Bekijk volle/desktop versie : prestaties van je man tijdens het huwelijksnacht



Pagina's : [1] 2 3 4 5

22-10-2008, 07:16

Citaat door satijnenpyama:
vaak hoor ik pas getrouwde meiden praten over hoe geweldig hun man was tijdens het huwelijksnacht ,ze vertellen vol trots dat de man precies wist hoe het moest en haar verwend heeft.ik zou het zelf jammer vinden ,want dat zegt eigenlijk dat hij seks heeft gehad en ervaringen heeft opgedaan met fatna en natasia ...................ik heb liever een maagdelijke man die samen met mij op onderzoek gaat en dat we samen een seksleven opbouwen.tenzij hij eerder getrouwd is ,dan is het een ander verhaal
.

22-10-2008, 08:07


2 klungels in 1 bed...

Geef mij maar iemand die weet wat ie met een vrouwenlichaam aan moet

22-10-2008, 08:09

Citaat door LilaR:
2 klungels in 1 bed...

Geef mij maar iemand die weet wat ie met een vrouwenlichaam aan moet




22-10-2008, 08:09

Citaat door satijnenpyama:
vaak hoor ik pas getrouwde meiden praten over hoe geweldig hun man was tijdens het huwelijksnacht ,ze vertellen vol trots dat de man precies wist hoe het moest en haar verwend heeft.ik zou het zelf jammer vinden ,want dat zegt eigenlijk dat hij seks heeft gehad en ervaringen heeft opgedaan met fatna en natasia ...................ik heb liever een maagdelijke man die samen met mij op onderzoek gaat en dat we samen een seksleven opbouwen.tenzij hij eerder getrouwd is ,dan is het een ander verhaal



Al heeft ie eerder met een anders gesekst, met jou deelt ie weer nieuwe ervaringen. Het is toch anders om met je vrouw seks te hebben en iemand waar hij flash-seks mee gehad heeft

22-10-2008, 08:10



Citaat door naimag:


Ja toch..

22-10-2008, 08:30

Citaat door smeagel2:
En de meisjes natuurlijk net doen of ze nog nooit sex hebben gehad

Liggen op hun rug en doen net alsof ze pijn hebben...

Terwijl ze 2 weken terug een hersteloperatie hebben gehad van hun maagdenvlies..

22-10-2008, 08:37
Daar kan ik inderdaad mee leven...

22-10-2008, 08:41

Citaat door satijnenpyama:
je hebt toch allebei verstand en je fantasie ,je bouwt eerst vertrouwen op en stap voor stap bouw je samen een sexleven op.

ik hoef echt geen tong die sletjes heeft geb.ft en een l..l die in vieze tunnels is geweest...als jij daarmee kan leven


dat hij geflash sekst heeft ,zeg genoeg over hem ..............ik wil dat hij zijn eerste ervaringen met mij deelt
ik praat alleen voor mezelf en hamdoelillah hoef ik niet te doen aslof

Dan zal ik je uit je dromen helpen, 98 % van de marokkaanse man is ontmaagd.
De overige 2 % is zeldzaam en niet gauw te vinden

22-10-2008, 08:45

Citaat door smeagel2:
de overige 2 procent zijn homos en nu weer hetero

Homo's vallen ook onder die 98%, die zijn dubbel ontmaagd, van achter en van tussen de benen

Nee smeagel, die 2% vrome moslims bestaan echt

22-10-2008, 08:48

Citaat door satijnenpyama:
praat enkel voor jezelf ,hamdoelillah bestaan er ook meiden met hersens ..........
die vrees voor allah hebben


NOu Gisteren kwam weer een meid die een operatie achter de rug had..

Over 3 weken trouwt ze.. Duszz...

Btw, dat zijn echt een paar die geen sex hebben voor het huwelijk...

22-10-2008, 08:50

Citaat door LilaR:
NOu Gisteren kwam weer een meid die een operatie achter de rug had..

Over 3 weken trouwt ze.. Duszz...

Btw, dat zijn echt een paar die geen sex hebben voor het huwelijk...

Waar kwam ze?
Heb jij een kliniek?

22-10-2008, 08:51

Citaat door satijnenpyama:
vaak hoor ik pas getrouwde meiden praten over hoe geweldig hun man was tijdens het huwelijksnacht ,ze vertellen vol trots dat de man precies wist hoe het moest en haar verwend heeft.ik zou het zelf jammer vinden ,want dat zegt eigenlijk dat hij seks heeft gehad en ervaringen heeft opgedaan met fatna en natasia ...................ik heb liever een maagdelijke man die samen met mij op onderzoek gaat en dat we samen een seksleven opbouwen.tenzij hij eerder getrouwd is ,dan is het een ander verhaal


Er zit wat mij betreft wel een kern van waarheid in

22-10-2008, 09:07



Citaat door LilaR:
2 klungels in 1 bed...

Geef mij maar iemand die weet wat ie met een vrouwenlichaam aan moet



Wollahila


Straks loop je als vrouw een trauma op als het verkeerd gaat

Hij stopt 'm in het verkeerde gaatje of kan je gaatje niet vinden

Geef mij maar een ervaren man...

22-10-2008, 09:16

Citaat door Leipe_Chadiatje:
Wollahila


Straks loop je als vrouw een trauma op als het verkeerd gaat

Hij stopt 'm in het verkeerde gaatje of kan je gaatje niet vinden

Geef mij maar een ervaren man...


Kijk uit met wat je wenst.....'t kan zijn dat al die meiden die hij daarvoor heeft gehad lekker konden xxxxxx en dat moet jij dan zien te evenaren

22-10-2008, 09:23
Succes met het zoeken van een Man die nog Maagd is .

Pagina's : [1] 2 3 4 5