Bekijk volle/desktop versie : gezocht verloskundige/voedvrouw uit Antwerpen wie kent een goeie???



Pagina's : [1] 2

19-10-2008, 02:10
salaam dames

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goeie verloskundige uit antwerpen, omdat ik niet zo heel erg bekend hier ben in belgie hoop ik dat iemand van jullie mij kan helpen.

Ik loop op dit moment bij een verloskundige in het middelheim zkh alleen voel me totaal niet bij haar op me gemak alles gaat zo snel snel bij haar ,krijg niet eens aandacht, zelfs vragen stellen lukt me niet omdat ze het altijd druk heeft, vandaar dat ik opzoek ben naar een goeie verloskundige het liefst een marokkaanse/vrouwelijk is maar hoeft niet perse als het maar een goeie verloskundige is en die tevens ook me bevalling doet.

Insh allah kunnen jullie me helpen met wat namen en tel, nrs

alvast heel erg bedankt dames

19-10-2008, 13:09


dokter simoens uit mortsel is de beste

ze is zooo meelevend en schenkt je veel aandacht en stelt altijd de juiste vragen

kben zooo blij met haar..ze heeft een goed hart

ze werkt samen met Dr. Desmedt, maar die is wat ouder en wat minder ...ik heb liever simoens (zoals vele andere vrouwen )...

als je haar telnr zoekt, ga dan naar goudengids.be en dan vind je 'm

succes!!!

19-10-2008, 14:44

Citaat door SweetRose:
dokter simoens uit mortsel is de beste

ze is zooo meelevend en schenkt je veel aandacht en stelt altijd de juiste vragen

kben zooo blij met haar..ze heeft een goed hart

ze werkt samen met Dr. Desmedt, maar die is wat ouder en wat minder ...ik heb liever simoens (zoals vele andere vrouwen )...

als je haar telnr zoekt, ga dan naar goudengids.be en dan vind je 'm

succes!!!


dank je meid alleen is mortsel wel een klein eindje voor me, zoek echt iets in Antwerpen. toch bedankt voor je tip

19-10-2008, 15:28
Dr Waes in Antwerpen (Erasmus Ziekenhuis)
Ik loop nu al voor de 2e keer bij jaar en ze is heel aardig, goede info krijg je, ze maakt grapjes om een beetje de sfeer erin te brengen, maar informeert ook duidelijk.

20-10-2008, 15:26



Citaat door Zahraan:
Dr Waes in Antwerpen (Erasmus Ziekenhuis)
Ik loop nu al voor de 2e keer bij jaar en ze is heel aardig, goede info krijg je, ze maakt grapjes om een beetje de sfeer erin te brengen, maar informeert ook duidelijk.



salaam meid

van harte met je 2de zwangerschap.
En kun je er ook voor kiezen om vrouwelijke artsen bij de bevalling te zijn, ik wil absoluut geen mannelijke arts.

kun je me het telefoon nummer geven???

alvast bedankt

20-10-2008, 15:30
St Augustinusziekenhuis. Dr Eelen of Hansen, hoor heel positieve ervaringen.

20-10-2008, 15:32

Citaat door Mysticalia:
St Augustinusziekenhuis. Dr Eelen of Hansen, hoor heel positieve ervaringen.



thanks heb je toevallig een telefoon nummer???

20-10-2008, 15:33

Citaat door Benisaidgirl:
thanks heb je toevallig een telefoon nummer???



Nee jammer genoeg niet

die ziekenhuis is ook gekend voor hun kraamafdeling, zou de beste zijn in Antwerpen

20-10-2008, 15:34
Oosterveldlaan 24
2610 Wilrijk
tel. 03 443 30 11
fax 03 440 43 74
sint.augustinus@gza.be
http://www.gza.be

20-10-2008, 16:35

Citaat door Mysticalia:
Oosterveldlaan 24
2610 Wilrijk
tel. 03 443 30 11
fax 03 440 43 74
sint.augustinus@gza.be
http://www.gza.be



dank je meid echt top

20-10-2008, 16:43
Er is een nieuw beleid in de ziekenhuizen van Belgie. Je mag wel kiezen welke gyneacoloog (man/vrouw) je wilt tijdens de begeleiding van je zwangerschap, maaaar (staat in het nieuwe ziekenhuis reglement) je mag de dienstdoende gyneacoloog tijdens de bevalling niet weigeren als dat toevallig op het moment dat jij moet bevallen een man is.

Ik ben wel heel de zwangerschap begeleid door een vrouw, maar tijdens mijn bevalling werkte zij niet en ben ik bevallen door een man (en 2 vrouwelijke verpleegkundigen)
Mijn eigen man stond er trouwens gewoon naast en tijdens het moment van het puffen en persen besef je echt niet wie er aan de baby zit te trekken in je doos!!!
Conslusie: beleid in ziekenhuizen in Belgie -sinds kort- tijdens de bevalling mag je de mannelijke arts niet weigeren in Belgie.

22-10-2008, 00:43

Citaat door Zahraan:
Er is een nieuw beleid in de ziekenhuizen van Belgie. Je mag wel kiezen welke gyneacoloog (man/vrouw) je wilt tijdens de begeleiding van je zwangerschap, maaaar (staat in het nieuwe ziekenhuis reglement) je mag de dienstdoende gyneacoloog tijdens de bevalling niet weigeren als dat toevallig op het moment dat jij moet bevallen een man is.

Ik ben wel heel de zwangerschap begeleid door een vrouw, maar tijdens mijn bevalling werkte zij niet en ben ik bevallen door een man (en 2 vrouwelijke verpleegkundigen)
Mijn eigen man stond er trouwens gewoon naast en tijdens het moment van het puffen en persen besef je echt niet wie er aan de baby zit te trekken in je doos!!!
Conslusie: beleid in ziekenhuizen in Belgie -sinds kort- tijdens de bevalling mag je de mannelijke arts niet weigeren in Belgie.


aah oke nou dan hoop ik insh allah dat er die dag dat ik beval insh allah alleen maar vrouwen aanwezig zijn haha en ja anders helaas idd

dank je voor de info

15-07-2009, 15:54



Citaat door Benisaidgirl:
salaam dames

Ik ben al een tijdje opzoek naar een goeie verloskundige uit antwerpen, omdat ik niet zo heel erg bekend hier ben in belgie hoop ik dat iemand van jullie mij kan helpen.

Ik loop op dit moment bij een verloskundige in het middelheim zkh alleen voel me totaal niet bij haar op me gemak alles gaat zo snel snel bij haar ,krijg niet eens aandacht, zelfs vragen stellen lukt me niet omdat ze het altijd druk heeft, vandaar dat ik opzoek ben naar een goeie verloskundige het liefst een marokkaanse/vrouwelijk is maar hoeft niet perse als het maar een goeie verloskundige is en die tevens ook me bevalling doet.

Insh allah kunnen jullie me helpen met wat namen en tel, nrs

alvast heel erg bedankt dames



en hoe heb je het ervaren? En wie is het uiteindelijk geworden?
Ik ben namelijk ook opzoek naar 1tje

15-07-2009, 16:28
In belgië zijn het de gynaecologen die de consultaties doen. Vroedvrouwen zijn meestal gewoon als hulp aanwezig in ziekenhuizen. Er zijn een aantal zelfstandige vroedvrouwen van Kind en Gezin. Je moet maar eens surfen op de site van Kind en Gezin. Maar zowieso, zal je een aantal verplichte bezoeken aan de gynaecoloog moeten doen. Ik weet dat dit in Nederland anders is. Daar zijn de vroedvrouwen ook de verloskundigen.

15-07-2009, 21:10

Citaat door Sa7ar:
en hoe heb je het ervaren? En wie is het uiteindelijk geworden?
Ik ben namelijk ook opzoek naar 1tje



salaam meid

Aller eerst van harte gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

het is uiteindelijk gynl katrien de meyer geworden, die zitten in deurne op de stevenslei , ik had vanaf het begin een goed gevoel bij haar en dit klopte want ben in middels bevallen van een mooie zina dochtertje en alles is goed gegaan hamdl.

dit is hun telefoon nr 033090265

Pagina's : [1] 2