Bekijk volle/desktop versie : Girlzzzzzzzzzzz!!!!!!!!!!!!Wat denk je?!!

Pagina's : [1] 2 3 4

14-10-2002, 19:30
Helaba sisters,
ik heb een vraagje voor jullie;

mogen jullie de pil enzo nemen van de ouders?Vertrouwen ze jullie?
Ik bedoel dan wel voor pijnlijke menstruatie he!!

En wat betreft uitgaan,mag dat bij jullie zomaar?Als ik sommige verhalen hoor van vriendinnen die wel mogen weggaan......

Da snap ik dus ni he?!!!!!!!!!!En wat met vriendjes?

Welke dingen zijn er nog die jullie WEL of NIET mogen?

Laten we erover praten,waarom ni?

xxxxxxxxxxxxxxxxxShakira

14-10-2002, 19:40

Ja dat is waar maar lang niet iedereen heeft zulke ouders hoor want ik ken er genoeg die WEL mogen verkeren enzo!!

Ik gebruik ook nurofen,dont worry,maar ze zeggen dat de pil beter is voor hevige p
ijn.

15-10-2002, 15:47
de pil..... is dat wel gezond ??? Om het alleen tegen de pijn te nemen.....

Enne mijn ouders laten mij vrij in mijn keuze's maken, ze weten dat het niet in mij zit om een relatie te beginnen, of uit te gaan...... Dus al zou ik het een keer vragen het antwoord zou ja zijn...... Alleen om me te testeN,

Enne KzelF heb ervaren hoe strenger de ouders, hoe meer drang de kinderen hebben om juist dat te doen wat niet mag, stiekem.....

TocH? OF Nie?

15-10-2002, 19:37
Ja dat is waar!!!!!!!!!Dat is misschien cliché maar toch......Het is bewezen,een meisje dat niet mag roken(veel voorkomend vb)gaat dit gemakkelijker doen dan iemand dat wel mag.

16-10-2002, 22:20

soms ben ik het niet met ze eens, dat is alleen als ze iets toestaan wat niet halal is en dan kan ik ze gewoonweg niet begrijpen

Maar meestal hebben ze tog wel gelijk hoor

M3ha salama
Hind

17-10-2002, 19:24

Citaat:
Origineel gepost door Shakira85
Ja dat is waar maar lang niet iedereen heeft zulke ouders hoor want ik ken er genoeg die WEL mogen verkeren enzo!!

Ik gebruik ook nurofen,dont worry,maar ze zeggen dat de pil beter is voor hevige p
ijn.
GROOT GELIJK!!!!!!!!

17-10-2002, 19:47
ik mag helemaal niks van mn ouders helemaaal niks geen pilletje geen vriendje geen uitgaan niks............

maar ik woon nu op mn zelf en ik heb er ok totaal geen behoefte aan!!!

19-10-2002, 18:53
Lamode,
meen je dat nu?!!!!

Amai,die noemen zich dan moslims!!!!Dat moet ik niet proberen zenne.....

xxxxxxx

19-10-2002, 21:29
Ik mag best veel van mijn ouders. De dingen die ik niet mag, zijn de dingen waar ik geen behoefte aan heb. Zoals uitgaan...ewa jah ik kies er niet voor om als een stuk vlees bekeken te worden in een discotheek. Maar net zoals een filmpje pakken of ergens iets gaan eten met vriendinnen doen ze niet moeilijk over

22-10-2002, 19:28
pff......als je dat bekijkt dan moet je je echt wel schamen om te zeggen dat je marokaanse bent he!!
In ieder geval;ik ben er trots op dat ik een marokaanse moslima ben.

Jullie ook hoor!!

xxxxx

15-11-2002, 23:15
Menstruatie zonder pil: drie dagen ofwel in bed met een warmwaterkruik op mijn buik ofwel onder de warme douche, heel onregelmatige menstruatie, heel langdurende menstruatie...

Menstruatie met pil: bijna geen centje pijn meer, kan de komst van m'n menstruatie tot op het uur voorspellen, alleen de duur is niet verminderd.

Morgaine

19-11-2002, 00:39
Waarom doen alsof jullie de enige zijn die daar mee te kampen hebben?Nederlandse meisjes hebben evenmin last van een generatiekloof tussen paps&mams.

Soulmen(die zich prettig voelt tussen de girls en daarom lekker deelnam aan de poll)

19-11-2002, 11:04

heb schatten van ouders, ik bedank daarom rabbi swt elke dag voor het feit dat Hij me zulke ouders heeft gegeven.Ik ben heel keurig opgevoed, op een islamitische manier, dus ik weet wat ik mag en niet mag. Dus uitgaan, vriendje etc etc zit er bij mij niet in!Heb ik totaal geen behoefte aan. Als je een goede moslima wil zijn, dan heb je sowieso niet de behoefte om uit te gaan, vriendjes nemen etc. Dan heb je een hele andere kijk op dat soort dingen!Ik ben zo een persoon elhamdoelilleh en ben gewoon dankbaar dat mijn ouders me dat hebben bijgebracht!Zolang je ouders je een islamitische opvoeding geven, hoef je nergens voor te vrezen!

Noesje

30-11-2002, 10:11
IK MAG OOK NIX MAAR SOMS NEEM IK STIEKEM DE PIL.
IK MAG OOK NIET OP MIJN EIGEN WONEN,TOTDAT IK GETROUWD BEN.
DUSSE IK HEB EEN xxxLEVEN!!!!!!!

GROETJES MAROCGIRL

01-12-2002, 21:07

Citaat:
Origineel gepost door lala maryam
Je ouders willen aleen het beste voor je?
Geef je helemaal gelijk..

Pagina's : [1] 2 3 4