Bekijk volle/desktop versie : Eindelijk.........uitrusten!!!!!!!!



22-10-2008, 13:24
Zo.... jullie gaan me de komende maanden heel vaak zien.....
Ik heb me eindelijk ziek gemeld..
Ik heb al een paar dagen hoofdpijn en koorts, gisteren naar de huisartsenpost gegaan bleek ik een longinfectie te hebben...de zoveelste in een paar jaar tijd...
Dusssssssss nu heb ik lekker een geldige reden om eens goed uit te zieken en bij te komen van de afgelopen maanden...
Ik heb (voor degenen die mn verhaal niet kennen) een megaconflict met leidinggevende en collega's en nu hoef ik hun rotsmoel even niet te zien...
Ben zo blij.....
Ik ben uit loyaliteit (of te wel; tactische redenen ) vanmorgen nog wel naar mn werk gegaan om het te proberen (maar meer zodat ze mijn bleke gezicht zelf konden aanschouwen) mar hetging echt niet en dus heb ik me ziekgemeld en ben ik naar huis gekomen...

22-10-2008, 13:25


allah ychafiek en lekker man dat je thuis blijft.

hoe lang heb je vrij genomen dan? want je zegt komende maanden

22-10-2008, 13:26
de komende MAANDEN ga jij je echt maanden ziekmelden? ik vind het grappig


geniet ervan meid....

22-10-2008, 13:27
Allah safiek!

Probeer van deze situatie gebruik te maken om te achterhalen wat je nu precies wil. Heb al gereageerd op je topic. Ik vind het vreselijk voor je dat het zo heeft moeten lopen want dit verdien je niet. Denk je nu aan jezelf.

22-10-2008, 13:27



Citaat door moslimaatje2002:
allah ychafiek en lekker man dat je thuis blijft.

hoe lang heb je vrij genomen dan? want je zegt komende maanden

Nee niet vrijgenomen, ziekgemeld... Ik hoop heeeeeeeeeel lang...

22-10-2008, 13:37

Citaat door dikra1980:
de komende MAANDEN ga jij je echt maanden ziekmelden? ik vind het grappig


geniet ervan meid....

Ahh thanx honey
Ja de komende maaaaaanden ben ik voorlopig nog niet de ouwe....
Dit speelt al jaren dat gedoe op mn werk..al die conflicten, dat geruzie, ogen in mn rug, je wordt er afgeblaft, er wordt over je geroddeld, ik word zwaar genegeerd, niet mee uitgevraagd op uitjes of feestjes en omdat ik niet op mn mondje ben gevallen en messcherpe tong heb belandde ik altijd tegenover de leidinggevende die me dan fronsend aankeek en steeds verzuchtte; Waarom heb jij toch met iedereen conflicten?"
Omdat ik niet schijnheilig en sneaky ben misschien? Niet onderdanig net als derest van de (weinige) allochtone collega's? Niet slijmerig? Omdat ik voor mijn rechten opkom en een normale werkomgeving eis zodat ik in alle rust mn werk kan doen, waar ik ook goed in ben overigens...

22-10-2008, 13:39

Citaat door niesj:
Ahh thanx honey
Ja de komende maaaaaanden ben ik voorlopig nog niet de ouwe....
Dit speelt al jaren dat gedoe op mn werk..al die conflicten, dat geruzie, ogen in mn rug, je wordt er afgeblaft, er wordt over je geroddeld, ik word zwaar genegeerd, niet mee uitgevraagd op uitjes of feestjes en omdat ik niet op mn mondje ben gevallen en messcherpe tong heb belandde ik altijd tegenover de leidinggevende die me dan fronsend aankeek en steeds verzuchtte; Waarom heb jij toch met iedereen conflicten?"
Omdat ik niet schijnheilig en sneaky ben misschien? Niet onderdanig net als derest van de (weinige) allochtone collega's? Niet slijmerig? Omdat ik voor mijn rechten opkom en een normale werkomgeving eis zodat ik in alle rust mn werk kan doen, waar ik ook goed in ben overigens...



Nu gun ikhet je nog meer Ik zit ook maanden ziek thuis, wij gaan elkaar hier veel treffen

22-10-2008, 13:39

Citaat door Jazzy05:
Allah safiek!

Probeer van deze situatie gebruik te maken om te achterhalen wat je nu precies wil. Heb al gereageerd op je topic. Ik vind het vreselijk voor je dat het zo heeft moeten lopen want dit verdien je niet. Denk je nu aan jezelf.

Je bent een lieverd Jazzy..
Ik weet ook niet wat ik wil meis..
Ik wil nu gewoon rust en dan zie ik wel verder..
Ik wil eerlijk gezegd het liefst helemaal niet meer werken, gewoon lekker thuisblijven en voor mn mannetje zorgen..lijkt me heerlijk...

22-10-2008, 13:39

Citaat door niesj:
Nee niet vrijgenomen, ziekgemeld... Ik hoop heeeeeeeeeel lang...

ja ziekgemeld bedoel ik. heeeeeeeeeeeeeel lang. ewa geniet ervan, misschien weet je tijdens deze periode wel wat je echt wilt incha allah

22-10-2008, 13:42

Citaat door dikra1980:
Nu gun ikhet je nog meer Ik zit ook maanden ziek thuis, wij gaan elkaar hier veel treffen

Teaparty!! Of beter gezegd sleepoverparties..
En wat mankeer jij als ik zo onbeschoft mag zijn?

22-10-2008, 13:43

Citaat door moslimaatje2002:
ja ziekgemeld bedoel ik. heeeeeeeeeeeeeel lang. ewa geniet ervan, misschien weet je tijdens deze periode wel wat je echt wilt incha allah

Inchallah....
Ik wil geld en er niet werken... Net als derest van de Marokkaanse, Turkse en Antilliaanse gemeenschap...

22-10-2008, 13:44

Citaat door niesj:
Inchallah....
Ik wil geld en er niet werken... Net als derest van de Marokkaanse, Turkse en Antilliaanse gemeenschap...

ik geef geld, als ik maar rust heb

22-10-2008, 13:45



Citaat door niesj:
Teaparty!! Of beter gezegd sleepoverparties..
En wat mankeer jij als ik zo onbeschoft mag zijn?



Dit kleine scharminkeltje in mijn buik heeft besloten elke vorm van energie van mij af te pakken Ik ben te moe om te werken.... Ik zou wel parttime kunnen werken, maar ze willen perse dat ik die 40 uur volhoud---> DAN NIET

22-10-2008, 13:50

Citaat door dikra1980:
Dit kleine scharminkeltje in mijn buik heeft besloten elke vorm van energie van mij af te pakken Ik ben te moe om te werken.... Ik zou wel parttime kunnen werken, maar ze willen perse dat ik die 40 uur volhoud---> DAN NIET

Op je strepen staan...
Je moet je energie sparen voor als die kleine straks ter wereld komt....denk aan aan lange nachten die jou straks te wachten staan...lekker rustig aan doen dus...