Bekijk volle/desktop versie : {:>Tunesie TEMT MAROKKO, verdient of onverdient? Marokko blijft getemd :D



Pagina's : [1] 2 3 4

16-02-2004, 14:33
www.wwwwwhuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahu hua.ua
huahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahu aahuhauhua
huahuahuahuaahuhuahuahuahuahuahauhauhauhuaahuahuhu ahauahuah
huauhahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuauhahuahuahuahu ahuahuahu
huahuahuahuahuahuahuahuahuaahuahuahuahuhuahuahuahu ahauhauhu
huahuahuahuahuahuahauahuhauhuahuahauahuhuahauahuah uahuahuhu
huauhahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahu ahuahua
huauhauhahuahuauhahuahuahuahuahuahuahuahuahuahuahu ahuahuahu

wees blij dat het maar 2-1 werd, normaal moest het 5-1 staan!

Geef gewoon toe mensen wij waren de betere man!
Jullie mensen hebben veel smoezen man

Is echt laag van jullie dat jullie je verlies gewoon niet accepteren!
Wees sportief man! Iedereen weet dat Marokko slechter speelde, maar dan moet je niet alle schuld op Tunesie zetten!
Wij waren gewoon de betere ploeg!

beslamaaaaaaaa

16-02-2004, 17:50


Ewa wij zijn al een keer kampioen geweest. Die zielige Tunesiers niet dus mogen zij er ook een keer van genieten. Ik vraag me overigens af wat je hier doet. Donder lekker op naar 1 of andere Tunesische forum. Tfoe die zielige twensa....God zij dank ben ik Marokkaan. Mijn god wat ben ik daar blij om.

Trouwens.........ik vind wel dat Tunesie het heeft verdient ze hebben goed gespeelt. maar ja.........dank zij Santos een BRAZILIAAAAAAN. hahaha onze jongens hebben het tenminste zelf gedaan.

16-02-2004, 18:18
jah a mensen tfoe julie halen iemand uiot afrifa wella somalie tzzzzzzzzzz wij gewoon marokanen klaar marokko geeft geen een neger chi paspoort salaaaaaaaam

16-02-2004, 18:42

Citaat:
Origineel gepost door salimma19
Ewa wij zijn al een keer kampioen geweest. Die zielige Tunesiers niet dus mogen zij er ook een keer van genieten. Ik vraag me overigens af wat je hier doet. Donder lekker op naar 1 of andere Tunesische forum. Tfoe die zielige twensa....God zij dank ben ik Marokkaan. Mijn god wat ben ik daar blij om.

Trouwens.........ik vind wel dat Tunesie het heeft verdient ze hebben goed gespeelt. maar ja.........dank zij Santos een BRAZILIAAAAAAN. hahaha onze jongens hebben het tenminste zelf gedaan.
eeeey selimma wollah je hebt gelijk en tunesie heeft ook nog gewonne met een partijdige scheidsrechter. en als je het daan niet mee eens bent dan je shi tunesische bil gaan aflikken

16-02-2004, 18:48


Tweede helft speelden ze als wijven man. Ik bedoel blijf dan ook voetballen als je voorstaat en neit net doen alsof je op sterven na dood bent na een onschuldige schop. Maar goed Tunesie was neit echt goed, marokko speelde gewoon niet goed vergeleken met alle andere wedstrijden van ze.
Volgende keer is van ons

16-02-2004, 19:58
www.wwwwwhuahuahuahuahuahuahuahuauha.uu

Jaloezie! Jullie marokanen kunnen gewoon niet tegen je verlies!
Eerlijk gezegd kom ik jullie alleen uitlachen zoals jullie altijd doen
Nu weet je hoe het voelt wwuhauhauhahuauh

En jullie hebben voordat de finale plaatsvond, http://www.tunis.nl gekrashed
Zo onsportief en zo nep!

Al dat stoere gedoe moet afgeleerd worden, gewoon zeggen: Gefeliciteerd met jullie overwinning!

En waarom noem je ons zielig? We hebben allemaal Arabische bloed!
In Marokko waren ze blij en gelukkig! Maar hier nee hoor, wij gunnen het de Tunesiers niet, alsof we joden zijn opeens :s

ai beslama mensen

16-02-2004, 20:24

Citaat:
Origineel gepost door tunsiemoenie
wwwwwwwwwhuahuahuahuahuahuahuahuauhahuu

Jaloezie! Jullie marokanen kunnen gewoon niet tegen je verlies!
Eerlijk gezegd kom ik jullie alleen uitlachen zoals jullie altijd doen
Nu weet je hoe het voelt wwuhauhauhahuauh

En jullie hebben voordat de finale plaatsvond, http://www.tunis.nl gekrashed
Zo onsportief en zo nep!

Al dat stoere gedoe moet afgeleerd worden, gewoon zeggen: Gefeliciteerd met jullie overwinning!

En waarom noem je ons zielig? We hebben allemaal Arabische bloed!
In Marokko waren ze blij en gelukkig! Maar hier nee hoor, wij gunnen het de Tunesiers niet, alsof we joden zijn opeens :s

ai beslama mensen
Kom op zeg,waar slaat dit op??????????
gefeliciteerd met jullie overwinning klaar...!!!
Jullie hebben nou eenmaal gewonnen, is toch goed...
Maar de volgende keer winnen wij
WIj kondne gewoon heel wat beter spelen

16-02-2004, 20:29
Dank zij de scheidsrechter hebben ze gewonnen tuurlijk fluit ie zo als ie voor 3 jaar lang VOEDSELBONNEN heeft gekregen van Twensa hehehe

xxxx die Twensa man hun hebben geen arabische bloed als ze dat wel hadden hadden ze de mocros niet 90 minuten lang uitgefloten als ze bal hadden..

maar ja dat wou ik even kwijtt

VIVA LA MAROC

16-02-2004, 21:54

Citaat:
Origineel gepost door BanderasH
Dank zij de scheidsrechter hebben ze gewonnen tuurlijk fluit ie zo als ie voor 3 jaar lang VOEDSELBONNEN heeft gekregen van Twensa hehehe


Marokko is zonder grappen kankerbeter, alleen deze wedstrijd was echt vaag!

17-02-2004, 12:59

Citaat:
Origineel gepost door BanderasH
Dank zij de scheidsrechter hebben ze gewonnen tuurlijk fluit ie zo als ie voor 3 jaar lang VOEDSELBONNEN heeft gekregen van Twensa hehehe

xxxx die Twensa man hun hebben geen arabische bloed als ze dat wel hadden hadden ze de mocros niet 90 minuten lang uitgefloten als ze bal hadden..

maar ja dat wou ik even kwijtt

VIVA LA MAROC
Weer, omdat jullie verloren hebben hebben we opeens geen Arabische bloed

Nou toen Algerije tegen Marokko speelde, of toen Marokko tegen andere landen speelden zag ik wel veel Tueensa tussen die Marokaanse Suporters!
Die scheids is een mens, en maakt fouten! Ook voor ons was hij in het nadeel, want hij vloot 2 keer voor buiten spel, terwijl het niet zo was!
Dus just chill people, keep it real

17-02-2004, 15:01
brada toensiemoenie
relaxx chil en goed dat jullie gewonen hebben was dik verdient maar okee doe rustig we zien elkaar weer terug bij wk kwalificaties wajauwww dan hebben we een zware appel met jullie te schillen hahahha
ewa brada moge de beste ploeg zich dan naar het wk kwalificeren

thala brada arabieren for live

17-02-2004, 19:43
dames en heren,

allereerst wil ik tunesie feliciteren.prima mooi. goed gespeeld bla bla bla bla.

het is zelfssss nog een schandeeeeeeeeeee dat tunesie maar met 2 1 wint.

maar oke geeft niet ,gewonnen is gewonnen. cup is cup.

ik heb 1 ding te zeggen tegen de tunesieers, ze gaan geen wk 2006 spelen.

want marokko loerdddddddd op wraaaaaaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk .

we zullen die tunesieersssssssssssssssssss afslachten net als schapennnnnnnnnnnnnnnnn.

de overwinningggggggggggggggggg is aan onnssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

17-02-2004, 19:46


ewa ja tunesie heeft gewonnen
ze dachten dat de bal brood was 4 tunesiers om een marokkaanse speler. Marokko wasnie echt super maar hoe tunesie speelde was helemaal gaar.
en zoals een aantal marokkanen al zeiden 2e helft waren ze net een stel wijven.

peace

18-02-2004, 09:16

Citaat:
Origineel gepost door khalidino
brada toensiemoenie
relaxx chil en goed dat jullie gewonen hebben was dik verdient maar okee doe rustig we zien elkaar weer terug bij wk kwalificaties wajauwww dan hebben we een zware appel met jullie te schillen hahahha
ewa brada moge de beste ploeg zich dan naar het wk kwalificeren

thala brada arabieren for live
Kijk zo mag ik het horen that is the spirit!
Ja toch we spelen nog 2 keer tegen elkaar, dus laten we het leuk houden Moge de beste ploeg winnen
Ik hoop dat het mooie wedstrijden worden

18-02-2004, 14:34
moeilijk brada hahahha ewa jah leuk man nie verwacht dat er in dit kanker land ook veel tunsies wonen maar jah die lijken ook op marokanen we hebben gewoon een zelfde arabische bloed in ons, laten we dat ook zo houden, want samen staan we sterk

maar als je gepakt wordt door politie en ze vragen nie om je legemntatie en ze zeggen zo van jah weer een kutmarokaan wil je dan tegen ze zeggen dat je een kut tunesier bent haha is cool thalaa

Pagina's : [1] 2 3 4