Bekijk volle/desktop versie : Asiel voor verdachte moordplot tegen cartoonist



22-10-2008, 01:02
Asiel voor verdachte moordplot tegen cartoonist
Buitenlands - door Redactie op 21-10-2008 @ 16:43

Een 36-jarige Tunesiër die ervan wordt verdacht de Deense cartoonist Kurt Westergaard te hebben willen vermoorden, krijgt politiek asiel in Denemarken. Dat meldden Deense media vandaag.

De man kreeg asiel omdat hij in Tunesië mogelijk wordt gemarteld. Tegen het besluit is geen beroep mogelijk, voegde zijn advocaat eraan toe.

De man, wiens identiteit niet is vrijgegeven, werd in februari aangehouden. Hij zou Westergaard, die een controversiële spotprent van de islamitische profeet Mohammed had gemaakt, hebben willen vermoorden. Om die reden had de Deense regering eerder dit jaar juist besloten de man het land uit te zetten.

22-10-2008, 01:02


http://frontpage.fok.nl/nieuws/101396/-Asiel-voor-verdachte-moordplot-tegen-cartoonist.html

22-10-2008, 01:04

Citaat door Trissintie:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/101396/-Asiel-voor-verdachte-moordplot-tegen-cartoonist.html


Was je ook weer even wakker, stakker.

22-10-2008, 01:05

Citaat door rianne:
Was je ook weer even wakker, stakker.

ja racist ik ben wakker jij ook?

22-10-2008, 01:09



Citaat door Trissintie:
Asiel voor verdachte moordplot tegen cartoonist
Buitenlands - door Redactie op 21-10-2008 @ 16:43

Een 36-jarige Tunesiër die ervan wordt verdacht de Deense cartoonist Kurt Westergaard te hebben willen vermoorden, krijgt politiek asiel in Denemarken. Dat meldden Deense media vandaag.

De man kreeg asiel omdat hij in Tunesië mogelijk wordt gemarteld. Tegen het besluit is geen beroep mogelijk, voegde zijn advocaat eraan toe.

De man, wiens identiteit niet is vrijgegeven, werd in februari aangehouden. Hij zou Westergaard, die een controversiële spotprent van de islamitische profeet Mohammed had gemaakt, hebben willen vermoorden. Om die reden had de Deense regering eerder dit jaar juist besloten de man het land uit te zetten.

De officiele staatsgodsdienst van Tunesie is de islam (De man kreeg asiel omdat hij in Tunesië mogelijk wordt gemarteld) as usual.
Zo zie je bij de Denen weer het Christelijk erbarmen terug. Of het verstandig is....

22-10-2008, 01:11

Citaat door Trissintie:
ja racist ik ben wakker jij ook?


Ik een racist ????????????????

Volgens mij ben jij nog niet wakker.

22-10-2008, 01:11

Citaat door rianne:
Ik een racist ????????????????

Volgens mij ben jij nog niet wakker.

Ik een stakker???????? Volgens mij ben je nog niet wakker

22-10-2008, 01:21

Citaat door Laurentius:
De officiele staatsgodsdienst van Tunesie is de islam (De man kreeg asiel omdat hij in Tunesië mogelijk wordt gemarteld) as usual.
Zo zie je bij de Denen weer het Christelijk erbarmen terug. Of het verstandig is....


Tunesië is een seculiere staat en heeft geen staatsgodsdienst.
Sla de Televaag dicht en doe kennis op.

22-10-2008, 12:30

Citaat door pipeloiyoi:
Gelul!


http://nl.wikipedia.org/wiki/Tunesi%C3%AB

Basisgegevens
Officiële landstaal: Arabisch
Hoofdstad: Tunis
Regeringsvorm: presidentiële republiek
Religie: Islam (96 à 99 %, staatsgodsdienst)
Christendom (1 à 2,5 %)
Jodendom (< 1 %)[1][2][3]
Oppervlakte: 163.610 km² [4] (-% water)
Inwoners: 9.932.400 (2004[5]), 10.383.577 (2008[6]) (63,5/km² (2008))


wikipedia

zeker door jou net aangevuld?