Bekijk volle/desktop versie : pijn



Pagina's : [1] 2

21-10-2008, 22:30
ik ben 10jaar getrouwd als ik sex met mijn man heb heb ik altijd pijn

21-10-2008, 22:35


Citaat door laila596:
ik ben 10jaar getrouwd als ik sex met mijn man heb heb ik altijd pijn

en dan wat zoek je hier? een andere man die geen pijn doet?

21-10-2008, 22:59
10 jaar joh?? wayooo dat is wel ergg lang... mischien een bezoekje aan de dokter?

21-10-2008, 23:21
Shit 10 jaar.

Weet je hoe lang dat is ? En je komt er nu pas mee ?

Leip, helemaal leip.

22-10-2008, 00:05

meskiena heb echt te doen met je...misschien moet je maar eens gaan nadenken over jullie pijnlijk huwelijk

22-10-2008, 00:24

Citaat door rabiaatje:


Ik vind het ook niet een onderwerp om grappen over te maken . Zeg rabiaatje kan je er behandelt voor worden?

22-10-2008, 00:25

Citaat door laila596:
ik ben 10jaar getrouwd als ik sex met mijn man heb heb ik altijd pijn

Heb je kids??

22-10-2008, 00:43

Citaat door IKBENEENMOSLIM:
Heb je kids??


Lees dit info:

Oorzaken

Bij vaginisme is er meestal niet één oorzaak voor het probleem aan te wijzen. Doorgaans is er in het verleden niets speciaals gebeurd. Bij weinigen is het te wijten aan een trauma of specifieke gebeurtenis. Er zijn zoveel oorzaken als er vrouwen zijn met deze klacht. Eén vraag die je je kunt stellen om meer inzicht te krijgen is: "Waartegen beschermt deze verkramping me?"

Eén factor die vaak een rol speelt is het probleem grenzen te stellen, zoals "nee" zeggen als je iets niet wilt of boos worden als iemand je niet goed behandelt. Vrouwen die vaginistisch reageren komen niet altijd voor zichzelf op. Een wankel gevoel van de eigen identiteit kan de angst oproepen jezelf bij het naar bed gaan met je partner te verliezen. Binnen gedrongen worden kun je onbewust ervaren als een inbreuk. De vagistische reactie is het antwoord op deze angst. Hierdoor wordt penetratie onmogelijk, waardoor je je partner enigszins op afstand houdt.

Bron: http://www.sexwoordenboek.nl/vaginisme_oorzaken.html

22-10-2008, 09:02

Citaat door rabiaatje:
Hallo zuster

Ik heb het zelfde probleem, ben 4 jaar getrouwd en het is tot op heden nog niet gelukt gemeenschap te hebben met mijn man.

Ik denk dat jij net als mij ook VAGINISME hebt. Het is een klacht die niet echt ter sprake komt dus veel mensen weten er niets van af. Ik zou als eerste stap je huisarts benaderen en die zal jou dan verwijzen naar desbetreffende hulpverleners.

Ik heb wel alhamdoelillah een kindje gekregen, heb een keizersnede gehad.
Was altijd zo bang dat het me niet zou lukken op natuurlijke wijze, maar het is gelukt. Als je vragen hebt of meer wil weten stuur mij een pm.

Ik kamp nog steeds met hetzelfde probleem, en geloof me tot nu toe heb ik heel veel pms ontvangen van dames die het zelfde probleem hebben. Het is fijn elkaar te steunen ervaringen en tips te delen als je wil kan ik ook diens (natuurlijk na toestemming) lidnaam doorgeven kan je bij verschillende mensen naar ervaring vragen etc.



Het kan ook door betovering (Sihr) komen, want zodra ze iets niet kunnen verklaren wat 't is of waardoor 't komt gaan ze een naam geven....maar daar kom je ook niet ver mee.

22-10-2008, 11:01

Citaat door laila596:
ik ben 10jaar getrouwd als ik sex met mijn man heb heb ik altijd pijn



je kan beter deze topic bij dwvdmv openen.

22-10-2008, 14:55
Allahoe Akbar, na 10 jaar kom je er mee?
Je moet naar je huisarts meid!

22-10-2008, 15:05
Ze heeft toch gewoon Seks. Alleen het doet pijn! Dan heeft ze toch geen Vaginisme?
Of toch wel?

22-10-2008, 16:36

Oh wat erg! 10 jaar hoe heb je dat vol gehouden!!
Ik wens je sterkte, en ga een keer naar de dokter!!

22-10-2008, 16:44
Heb je er met j man over gesproken, wat zegt hy?
En ook, ga nr d gyenacoloog..

22-10-2008, 20:18

Citaat door elhayet84:
Ik vind het ook niet een onderwerp om grappen over te maken . Zeg rabiaatje kan je er behandelt voor worden?


En ik vind het ook geen onderwerp om op m.nl te plaatsen. Als je zoiets hebt kan je beter naar de dokter gaan. Die kan je be3da helpen

Pagina's : [1] 2