Bekijk volle/desktop versie : Ik val op gevoelige mannen, niet stoere mannen



Pagina's : [1] 2

18-10-2008, 19:22
Ik moet niks hebben van die macho types die aan alles schijt hebben en bot en agressief overkomen. Ik val op types die gevoelig, lief, zorgzaam, behulpzaam zijn en heel meegaand zijn

18-10-2008, 19:24


nee, ik hou wel van mannen die hun woordje klaar hebben.
Stoere mannen, hij moet wel gevoelig zijn natuurlijk maar ik hoef geen softy die voortdurend vraagt of het wel gaat enzo.

18-10-2008, 19:24

Citaat door Boterbloempje_:
nee, ik hou wel van mannen die hun woordje klaar hebben.
Stoere mannen, hij moet wel gevoelig zijn natuurlijk maar ik hoef geen softy die voortdurend vraagt of het wel gaat enzo.

Mee eens.

18-10-2008, 19:26

Citaat door Nadoria_Ikram:
Mee eens.



Jatoch.

18-10-2008, 19:27



Citaat door Boterbloempje_:
nee, ik hou wel van mannen die hun woordje klaar hebben.
Stoere mannen, hij moet wel gevoelig zijn natuurlijk maar ik hoef geen softy die voortdurend vraagt of het wel gaat enzo.



Oke een balans daarin zou ook wel goed zijn. Maar een bikkel van een vent past bij mij niet in het straatje. Iemand die de baas uithangt en altijd zijn gelijk wilt hebben, pff moet er niet aan denken. Its killing me

18-10-2008, 19:29

Citaat door GroenOog20:
Ik moet niks hebben van die macho types die aan alles schijt hebben en bot en agressief overkomen. Ik val op types die gevoelig, lief, zorgzaam, behulpzaam zijn en heel meegaand zijn

dat zijn juist de players die er veel meiden op nahouden

18-10-2008, 19:29
Ik val op klootzakken,.

18-10-2008, 19:31

Citaat door ADHDtje:
dat zijn juist de players die er veel meiden op nahouden

Hoe weet jij dat zo goed

18-10-2008, 19:32

Citaat door Inmyownworld:
Ik ook, die zijn echt cute.



Ze zijn alleen zeldzaam. De meeste Marokkanen zijn toch stoere jongens, en sommige daarvan zijn echt agressief. I dont like that

18-10-2008, 19:32

Citaat door GroenOog20:
Hoe weet jij dat zo goed

ow wist je dat niet dan?


naief van jou

18-10-2008, 19:33

Citaat door ADHDtje:
ow wist je dat niet dan?


naief van jou



Je doet nu net of alle gevoelige mannen players zijn, terwijl dat niet zo is. Stoere jongens staan bekend om hun playergedrag

18-10-2008, 19:35

Citaat door ADHDtje:
ow wist je dat niet dan?


naief van jou

ja ik heb je door!
jij wilt gewoon dat ze jou daarom leuk gaat vinden want jij bent een stoere gangster

18-10-2008, 19:36



Citaat door Inmyownworld:
Een man mag wel stoer overkomen tegenover anderen. Hij moet bij mij iedergeval gevoelig, lief etc zijn.

Daar heb ik ook geen problemen mee, als hij stoere gedrag vertoont bij andere mensen. Hij mag echter wel voor zichzelf opkomen en moet vooral niks overzich heen laten lopen. Ik verwacht alleen dat hij me wel als prinses behandeld en alles voor me over heeft

18-10-2008, 19:42

Citaat door Inmyownworld:
Het zal alleen bij dromen blijven, denk ik.


Ik hoop van niet

18-10-2008, 20:18
haha helaas zijn die mannen heel erg ver te zoeken, vooral onder de marokanen.
Ik vind het primaa als een man een beetje de baas is. Daar is hij nou eenmaal een man voor , maar het is maar net waar die de baas om speelt. er zijn grenzen

Pagina's : [1] 2