Bekijk volle/desktop versie : Je wordt bedreigd!



20-10-2008, 23:04
Okee je hebt een leuke baan en je opleiding wordt betaald en je hebt leuke colle'ga's.

Maar na een tijdje krijg je wrijvingen met een collega en het escaleert zo erg dat hij jou gaat bedreigen!

Je meldt dit maar je krijgt te horen dat je maar moet leren ermee om te gaan en dat je een dikkere huid moet aannemen??!!

Wat doe je??

21-10-2008, 12:10


opzettelijk laten ontslaan.

21-10-2008, 14:25
Op Welke Manier Bedreigd Hij U????

21-10-2008, 15:24
Je wordt begdreigd en de leidinggevende zegt dat je er maar mee moet leren om gaan? Er klopt iets niet. Of ze spannen samen, of jij denkt dat jij bedreigt wordt, of je leidinggevende/baas is knettergek.

21-10-2008, 18:08



Citaat door MaRoCcInA:
Je wordt begdreigd en de leidinggevende zegt dat je er maar mee moet leren om gaan? Er klopt iets niet. Of ze spannen samen, of jij denkt dat jij bedreigt wordt, of je leidinggevende/baas is knettergek.


Inderdaad, dit klopt voor geen meter!

21-10-2008, 18:35
Vreemd hoor..

21-10-2008, 19:34
Leidinggevende zou hem juist meteen op het matje roepen...

21-10-2008, 20:49
http://www.fnv.nl

21-10-2008, 21:50
Nou, hij zei ik ga je pakken en ga je leven zuur maken. Voor mij is het bedreigen dan.

En mijn leidinggevende zei we gaan dit uitpraten maar hij zei steeds van ik heb afspraken ik kan niet komen blabla.

Toen heb ik me ziekgemeld de arts zei toen tegen mij je kan beter om overplaatsing vragen. eerst wilden ze dat niet doen ze vonden dat gewoon met hem moet samenwerken en uitpraten en dat vaker collega's elkaar in de haren vliegen???!!

Ik dacht echt wat the Fxxx waar ben ik beland??

Toen ben ik naar een maatschappelijk werker gegaan en die heeft met mijn manager gepraat en toen ben ik overgeplaatst maar zij verwacht van mij dat ik wel terugga naar die locatie en weer met hem moet gaan praten en werken. Want het kan zijn dat hij het niet zo bedoeld heeft??!!! WATTTT????

Ik wil echt niet terug en ik ben ook bezig met ergens anders aan het werk te gaan. Zodra ik mijn diploma heb ben ik pleite!! Al moet ik via een uitzendbureau werken voor een tijdje het kan me niets meer schelen want ik wil die ROTKOP van hem nooit meer te zien!!

TFOEEEE, en het is nog wel een marokkaan ze3ma!!

22-10-2008, 18:49

Citaat door Rtelamartil:
Nou, hij zei ik ga je pakken en ga je leven zuur maken. Voor mij is het bedreigen dan.

En mijn leidinggevende zei we gaan dit uitpraten maar hij zei steeds van ik heb afspraken ik kan niet komen blabla.

Toen heb ik me ziekgemeld de arts zei toen tegen mij je kan beter om overplaatsing vragen. eerst wilden ze dat niet doen ze vonden dat gewoon met hem moet samenwerken en uitpraten en dat vaker collega's elkaar in de haren vliegen???!!

Ik dacht echt wat the Fxxx waar ben ik beland??

Toen ben ik naar een maatschappelijk werker gegaan en die heeft met mijn manager gepraat en toen ben ik overgeplaatst maar zij verwacht van mij dat ik wel terugga naar die locatie en weer met hem moet gaan praten en werken. Want het kan zijn dat hij het niet zo bedoeld heeft??!!! WATTTT????

Ik wil echt niet terug en ik ben ook bezig met ergens anders aan het werk te gaan. Zodra ik mijn diploma heb ben ik pleite!! Al moet ik via een uitzendbureau werken voor een tijdje het kan me niets meer schelen want ik wil die ROTKOP van hem nooit meer te zien!!

TFOEEEE, en het is nog wel een marokkaan ze3ma!!



als je Marokkaans bent... laat dan zien dat je Marokkaans bent... en er niet met je te sollen valt...

Marokkaanse jongens hebben altijd grote praatjes.. geloof me.. als puntje bij paaltje komt.. dan piest ie in zn broek...

ik zou em allangggggg duizend keer bedreigd hebben... ach ja... mensen verschillen...

maar wees niet bang... wel goed dat je het verteld hebt aan je leidinggevende.. maar ik zou wel actie ondernemen.. voor jezelf dan he... maak zijn leven zuur...

I like that

22-10-2008, 18:56

Citaat door Rtelamartil:
Okee je hebt een leuke baan en je opleiding wordt betaald en je hebt leuke colle'ga's.

Maar na een tijdje krijg je wrijvingen met een collega en het escaleert zo erg dat hij jou gaat bedreigen!

Je meldt dit maar je krijgt te horen dat je maar moet leren ermee om te gaan en dat je een dikkere huid moet aannemen??!!

Wat doe je??


neem dit met een korreltje zout...
Ik heb ook gillende ruzies gehad met een collega van mij
Schelden, duwen, bedreigen, pesten, negeren...heb dat allemaal meegemaakt op mn werk
Praat er met je baas over...

Komt goed meid. Negeer die collega van je of zeg tegen hem dat je alleen zakelijk met hem/haar omgaat
Dus elkaar niet persoonlijk gaan aanvallen enzo...mochten de spanningen oplopen...Loop dan gewoon weg.
En anders doe je maar aangifte bij de politie, mocht het uit de hand lopen dat ie je echt gaat slaan, aanraken etc.
Sterkte!

23-10-2008, 23:45
Thanx voor jullie reacties! Ik hoop dat ik toch op de andere locatie onmisbaar wordt zodat ik niet terug hoef naar die k#t collega!!!

24-10-2008, 00:39



Citaat door Rtelamartil:
Thanx voor jullie reacties! Ik hoop dat ik toch op de andere locatie onmisbaar wordt zodat ik niet terug hoef naar die k#t collega!!!


meid, je moet je niks van die sukkel aan trekken, volgens mij probeert die gewoon aand8 te trekken ofzow, hoe kleine jongetjes ook doen
gewoon negeren die handel, maar als het extreem word dna moet je er wel iets aan doen! sterkte!

mag k weten waar je werkt? opleiding?
x