Bekijk volle/desktop versie : De Leugen



18-10-2008, 01:33
Na die lange dagen en nachten heb ik hem uiteindelijk een brief geschreven. Per mail.

Salam liefste,

ik weet dat het je niks doet, nu ik alles en iedereen kwijt ben. Het is nooit mijn bedoeling geweest je te kwetsen. We hebben het altijd zo moeilijk gehad en ik kan het niet meer aan! je hebt me gezien hoe ik eraan toe was! mijn familie, iedereen is tegen mij. de enige optie die ik had was weglopen. ik kon dat mijn moeder niet aanoden. Ik heb geprobeert om er het beste van te maken. Je weet zelf ook wat voor een moeilijke tijd ik heb doorgemaakt. je hebt mijn kapotte rug toch gzien!
4 jaar leven in een hel, had je dat liever? zo te zien wel.Nu ben je spoorloos. Ik weet me geen raad. ik had je hard nodig. Al had ik al die pijn, al die woede en al die dingen meegemaakt, al die klappen opgevangen. Als ik bij jou was was ik alles vergeten. Uiteindelijk ben ik de verliezer: geen familie, geen vriendin, geen broer, geen zus en zelfs jij jou niet! was dit wat je wilde? mij een ongelukkig leven bezorgen? ja he, dat is wat je wilde. geloof me mijn liefste, ik zeg je dit niet voor niets, maar er gaat een tijd komen dat je bloed gaat huilen! Je lacht nu misschien, maar geloof me. ik ben niet de oorzaak van het verleden wat jij hebt moeten doormaken. ik ben ook niet de oorzaak van alle last die je moest dragen. ik ben ook niet geboren om wraak op te nemen. Blijkbaar ben je precies als je oma. die heeft ook mense veel aangedaan en ze is er zonder problemen vanaf gekomen ook! maar maakt niet uit. Ik ben en blijf het meisje die je kende. ik ga niet veranderen, wat je me ook aandoet.
ik heb gedroomd van een gezin en een lieve man. jij blijkbaar niet. jou dromen waren bedrog. mijn dromen niet. mijn enige wens is nu om jou te zien lijden. je gaat spijt krijgen van je zonden. je gaat lijden, geloof me je gaat rouwen. door jou ben ik veranderd. klappen doen me niets. mijn hart is van steen! hiermee sloot ik de mail af. ik printe het uit en stuurde hem meteen op. het copie deed ik in mijn kluis. ik ging naar de douche. ik deed mijn kleed omlaag en zag weer mijn wonden. Waar ben je, veroorzaker van deze wonden?! waar ben je.

18-10-2008, 03:49


Leuk geschreven maar toe geven dat ik als ex schrijver het dramatischer kan maken

18-10-2008, 10:57
Mooi, maar is het waar?

19-10-2008, 15:50
Sorry dat het zo lang duurde, maar hier is deel 2!!!


Ik kon niet slapen door de wonde. mijn telefoon ging af. prive. Prive? ik nam op en zei niets. Het was mijn vader. "Waar ben je a schandalig kind, waar zit je. als je met hem bent scheur ik die huid die je over hebt van je lichaam!!" riep hij waarop ik heb opgehangen. Mijn vader, dacht ik terwijl ik lachte. Jij moet ook huilen om je dochter. Ik kon mijn simkaart veranderen, maar deed het niet. ik wilde de woedende stem van hem blijven horen. Ik genoot ervan. Blijkbaar geloofde hij in zijn eigen inbeeldingen. Ik samen met die vent? ik lachte nog eens. Ik was in een klein huisje aan de grens van Nederland en Duitsland. Hier werd ik zeker niet gevonden. Karim was spoorloos. Niemand belde mij, buiten mijn vader. Als ik karim te pakken zou krijgen. Ik vermoord hem. Hij moet lijden. hij moet voelen hoe het is om alleen te zijn. En zijn moeder ook. Zij heeft hem gestuurd om mijn leven te verpesten. zoveel haat zat in dat mens. ik zuchte. ik deed mijn lange witte jas aan. Ik moest aan geld komen en wel zo snel mogelijk. Ik had 500 euro. het was niet genoeg om de huur te betalen. Ik nam wat kleingeld en ging naar een internetcafe. ik reageerde op advertenties van oppas, callcenters en andere vacatures. Ik had geluk met het feit dat ik vorig jaar mijn HBO-diploma had gehaald. MER. Iedereen was trots op me. Mijn diploma's had ik meegenomen toen ik wegliep. mijn familie was druk aan het zoeken naar me. als ze me vonde was ik er geweest. Terug naar marokko, geen papieren en daarvoor werd ik flink afgeranseld door mijn vader. en mijn moeder en familie moesten kijken natuurlijk. anders had mijn vader geen status. Ik was het gewend. alles werd gedaan om als een ware man te lijken! ik sloot de pc af. ik moest karim vinden. waar was hij! ik kon nu niets doen. ik had eerst geld nodig. hij had veel geld.

19-10-2008, 23:50



Citaat door Amoera.:
Mooi, maar is het waar?

hahaha nee pop het is niet waargebeurdd...

19-10-2008, 23:53

Citaat door bokitoo:
Leuk geschreven maar toe geven dat ik als ex schrijver het dramatischer kan maken

Hihihi het word nog spannend...

20-10-2008, 14:00
vandond komt de rest!! :P

10-02-2009, 11:13
haha so eng. ga door up x