Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk make-up merk ??

Pagina's : [1] 2 3 4 5

mimi_tangaouia
17-02-2004, 17:29

welk merk gebruiken jullie ??

cheima
17-02-2004, 17:38
Dagcreme van Estee Lauder, Mascara van Helena Rubenstein, Lipgloss en oogschaduw van Bourjois en blush van Christian Dior maar blush gebruik ik zelde, hoe natuurlijker hoe beter..

mimi_tangaouia
17-02-2004, 17:50
Origineel gepost door cheima Dagcreme van Estee Lauder, Mascara van Helena Rubenstein, Lipgloss en oogschaduw van Bourjois en blush van Christian Dior maar blush gebruik ik zelde, hoe natuurlijker hoe beter.. dus je mixt van alles en nog wat dus ik zelf persoonlijk heb de voorkeru voor clinique omdat een lijn is die speciaal gemaakt is door dermatologen ik heb vroeger heel veel last gehad van acne en mijn dermatoloog raadde het toen mij ook aan maar clinique is vrij prijzig maar make up gebruik ik wel van clinique zoals foundation en concealer

TwinkleEye_19
17-02-2004, 18:06
Origineel gepost door mimi_tangaouia dus je mixt van alles en nog wat dus ik zelf persoonlijk heb de voorkeru voor clinique omdat een lijn is die speciaal gemaakt is door dermatologen ik heb vroeger heel veel last gehad van acne en mijn dermatoloog raadde het toen mij ook aan maar clinique is vrij prijzig maar make up gebruik ik wel van clinique zoals foundation en concealer Die van cliniue heb ik gebruikt, maar ik vond die foundation wat minder. Ik gebruik nu weleens 3 lagen mascara van verschillende merken over elkaar heen. :D Eerst L'Oreal (die met zwart en wit) daarover Max Faxtor en dan die van Estee Lauder...:jammer: Maar ik probeer zoveel mogelijk make-up uit 1 lijn te gebruiken. Kmoet alleen nog kijken van welke ik het meest heb, want nu heb ik 1 la vol met make-up! Echt een ramp. :jammer:

mimi_tangaouia
17-02-2004, 18:08

Origineel gepost door TwinkleEye_19 Die van cliniue heb ik gebruikt, maar ik vond die foundation wat minder. Ik gebruik nu weleens 3 lagen mascara van verschillende merken over elkaar heen. :D Eerst L'Oreal (die met zwart en wit) daarover Max Faxtor en dan die van Estee Lauder...:jammer: Maar ik probeer zoveel mogelijk make-up uit 1 lijn te gebruiken. Kmoet alleen nog kijken van welke ik het meest heb, want nu heb ik 1 la vol met make-up! Echt een ramp. :jammer: + wahahahahha jij ook al ik heb een klein kastje met drie laadjes bomvol bovenste la voor mascara's eyeliners, potloodjes en make up accesoires + foundations, en poedertjes 2e la alleen voor lippenstift en gloss 3e la alleen met oogschaduwtjes in allee kleuren van de regenboog

jellaba
17-02-2004, 19:17
geen van alles

mimi_tangaouia
17-02-2004, 19:31
Origineel gepost door jellaba geen van alles niks dus

cheima
17-02-2004, 19:37
Origineel gepost door mimi_tangaouia dus je mixt van alles en nog wat dus ik zelf persoonlijk heb de voorkeru voor clinique omdat een lijn is die speciaal gemaakt is door dermatologen ik heb vroeger heel veel last gehad van acne en mijn dermatoloog raadde het toen mij ook aan maar clinique is vrij prijzig maar make up gebruik ik wel van clinique zoals foundation en concealer :hihi: Yeps, ik mix van alles, it's all in the remix.. maar puur om het feit dat het ene produkt van de lijn beter is dan de andere.. :D

fatimaatje2
17-02-2004, 20:09
CLINIQUE IS DE BESTE!! VOOR MIJ DAN!!

C_OUJDIA
17-02-2004, 20:16
maybeline en bourjois,daar kan je mee buiten komen!! de mascara van maybeline New York Volume is echt :goedzo:1laag is voldoende. En verder is de kohlpotlood en lippenstiften/lipgolss van Bourjois het beste..

cheima
17-02-2004, 21:02
Origineel gepost door amina_b_xtina van waar kun je de merk van christiaan dior , en chanel die kan ik nergens vinden? Bij de betere Parfumerie's zoals Douglas, Ice Paris...;)

tatouzient
17-02-2004, 22:22
oogpotlood (van pakistan :hihi: ) Tatou.

Mouny
17-02-2004, 22:27

Alle merken,... gebruik echt vanalles door en over elkaar heen

tonk
17-02-2004, 22:33
Ik mis de optie 'geen make-up'. Ik vind make-up doorgaans niet mooier makend, duur, overbodig, en de meeste merken testen ook nog een flink op dieren. Dus nee, geen make-up voor mij.

Miss_Wafae
18-02-2004, 01:29
Jeps Ik ook gebruik echt van alles door elkaar heen.. Maar gebruik laaste tijd het meeste Bourjois..oogpotlood en mascara zijn ontzettend fijn daarvan..

Pagina's : [1] 2 3 4 5