop versie : IK heb ooit een topic geopend over top en flop van Marokkaanse spelers



Pagina's : [1] 2 3

22-10-2008, 23:39
ze hebben toen mijn topic verwijder

het ergste flop is Affelay....hij speelt net als poep


Flop

Affelay
Aissati
Ahmadi



Top

El Aikchoui
Hamdaoui
Boutahar

22-10-2008, 23:44



Citaat door Riffie_denboch:
ik ben het hartstikke met je eens, appelvlaai valt op in de mickymouse comp en mensen denken hij is zizo ga weg man, wolla ik weet zeker aisatti had beter kunnen worden ze hebben hem alleen genakt die flikkers omdat hij nog geen keuze had gemaakt voor NL of voor Marokko, als je hier ver wil komen moet je die Hollandse kontjeslikken en dat heeft appelvlaai gedaan, maar nu zie je dat hij nie klaar is voor de top...

Het is 'n beetje paradox wat je zegt. Je bent het met hem eens dat Afellay een flop is, maar toch vind je hem opvallen in de 'Mickey Mouse' competitie.

22-10-2008, 23:44

Citaat door Breaking_News:
ze hebben toen mijn topic verwijder

het ergste flop is Affelay....hij speelt net als poep


Flop

Affelay
Aissati
Ahmadi



Top

El Aikchoui
Hamdaoui
Boutahar


Ik heb ook een top en flop gemaakt voor leden..

Top:
Iedereen

Flop:
Breaking_News
Breaking_News
Breaking_News
Breaking_News
Breaking_News


Serieus, ze moeten jou een reageer-blokkade geven..

22-10-2008, 23:46

Citaat door Riffie_denboch:
ik ben het hartstikke met je eens, appelvlaai valt op in de mickymouse comp en mensen denken hij is zizo ga weg man, wolla ik weet zeker aisatti had beter kunnen worden ze hebben hem alleen genakt die flikkers omdat hij nog geen keuze had gemaakt voor NL of voor Marokko, als je hier ver wil komen moet je die Hollandse kontjeslikken en dat heeft appelvlaai gedaan, maar nu zie je dat hij nie klaar is voor de top...