Bekijk volle/desktop versie : Fc Utrecht??



15-02-2004, 20:52
Mijn god zeg, wat is er met utrecht aan de hand??
Ze zijn zo scheef geworden man!faking 4-0 verloren van NEC???:schrik:
Ik had tog echt wel wat beters van ze van verwacht....
Als zij zo doorgaan kunnen ze inpakken joh!

15-02-2004, 20:55


Lekker voor ze

23-02-2004, 01:38
en nu weer tegen NAC 2-1 verloren Msekien

23-02-2004, 14:13

Citaat:
Origineel gepost door knaleiland
en nu weer tegen NAC 2-1 verloren Msekien
die fc-utrecht aanhangers moesten boukhari echt hebben, wel lekker voor ze toen hij scoorde in de 83 minuut

23-02-2004, 16:53


Klote man, kmag Utrecht eerlijk gezegd wel!

23-02-2004, 16:56

Citaat:
Origineel gepost door SAMMYGIRL
Klote man, kmag Utrecht eerlijk gezegd wel!
Utrecht is NEP!!

24-02-2004, 11:08

Citaat:
Origineel gepost door aardig_gestoord
utrecht is de ENIGE ECHTE clup van nederland met de beste supporters en de mooiste clup dat ze slecht presteren was te verwachten bijna de hele basis opstelling van vorige seizoen die zo goed was is vertrokken vind je het gek dan?ze doen het nog redelijk goed met wat ik had verwacht halve finale amstelcup gehaald moeten ze maar voor de beker gaan
Wat supporters betreft heb je gelijk maar voor de rest ben ik het niet met je eens...

Ik vind ze nu echt niet goed hoor

24-02-2004, 11:22

Citaat:
Origineel gepost door aardig_gestoord
nee dat klopt vind ze ook klote spelen maar dat is niet zo verwonderlijk met een nieuw team en zoveel blessures die ze hebben gehad zoals ik al zei het is een nieuw team in tegenstelling tot vorige seizoen dus het heeft tijd nodig tot dat het een echte team is en dan gaan ze goed presteren geloof me,maar wel leuk dat ik met een vrouw hier over voetbal loop te discusseren
Haha anytime....

Foeke Boy is echt een goede trainer maar ik mis iets in die spelers ...

Hij geeft nieuwe wel de kans en alles maar ze presteren niet als team en maken echt blunders!

24-02-2004, 13:41

Citaat:
Origineel gepost door aardig_gestoord
utrecht is de ENIGE ECHTE clup van nederland met de beste supporters
Haha, supporters??? HOOLIGANS heten ze! En ADO heeft anders ook niet echt lieverdtjes...echte "Till I Die-Supporters"!