Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Help Me Aub



Pagina's : [1] 2

22-10-2008, 21:00
ik heb geld overgemaakt maar verkeerde banreking opgeschrebven. Nu is het van mijn rekening afgeschreven maar niet naar de goede persoon, of iedergeval ik weet niet waar het heen is. Wat mnoet ik doen?

22-10-2008, 21:05


kijken op je afschriften waar het naar toe is en dan naar dezelfde rekening o,01 cent overmaken en dan onder omschrijving(sorry verkeerd overgemaakt wilt u het aub terugstoreten)

om hoeveel gaat het?

22-10-2008, 21:06
165 euro, maar dat gaat me te lang duren,e n misschien wilt hij.zij het niet doen. of bekijkt hij het niet eens

22-10-2008, 21:10
er is geen ander manier en heb je een naam erbij gedaan?
want als de naam niet overeenkomt met de rekeningnummer dan wordt het automatisch teruggestort

en ander is er geen 1 manier om het terug te krijgen want je hebt het zelf overgemaakt.

22-10-2008, 21:11



Citaat door larautrecht:
er is geen ander manier en heb je een naam erbij gedaan?
want als de naam niet overeenkomt met de rekeningnummer dan wordt het automatisch teruggestort

en ander is er geen 1 manier om het terug te krijgen want je hebt het zelf overgemaakt.

ja naam stond erbij, en toch is het overgemaakt.
weet je zeker? want ik heb gehoord van wel, alleen ik ben zo bang, want 165 euro is toch een hoop geld.

22-10-2008, 21:13
Je kan ook aan de bank vragen of ze het terug willen storten. Als diegene het niet terug wil geven neem je contact met zijn of haar bank!

22-10-2008, 21:14
welke bank heb je?

klopt het wordt afgeschreven maar dan als blijkt dat de gegevens niet overeen komen dan wordt het teruggestort.


bij gebeurt het ook weleens en ik heb de rabonbank

22-10-2008, 21:16

Citaat door Rtelamartil:
Je kan ook aan de bank vragen of ze het terug willen storten. Als diegene het niet terug wil geven neem je contact met zijn of haar bank!


kan niet en ik weet het omdat het me is overkomen.

22-10-2008, 21:29

Citaat door larautrecht:
welke bank heb je?

klopt het wordt afgeschreven maar dan als blijkt dat de gegevens niet overeen komen dan wordt het teruggestort.


bij gebeurt het ook weleens en ik heb de rabonbank

dus ik hoef niet bang te zijn, want de naam en woonplaats komen waarschijnlijk niet overeen met bankrekening, alleen het is meer dan een week geleden dat het is afgeschreven en heb nog steeds geen bericht. maasr ik hoef niet bang te zijn?

22-10-2008, 21:32

Citaat door Ghizo:
dus ik hoef niet bang te zijn, want de naam en woonplaats komen waarschijnlijk niet overeen met bankrekening, alleen het is meer dan een week geleden dat het is afgeschreven en heb nog steeds geen bericht. maasr ik hoef niet bang te zijn?


een week geleden!!!
dan is het klaar meid ik wet niet wat voor bank je hebt maar bij de rabo is het meteen de dag erna teruggeboekt.

jammer ik hoop dat je een oplossing kan vinden maak 0,01 over je hebt niks te verliezen dan de 0,01 cent en dat is niks vergeleken met de 165 euro

22-10-2008, 21:33

Citaat door larautrecht:
een week geleden!!!
dan is het klaar meid ik wet niet wat voor bank je hebt maar bij de rabo is het meteen de dag erna teruggeboekt.

jammer ik hoop dat je een oplossing kan vinden maak 0,01 over je hebt niks te verliezen dan de 0,01 cent en dat is niks vergeleken met de 165 euro

abn amro. Maar het is hun schuld, naam en woonplaats komen niet overeen met bankreking. Dan kunnen ze het toch niet overmaken. ookal heb ik een fout gemaakt het blijft hun schuld toch? ze moeten controleren toch?

22-10-2008, 21:34

Citaat door Ghizo:
abn amro. Maar het is hun schuld, naam en woonplaats komen niet overeen met bankreking. Dan kunnen ze het toch niet overmaken. ookal heb ik een fout gemaakt het blijft hun schuld toch? ze moeten controleren toch?



lijkt me wel dom van ze ja om het met een verkeerde naam en woonplaats toch te boeken... ga er gewoon heen en ik hoop voor je dat ze het terugboeken insahallah

22-10-2008, 21:37



Citaat door larautrecht:
lijkt me wel dom van ze ja om het met een verkeerde naam en woonplaats toch te boeken... ga er gewoon heen en ik hoop voor je dat ze het terugboeken insahallah

Ik hoop het zo he, maar wat den kje zelf? ik kan toch opeisen zeg maar, bij wijs van spreken. Want het blijft hun fout toch? Of denk je dat ze gaan zeggen eigen schuld.

22-10-2008, 21:41

Citaat door Ghizo:
Ik hoop het zo he, maar wat den kje zelf? ik kan toch opeisen zeg maar, bij wijs van spreken. Want het blijft hun fout toch? Of denk je dat ze gaan zeggen eigen schuld.


o meid ik heb met je te doen wallah maar ik weet het niet met de abn???

gir insahallah

22-10-2008, 21:43

Citaat door larautrecht:
o meid ik heb met je te doen wallah maar ik weet het niet met de abn???

gir insahallah

echt dankje wel meid, ik hoop zo dat ik het terugkrijg anders is het zwaar klote. jarabi ik hoop het zo.

Pagina's : [1] 2