Bekijk volle/desktop versie : Een ontmaagd meisje...



Pagina's : [1] 2

17-02-2004, 12:14
Zouden jullie mannen een meisje nemen die ontmaagd is?

Ze heeft spijt toont dagelijks berouw aan Alah swt.

Wat zouden jullie doen?

Zouden jullie een meisje nemen die verkracht is en daardoor ontmaagd
is geworden?

Wat zouden jullie mannen doen als er op de huwelijksnacht geen bloed vloeit bij een meisje?

17-02-2004, 12:16



Citaat:
Origineel gepost door Aimana
Zouden jullie mannen een meisje nemen die ontmaagd is?

Ze heeft spijt toont dagelijks berouw aan Alah swt.

Wat zouden jullie doen?

Zouden jullie een meisje nemen die verkracht is en daardoor ontmaagd
is geworden?

Wat zouden jullie mannen doen als er op de huwelijksnacht geen bloed vloeit bij een meisje?
Als ze inderdaad verkracht is, kan ze er niets aan doen, dan wel, maar als ze heeft lopen spelen voordat het eindelijk mag, kan ik dat niet accepteren omdat ik ook probeer die verleidingen te onderdrukken....

Ik bedoel, ik mag toch wel verwachten dat ik iets krijg wat ik verdien?

17-02-2004, 12:16

Citaat:
Origineel gepost door Aimana
Zouden jullie mannen een meisje nemen die ontmaagd is?

Ze heeft spijt toont dagelijks berouw aan Alah swt.

Wat zouden jullie doen?

Zouden jullie een meisje nemen die verkracht is en daardoor ontmaagd
is geworden?

Wat zouden jullie mannen doen als er op de huwelijksnacht geen bloed vloeit bij een meisje?
er zijn tegenwoordig wel héél erg veel meisjes die
VERKRACHT geweest zijn ....

berouw: zal wel

mohiem ; liever geen afgelikt geval maar goed je weet maaar
nooit met wie je eindigt :auw2:


17-02-2004, 12:18
Maar is het daadwerkelijk belangerijk dat er bloed vloeit op die eerste nacht.
Kijk ik vind zelf ook belangerijk dat een meisje maagd moet blijven, ook ik wil niets voor de huwelijk doen.
Maar nog ben ik bang dat er niets vloeit op die eerste nacht...

Dus ben ik bang dat ze me zien als... je weet wel.

Ik denk dat veel meisjes daar bang voor zijn.

17-02-2004, 12:20



Citaat:
Origineel gepost door Aimana
Maar is het daadwerkelijk belangerijk dat er bloed vloeit op die eerste nacht.
zoals normale mensen weten is dat geen vereiste
en zeker niet hét bewijs of zo dus nee

heb je liggen xxxxxx en heb je nu "spijt" ofzo ?

17-02-2004, 12:20
Aimana,

Zulke onderwerpen zijn onderhand erg cliche hier op het forum.
Dit is hoe ik er over denk. Als je gaat trouwen dan is dat voor de rest van je leven. Je bereikt een nieuwe fase in je leven. Dan zijn karaktereigenschappen veel en veel belangrijker dan het wel of niet maagd zijn. Wat dat bloeden betreft niet elke vrouw bloedt bij de eerste keer.

Als man zijnde heb je natuurlijk liever dat je vrouw maagd is. Dan weet je dat je de eerste bent en dat geeft een vertrouwd 'strak' gevoel. Maar ik denk dat meiden dat ook liever hebben. Je moet niet met 2 maten meten want als dames van hun man gaan eisen dat ze maagd moeten zijn dan heb je de poppen aan het dansen.

Trouwen is voor de rest van je leven --------> beoordeel je partner dus op karaktereigenschappen, socialiteit, kennis, en humor!!!!!!!!

17-02-2004, 12:22
Als je geen bloed vloeit wil nog niet zeggen dat je geen maagd meer bent.

17-02-2004, 12:28

Citaat:
Origineel gepost door SweetTalker
Aimana,

Zulke onderwerpen zijn onderhand erg cliche hier op het forum.
Dit is hoe ik er over denk. Als je gaat trouwen dan is dat voor de rest van je leven. Je bereikt een nieuwe fase in je leven. Dan zijn karaktereigenschappen veel en veel belangrijker dan het wel of niet maagd zijn. Wat dat bloeden betreft niet elke vrouw bloedt bij de eerste keer.

Als man zijnde heb je natuurlijk liever dat je vrouw maagd is. Dan weet je dat je de eerste bent en dat geeft een vertrouwd 'strak' gevoel. Maar ik denk dat meiden dat ook liever hebben. Je moet niet met 2 maten meten want als dames van hun man gaan eisen dat ze maagd moeten zijn dan heb je de poppen aan het dansen.

Trouwen is voor de rest van je leven --------> beoordeel je partner dus op karaktereigenschappen, socialiteit, kennis, en humor!!!!!!!!
Goh, eindelijk een keertje een fatsoenlijk antwoord

17-02-2004, 12:30
Oh, oh wat zijn we toch bekrompen!!! (ik doel op de reactie van ik_oke_is) Wie ben jij om te oordelen over andermans berouw?!

Wij zijn mensen en mensen maken fouten (zowel mannen ALS vrouwen). Als een vrouw die zonde heeft begaan, dan moet zij oprecht berouw tonen en niet meer in die zonde te vervallen. Het enige wat zij dan hoeft te doen is OPRECHT BEROUW tonen en hopen dat Allah het haar vergeeft. Als Hij haar een tweede kans kan geven, waarom zou een man (schepsel van Allah ) dat dan niet kunnen. Lees het volgende:
Als een man een maagd trouwt en het in de huwelijksnacht duidelijk wordt voor hem dat zij in werkelijkheid geen maagd is vanwege een immorele daad die zij in het verleden heeft begaan, dan heeft hij het recht om de mahr (bruidsschat) terug te eisen en van haar te scheiden. Als hij echter ziet dat zij berouw heeft getoond en Allah haar zonde heeft verborgen, en hij besluit bij haar te blijven, dan zal hij rijkelijk beloond worden door Allah.
Met ...en Allah haar zonde heeft verborgen... wordt het volgende bedoeld:
Het is de vrouw (of man) niet verplicht te vertellen wat zij (of hij) in het verleden heeft gedaan aan slechte dingen. Iemand die slechte daden heeft begaan, zou dit geheim moeten houden zoals Allah dat voor haar (of hem) heeft gedaan. Oprecht berouw is voldoende.

17-02-2004, 12:31

Citaat:
Origineel gepost door Aimana
Zouden jullie mannen een meisje nemen die ontmaagd is?

Ze heeft spijt toont dagelijks berouw aan Alah swt.

Wat zouden jullie doen?

Zouden jullie een meisje nemen die verkracht is en daardoor ontmaagd
is geworden?

Wat zouden jullie mannen doen als er op de huwelijksnacht geen bloed vloeit bij een meisje?
als ik haar leuk vind en zij heeft spijt en zij is bereidt haar leven met mij alleen te delen, dan zou ik wel met een ontmaagde meisje nemen.

17-02-2004, 12:34

Citaat:
Origineel gepost door Allure_80
Oh, oh wat zijn we toch bekrompen!!! (ik doel op de reactie van ik_oke_is) Wie ben jij om te oordelen over andermans berouw?!

Wij zijn mensen en mensen maken fouten (zowel mannen ALS vrouwen). Als een vrouw die zonde heeft begaan, dan moet zij oprecht berouw tonen en niet meer in die zonde te vervallen. Het enige wat zij dan hoeft te doen is OPRECHT BEROUW tonen en hopen dat Allah het haar vergeeft. Als Hij haar een tweede kans kan geven, waarom zou een man (schepsel van Allah ) dat dan niet kunnen. Lees het volgende:
Als een man een maagd trouwt en het in de huwelijksnacht duidelijk wordt voor hem dat zij in werkelijkheid geen maagd is vanwege een immorele daad die zij in het verleden heeft begaan, dan heeft hij het recht om de mahr (bruidsschat) terug te eisen en van haar te scheiden. Als hij echter ziet dat zij berouw heeft getoond en Allah haar zonde heeft verborgen, en hij besluit bij haar te blijven, dan zal hij rijkelijk beloond worden door Allah.
Met ...en Allah haar zonde heeft verborgen... wordt het volgende bedoeld:
Het is de vrouw (of man) niet verplicht te vertellen wat zij (of hij) in het verleden heeft gedaan aan slechte dingen. Iemand die slechte daden heeft begaan, zou dit geheim moeten houden zoals Allah dat voor haar (of hem) heeft gedaan. Oprecht berouw is voldoende.
oprecht berouw tonen hé ?
al die gore wijven die hebben in 99% van de gevallen geen oprecht
berouw, het enigste wat zij willen is toch nog een vent die bij hen
blijft das al !!
tfoe hou je benen gesloten dan hoef je ook geen berouw te tonen

17-02-2004, 12:38

Citaat:
Origineel gepost door ik_oke_is
oprecht berouw tonen hé ?
al die gore wijven die hebben in 99% van de gevallen geen oprecht
berouw, het enigste wat zij willen is toch nog een vent die bij hen
blijft das al !!
tfoe hou je benen gesloten dan hoef je ook geen berouw te tonen
Hmmm, okay, ergens moet ik je gelijk geven... Maar er zullen vast wel meisjes zijn die oprecht berouw hebben...
En als ze een goed karakter heeft enzo allemaal... misschien kun je dr overheen komen dat ze een grote fout heeft begaan...

Maar in eerste instantie zou ik ook wel zeggen dat je gewoon je beentjes bij mekaar moet houden!

17-02-2004, 13:34


he !ik oke is heb een beetje respect voor zusters waarom reageer je zo negatief over dames alles wat ik hier over jou lees is negatief over de dames dus hou je in voortaan oke
gelukkig zijn de dames meer begripvoller dan zulke sukkels als jou
heb een beetje begrip voor je medemens oke en ik weet dat je ook je goede kanten hebt dus laat ze WAT VAKER ZIEN dan zul je zioen dat je beter voelt oke nou pease man en sorry als ik je boos hebt gemaakt ???

17-02-2004, 13:36
vrijwillig ontmaagden.........


Dom Dom Dom.........

17-02-2004, 13:40

Citaat:
Origineel gepost door IBTISSAM3
he !ik oke is heb een beetje respect voor zusters waarom reageer je zo negatief over dames alles wat ik hier over jou lees is negatief over de dames dus hou je in voortaan oke
gelukkig zijn de dames meer begripvoller dan zulke sukkels als jou
heb een beetje begrip voor je medemens oke en ik weet dat je ook je goede kanten hebt dus laat ze WAT VAKER ZIEN dan zul je zioen dat je beter voelt oke nou pease man en sorry als ik je boos hebt gemaakt ???
ik heb respect voor iedereen die het verdient !
en je maakt me helemaal niet boos hoor

Pagina's : [1] 2