Bekijk volle/desktop versie : Een jongen die wil trouwen



Pagina's : [1] 2

20-10-2008, 22:30
zoekt geen vriendin, maar stapt op zijn ouders af en zegt hij dat tegen zijn ouders en zijn ouders gaan vervolgens op zoek naar een geschikte bent nass voor hem. Zo gaat dat in 9 van de 10 gevallen. Meisjes die denken dat hun vriendje met hun trouwt komen dus bedrogen uit. Geen enkele jongen zal zomaar een vriendin trouwen die hij op straat heeft leren kennen. Dus meisjes, wees gewaarschuwd.

20-10-2008, 22:38



Citaat door ben_taib:
zoekt geen vriendin, maar stapt op zijn ouders af en zegt hij dat tegen zijn ouders en zijn ouders gaan vervolgens op zoek naar een geschikte bent nass voor hem. Zo gaat dat in 9 van de 10 gevallen. Meisjes die denken dat hun vriendje met hun trouwt komen dus bedrogen uit. Geen enkele jongen zal zomaar een vriendin trouwen die hij op straat heeft leren kennen. Dus meisjes, wees gewaarschuwd.


20-10-2008, 22:39
Zo gek klinkt het eigenlijk nog niet...

20-10-2008, 22:40
Oh ja, 9 van de 10 keer? Ik weet niet in welke tijdperk jij leeft. Maar in mijn omgeving gaat dat toch heel wat anders.

20-10-2008, 22:42


Wacht maar op je ouders, vrouwen staan te trappelen om met je te trouwen.

20-10-2008, 22:44

Citaat door alhoceimagek:
Oh ja, 9 van de 10 keer? Ik weet niet in welke tijdperk jij leeft. Maar in mijn omgeving gaat dat toch heel wat anders.

droom jij maar verder dat je vriendje je ten huwelijk gaat vragen.

20-10-2008, 22:46

Citaat door Hierisiedan:
Wacht maar op je ouders, vrouwen staan te trappelen om met je te trouwen.

ouders kunnen verder kijken dan wij zelf. zij weten wie geschikt is en wie niet. Ik ga echt niet met een vriendin trouwen, op dezelfde manier als hoe ze mij heeft leren kennen en haar nummer aan mij gaf zo zal ze dat vast wel ook aan andere jongens hebben gegeven of zal dat in de toekomst nog doen.

20-10-2008, 22:46
Haha ik zie het toch heeeeeeeeel vaak niet zo gebeuren

20-10-2008, 22:53

Citaat door Lady__b:
Haha ik zie het toch heeeeeeeeel vaak niet zo gebeuren

ik zie het ook vaak genoeg, maar na een jaartje of 3 gaan ze alweer uit elkaar.

20-10-2008, 22:59

Citaat door ben_taib:
zoekt geen vriendin, maar stapt op zijn ouders af en zegt hij dat tegen zijn ouders en zijn ouders gaan vervolgens op zoek naar een geschikte bent nass voor hem. Zo gaat dat in 9 van de 10 gevallen. Meisjes die denken dat hun vriendje met hun trouwt komen dus bedrogen uit. Geen enkele jongen zal zomaar een vriendin trouwen die hij op straat heeft leren kennen. Dus meisjes, wees gewaarschuwd.

En zo hoort het ook in tegenstelling tot al dat geflikflooi van tegenwoordig.

20-10-2008, 23:00

Citaat door ben_taib:
droom jij maar verder dat je vriendje je ten huwelijk gaat vragen.
Hoef ik niet over te dromen. Komt goed.

20-10-2008, 23:01
a nigash raja mliiiiiiiiiiih

20-10-2008, 23:09



Citaat door alhoceimagek:
Hoef ik niet over te dromen. Komt goed.

ik hoop het voor je.

Citaat door Hierisiedan:
a nigash raja mliiiiiiiiiiih

geduld is een schone zaak. akayi trajieg.

20-10-2008, 23:12

Citaat door ben_taib:
zoekt geen vriendin, maar stapt op zijn ouders af en zegt hij dat tegen zijn ouders en zijn ouders gaan vervolgens op zoek naar een geschikte bent nass voor hem. Zo gaat dat in 9 van de 10 gevallen. Meisjes die denken dat hun vriendje met hun trouwt komen dus bedrogen uit. Geen enkele jongen zal zomaar een vriendin trouwen die hij op straat heeft leren kennen. Dus meisjes, wees gewaarschuwd.


6 vd 10 gevallen..

21-10-2008, 00:40
Vriendin van mij
heeft jonge leren kennen ze hebben veel telefonisch contact gehad veel gepraat op msn paar x gezien
daarna nam de jonge de stap om een relatie te beginne hij wou serieus hij zij ook tege haar k wil met jou trouwen

zij zei:
sorry ik wil geen relatie zij zo als jeegt meent dat je met me wilt trouwen hier heb je het adres van me ouders kom maar.
2 weken daarna is hij haar hand komen vragen

Pagina's : [1] 2