Bekijk volle/desktop versie : dames van belgie!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-10-2008, 21:07
meiden van belgie,

wie wil een goede vriendin van mij helpen haar echtgenoot hier binnen te krijgen voor een redelijke prijs.
ze kan haar man moeilijk hier natoe halen omdat zijn geen huis heeft en nog geen vaste baan dus dat zal jaren duren.

ze is echt hopeloos

dus wil je haar helpen stuur me aub een pm.



haterss rode knopje rechts boven

20-10-2008, 00:08


hoebedoel je ?

20-10-2008, 00:08
met wat? geld?


wie helpt mij dan

20-10-2008, 00:17

Citaat door hafsa89:
hoebedoel je ?



mijn vriendin die wil haar echtgenoot hiernaatoe halen vanuit marokko ze woont hier in nl en omdat ze nie aan de eisen voldoet is het nogal moeilijk snapje.

dus ik zoek iemand die haar wil helpen om papieren voor die man te doen schijn zeg maar voor geld.


20-10-2008, 00:17



Citaat door Pi3p3l03ntj3:
met wat? geld?


wie helpt mij dan



hoebedoel je wie helpt mij dan?

20-10-2008, 00:21

Citaat door eenhater:
hoebedoel je wie helpt mij dan?

hahaha hoe bedoel jij wie helpt mn vriendin!

20-10-2008, 00:24

Citaat door Pi3p3l03ntj3:
hahaha hoe bedoel jij wie helpt mn vriendin!



hhaha jah gewoon een beste vriendin die best lang ken
wie haar wil helpen haar echtgenoot binnen te krijgen snappiiee

20-10-2008, 00:25

Citaat door eenhater:
hhaha jah gewoon een beste vriendin die best lang ken
wie haar wil helpen haar echtgenoot binnen te krijgen snappiiee

ja dat snap ik wel.. dat jij haar wil helpen kan ik nog wel vatten . mar wij kennen haar niet en waarom in godsnaam zouden wij haar willen helpen?

20-10-2008, 00:34

Citaat door Pi3p3l03ntj3:
ja dat snap ik wel.. dat jij haar wil helpen kan ik nog wel vatten . mar wij kennen haar niet en waarom in godsnaam zouden wij haar willen helpen?



check je pm

20-10-2008, 18:42
Er zijn heel wat vrouwen die dat doen maar dat zijn meestal die hele losse

20-10-2008, 18:56
luister mensen in Belgie zijn ze heeelll streng geworden wat betreft schijnhuwelijken....Als zij het normaal wil doen moet ze gewoon een appartement gaan huren in Belgie en hier wonen..en waar ze wil werken doet er niet to!!!

als ze maar werkt. en een woning heeft komt alles goed en blangrijk eerlijk goed!!!!!

succes

20-10-2008, 22:06

Citaat door eenhater:
meiden van belgie,

wie wil een goede vriendin van mij helpen haar echtgenoot hier binnen te krijgen voor een redelijke prijs.
ze kan haar man moeilijk hier natoe halen omdat zijn geen huis heeft en nog geen vaste baan dus dat zal jaren duren.

ze is echt hopeloos

dus wil je haar helpen stuur me aub een pm.


haterss rode knopje rechts boven


Dit is wel gevaarlijk om te doen...stel dat die vent smoorverliefd wordt op die vrouw die met hem trouwt??


20-10-2008, 22:29



Citaat door Nefertari:
Dit is wel gevaarlijk om te doen...stel dat die vent smoorverliefd wordt op die vrouw die met hem trouwt??



wat doe jij dom

20-10-2008, 22:40

Citaat door eenhater:
wat doe jij dom


Ik denk dat jouw vraag om te beginnen heel erg dom is.

Probeer de domheid nu niet op anderen te schuiven.

Allah ister...mensen van tegenwoordig denken echt dat alles van een leien dakje gaat...uw vraagstelling is trouwens haram...iemand aanzetten tot een schijnhuwelijk. Schaam je en ga je bezig houden met iets wat je nuttig zal zijn voor het hiernamaals.


20-10-2008, 22:40
Eh redelijke prijs? Het gaat hier om duizenden euro's..denk tussen 25 000-50 000 euro
Weetje dat iemand naar belgie krijgen een hoop papierwerk, gedoe, stress kost en het kost ook een hoop geld...Advocaten etc. etc.
Met kans op WELOU resulaat...dus het blijft een risico

Ik weet waar ik over praat...mij is het niet gelukt

Pagina's : [1] 2 3 4 5