Bekijk volle/desktop versie : Red De Graven



16-02-2004, 12:16
Red De Graven (Bericht #)

Asalaam wa aleikum
Broeders en zuster

Ik weet niet wie van jullie gisteren na NMO heeft gekeken maar het brak mijn hart toen ik hoorde dat op de begraafplaats Oud Eik en Duinen enkele islamitische graven geruimd zullen worden.. lees dit aandachtig door en Allah je rham weldiekoum doe een donatie!

Zoals u allen ongetwijfeld weet is het niet geoorloofd om een graf van een moslim te ruimen.
In Nederland gebeurt dat echter wel, als de familie geen geld genoeg heeft om een graf eeuwig durend af te kopen.Ook als er geen familie in Nederland aanwezig is.
Na 10 jaar wordt het graf geleegd en de overblijfselen van onze broeders en zusters worden samen met de resten van ongelovigen in een grote kuil gestort.
Wij van stichting,”Red de graven,”willen proberen samen met u dat te voorkomen door zelf de graven af te kopen.
We willen, Inshallah, beginnen op begraafplaats; Oud Eik en Duinen in Den Haag,
Deze is bijna vol en daarna komt er een nieuwe eigen Islamitische begraafplaats in Den Haag waar Inshallah dit probleem niet zal spelen.
Op dit moment staan 9 graven op het punt om geruimd te worden, het gaat om 8 kinder- en een volwassen graf.
In samenspraak met de begraafplaats hebben we tot 1 februari uitstel gekregen, maar dan moet er wel € 7467, - betaald worden.

Uw hulp daarbij is noodzakelijk!
Help deze graven te behouden, na het betalen van deze graven gaan we Inshallah verder met onderzoek in heel Nederland om alle islamitische graven te redden.
Heeft u geen financiële mogelijkheden help ons dan met het in kaart brengen van deze graven in heel Nederland, om zo snel mogelijk dit probleem op te lossen.
Moge Allah u belonen voor uw inzet.

De oemma is verantwoordelijk voor de islamitische graven, u dus ook!

Stichting “Red de graven” is onderdeel van
Vrouwencentrum Salaam.
Van Lennepstraat 144
3027 RW Rotterdam
Tel: 010-2141450
06- 20514596
contactpersonen Rahma en Habiba.
k.v.k.Rotterdam 24302172
voor meer informatie : http://www.nak4life.com

Bankrekening nummer waar uw geld gestort kan worden:
56.57.15.186.
t.n.v. intercultureel vrouwencentrum,,Salaam,,
met vermelding: “Red de graven”

16-02-2004, 13:03


Nou, jammer, maar het gaat toch om de herinnering aan je overleden familie.

Nederland is vol, en als iedere overledene niet meer geruimd kan worden is Nederland straks een groot kerkhof voor moslims.

Ik heb niets tegen dat voor eeuwig bewaren, maar er is gewoon geen ruimte voor.

Scottie.

16-02-2004, 13:13
Het gaat hier om graven waarvan ze geen familie of vrienden vcan kunnen contacteren.. hoe zou jij het vinden als het met je naaste of geliefde zou gebeuren.. wij zijn er verantwoordelijk voor

16-02-2004, 13:55
Nou, lectori salutem, ik vind dat heel normaal. Mijn opa en opa hun graven zijn na 10 jaar geruimd. En mijn overleden geliefden hebben of een familiegraf gekocht of ze worden na 10 jaar geruimd. Na tien jaar is de herinnering ook verinnerlijkt. Maar het staat mensen vrij om een eeuwig graf te kopen.

Dat ruimen heeft met ruimtegebrek te maken. Ruimen betekent dat er weer anderen begraven kunnen worden. Dat ruimen is al eeuwenoud, behalve bij de joodse gemeenschap. Dat ruimen was honderden jaren geleden al nodig om ruimtegebrek te voorkomen. Nu, nu is Nederland zowat vol: steden, dorpen, industrie, treinen, wegen, water, begraafplaatsen en natuurgebieden.

Stel je voor dat 1.000.000 moslims begraven zouden moeten worden en dat er steeds nieuwe graven moeten komen omdat die oude graven niet geruimd mogen worden? Waar wil je begraafplaatsen dan aanleggen? Bedenk dat de meeste niet-moslims ook 10 jaar lang een graf bezet houden. Wil je van Nederland een begraafplaats maken?

Een oplossing: het IJsselmeer verkopen aan moslims. Dan kunnen ze het uitbaggeren tot aan de Afsluitdijk, inpolderen en daar een begraafplaats inrichten, deo Volente

Scottie, memento mori.

16-02-2004, 14:13



Citaat:
Origineel gepost door Scottie
Nou, jammer, maar het gaat toch om de herinnering aan je overleden familie.

Nederland is vol, en als iedere overledene niet meer geruimd kan worden is Nederland straks een groot kerkhof voor moslims.

Ik heb niets tegen dat voor eeuwig bewaren, maar er is gewoon geen ruimte voor.

Scottie.
wees maar niet bang... De meeste marokkaanse moslims worden in hun vaderland begraven dus voor jou is er nog wel plek..

Of denk je erover na om gecremeerd te worden als alle moslims je plekje innemen....

16-02-2004, 20:13
maak je maar geen zorgen scott jou plekje in de oven zal geen enkel moslim van je pakken dat beloof ik je. en ook jou plekje in de hel na de oven zal alleen voor jou zijn.

hopleijk heb ik je wat geruster kunnen maken.

17-02-2004, 12:28
Nou, iemand plaatst een serieus onderwerp maar serieuse reactie? Ho maar.

Eeuwig begraven, dan koop je eeuwige rechten en als er toch huizen moeten worde gebouwd omdat Nederland straks 20.000.000 inwoners heeft, dan worden die graven toch geruimd.

In eigen land of rechtop, er zit niets ander op.

Scottie, eigen urn eerst.

17-02-2004, 12:52

Citaat:
Origineel gepost door Scottie
dan worden die graven toch geruimd.

Maak je niet druk, binnen tien jaar hebben de wormen hun werk wel gedaan.

17-02-2004, 23:31
Nou, het mag niet, maar om jouw reactie schoot ik in de lach, humor, waar kom je dat hier nog tegen ...

Scottie, rechtop in z'n asvaasje ...

18-02-2004, 09:35
Wat ik me afvraag... Waarom wordt op de 16e gevraagd om geld te storten, als al op 1 februari het geld binnen moest zijn?

Verder vraag ik me af waarom de suggestie gewekt wordt dat moslimbotten superieur zijn aan ongelovige botten.

19-02-2004, 22:30
ja ja wat een drama hihihh die was wel grappig van dat wachten

19-02-2004, 22:33
maar weer een waterdicht bewijs van oer hollandse arrogantie nederland is vol en 20 miljoen shit en theorieen