Bekijk volle/desktop versie : Thuiswerk



18-10-2008, 13:33
Haaai people..

Wie heeft er ervaring met thuiswerk? En kan daarbij betrouwbare thuiswerkaanbieders plaatsen. Hierbij kan het gaan om inpakwerk tot administratief werk.
Plaats je ervaringen!

Groetjes van mij

18-10-2008, 13:40


Thuiswerk bestaat niet en als het er is betaalt het zo slecht dat het geen optie is... Zo simpel als wat, Thuiswerk bestaat niet!!

18-10-2008, 13:46
Thuiswerk doen alleen maar mensen die geen leven hebben!!!

18-10-2008, 13:58

Citaat door IKBENEENMOSLIM:
Thuiswerk doen alleen maar mensen die geen leven hebben!!!


Zoals ik al zei: Deel je ervaringen! En kom niet met onzinnige kreten als deze..

Niet iedereen heeft de mogelijkheid en de kans gekregen om een diploma te behalen en een goede baan te hebben, zoals wij tegenwoordig. Thuiswerk is ideaal voor mensen die gewoon thuis wat bij willen verdienen.

Dus mensen deel je ervaringen..

gr.

18-10-2008, 14:12



Citaat door yasmineNR1:
Zoals ik al zei: Deel je ervaringen! En kom niet met onzinnige kreten als deze..

Niet iedereen heeft de mogelijkheid en de kans gekregen om een diploma te behalen en een goede baan te hebben, zoals wij tegenwoordig. Thuiswerk is ideaal voor mensen die gewoon thuis wat bij willen verdienen.

Dus mensen deel je ervaringen..

gr.

Je begrijpt me verkeerd
Ik bedoel mensen die thuiswerk doen ,hebben nooit ergens tijd voor.Ze hebben geen tijd voor het huishouden en om te koken , hun huis is altijd een rommeltje.Die mensen moeten namelijk dat werk snel af hebben en hebben nergens tijd voor.Het is echt stress werk.Ik heb het zelf 2 weken gedaan en had er al genoeg van.
Het betaald ook heeeeeeeeeeeel slecht.
Denk er maar goed over na of je het wel wil doen.

18-10-2008, 14:24

Citaat door IKBENEENMOSLIM:
Je begrijpt me verkeerd
Ik bedoel mensen die thuiswerk doen ,hebben nooit ergens tijd voor.Ze hebben geen tijd voor het huishouden en om te koken , hun huis is altijd een rommeltje.Die mensen moeten namelijk dat werk snel af hebben en hebben nergens tijd voor.Het is echt stress werk.Ik heb het zelf 2 weken gedaan en had er al genoeg van.
Het betaald ook heeeeeeeeeeeel slecht.
Denk er maar goed over na of je het wel wil doen.



Aaah oke.. Ik wil het niet voor mezelf, ik studeer gelukkig nog gewoon Ik ben op zoek naar thuiswerk voor een aantal kenissen. En gezien het feit er op internet zoveel oplichters zijn, probeer ik het via deze weg.