Bekijk volle/desktop versie : Ik hou echt van hem, maar



Pagina's : [1] 2 3 4 5

19-10-2008, 15:04
Hallo,

Ga al 4jaar met een hollandse jongen Daniel, die geen moslim is.
Ik hou echt ontzettend veel van hem, alleen ben ik bang dat me vader hem niet zal accepteren



Hij zou wel moslim willen worden, alleen denk ik dan alsnog dat me vader hem weigert

19-10-2008, 15:07



Citaat door chillz:
pijp hem dan gelijk, nie flashe eh sukkel

zit je weer verhalen te verzinnen sukkeltje



nee pijpen is niet zo lekker...

verhalen verzinnen

Ik meen het echt

19-10-2008, 15:07
Nu zit je nog op dat roze wolkje, maar binnen de kortste keren laat jouw pa je ervanaf donderen. Je had vanaf het begin al realistisch moeten blijven. Dat had jou namelijk veel pijn bespaart.. Nu ben je vier jaar verder en is het moeilijker om hem los te laten.

Moslim worden moet je niet doen voor je vriendje of vriendinnetje, dat doe je in alle oprechtheid voor Allah .

19-10-2008, 15:09

Citaat door Classical:
Nu zit je nog op dat roze wolkje, maar binnen de kortste keren laat jouw pa je ervanaf donderen. Je had vanaf het begin al realistisch moeten blijven. Dat had jou namelijk veel pijn bespaart.. Nu ben je vier jaar verder en is het moeilijker om hem los te laten.

Moslim worden moet je niet doen voor je vriendje of vriendinnetje, dat doe je in alle oprechtheid voor Allah .



Ik weet het, alleen kan ik me een leven zonder hem niet meer voorstellen

19-10-2008, 15:11


Gewoon doen! Snél!

19-10-2008, 15:12

Citaat door BUTTRAZER:
Gewoon doen! Snél!



wat doen?

19-10-2008, 15:15
Jawel Chin, als hij moslim is dan doet ie niet zo moeilijk denk ik!

19-10-2008, 15:16

Citaat door chillz:
pijp hem dan gelijk, nie flashe eh sukkel

zit je weer verhalen te verzinnen sukkeltje


7shem, ken je geen adaab ofzo

19-10-2008, 15:17

Citaat door mrsvla:
Jawel Chin, als hij moslim is dan doet ie niet zo moeilijk denk ik!



me papa is best streng qua dat

19-10-2008, 15:22

Citaat door Chineesy:
Hallo,

Ga al 4jaar met een hollandse jongen Daniel, die geen moslim is.
Ik hou echt ontzettend veel van hem, alleen ben ik bang dat me vader hem niet zal accepteren



Hij zou wel moslim willen worden, alleen denk ik dan alsnog dat me vader hem weigert


@Chineesy,

Wie moet met Daniël verder leven.Jij of je vader?

Ouders krijgen kinderen, voeden ze op om later een eigen keuze te kunnen maken.Gaat niet tot in de eeuwigheid pa om advies lopen vragen.

Jij als een grote meid, moet eens schouders recht zetten, hoofd opgeheven en als de bliksem je pa vertellen dat je met die Daniël van je wil trouwen.

19-10-2008, 15:23

Citaat door Darsi:
@Chineesy,

Wie moet met Daniël verder leven.Jij of je vader?

Ouders krijgen kinderen, voeden ze op om later een eigen keuze te kunnen maken.Gaat niet tot in de eeuwigheid pa om advies lopen vragen.

Jij als een grote meid, moet eens schouders recht zetten, hoofd opgeheven en als de bliksem je pa vertellen dat je met die Daniël van je wil trouwen.


Allahrda3 3lik .

19-10-2008, 15:24

Citaat door chillz:
pijp hem dan gelijk, nie flashe eh sukkel

zit je weer verhalen te verzinnen sukkeltje




Astagfir'Allah, bah bah bah.


19-10-2008, 15:26



Citaat door Darsi:
@Chineesy,

Wie moet met Daniël verder leven.Jij of je vader?

Ouders krijgen kinderen, voeden ze op om later een eigen keuze te kunnen maken.Gaat niet tot in de eeuwigheid pa om advies lopen vragen.

Jij als een grote meid, moet eens schouders recht zetten, hoofd opgeheven en als de bliksem je pa vertellen dat je met die Daniël van je wil trouwen.



Ja dat is makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben ook van plan om het me ouders te vertellen. Alleen weet ik dat ik boos word als ik 'nee'krijg te horen... En als ik voor Daniël kies, stel dat me ouders me niet meer willen zien, ik weet het niet meer

19-10-2008, 15:27

Citaat door Phoenix_:




Ik snap sommige niet.


19-10-2008, 15:27

Citaat door Phoenix_:



Valt er wat te lachen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5