Bekijk volle/desktop versie : wie weet welke makup de negaffas gebruiken

17-02-2004, 09:44
hee dames ik had een vraagje welke makup (poeder) gebruiken de negaffas want dan lijkt je huid zo net een pop.

ladys wie kan me helpen

17-02-2004, 09:48

Mijn Negaffa had hele goede make up bij haar... Bourjois, Loreal..., maar aangezien ik graag mijn eigen spullen gebruik.. heeft ze me gewoon opgemaakt met mijn make up

Liefs Safia

17-02-2004, 12:35

Citaat:
Origineel gepost door salarifia
hee dames ik had een vraagje welke makup (poeder) gebruiken de neggafas want dan lijkt je huid zo net een pop.

ladys wie kan me helpen

Verschillend per Negaffa..Maar de Negaffa van me nicht gebruikte Chanel, Dior, Estee lauder..Lancome ect..was echt super natuurlijk..Dus niet zo clonwachtig..

17-02-2004, 12:45
Maar vinden jullie het niet vies om make up te gebruik die anderen ook gebruikt hebben... weet je dat je via de mascara van een ander een schimmelinfectie aan je ogen kan krijgen

Je poetst je tanden toch ook niet met de tandeborstel van iemand anders....

en het lijkt me sterk dat een negaffa na iedere bruid een nieuwe make up set aanschaft....

17-02-2004, 18:36

salaam je kunt toch mascara die je gebruikt zelf aan haar geven en vragen of ze die wilt gebruiken dan weet je t zeker

18-03-2004, 13:35
negaffa malika uit amsterdam is een hele goeie negaffa en gebruikt hele goeie foundation van estee lauden en gebruikt als make up cristian dior, este lauder en zog vele andere maar echt wallah ze doet het echt goed!!! je kunt gelijk zien dat jij de larousa bent en kwa kleding heeft zij ook prachtige jurken met mooie sieraden en geen oorbellen net als een duivel!!! wuahahahahhahaah

18-03-2004, 16:06
heb jij het nummer van malika negaffa kan je hem naar doorzenden

18-03-2004, 16:27
Meiden, gebruik gewoon je eigen make up. Zoals Safia al aangaf, is het nogal onhygiënisch om make up te gebruiken, die door anderen ook is gebruikt.