Bekijk volle/desktop versie : Wie doet er aan fitness....???

Pagina's : [1] 2

15-02-2004, 20:33
Ik vroeg het me af, want ik hoor vaak dat mensen aan fitness doen...ik zeg al zooooooo lang nu ga ik op fitness.En voornamelijk voor mijn conditie wil ik het doen ( wat beduidend laag is, helaas) Maar tot nu toe is er nog steeds niks van gekomen.

15-02-2004, 20:37

Ik heb da enkele maanden geleden nog gedaan met paar meiskes
DAMNNN Das echt nix voor mij Ik was na 2 minuten lopen al kapot En iederen zei ook dat da nix was voor mij geen enkele oefening hield ik vol Vooral die spinning

15-02-2004, 20:46
hahaha meskiena...je moest gewoon doorzetten. Wallah je wil niet zien hoe ik er uit zie na drie stappen te hebben gerend. (Bijvoorbeeld als je ziet dat de tram net eraan komt of de bus die arriveert bijna). In ieder geval beeld je maar een persoon in die letterlijk voor zijn leven heeft gerend. Alleen dit resultaat heb ik al na 60 sec rennen.

15-02-2004, 20:48
dit bovenstaande bericht is voor lady_moi

15-02-2004, 20:48

Loopde gij naar de bus ahahahhaha
Gij zotte ge moest gewoon op de volgende hebben gewacht anders ga je zweten enzo en das vies

Citaat:
Origineel gepost door Salama_4ever
hahaha meskiena...je moest gewoon doorzetten. Wallah je wil niet zien hoe ik er uit zie na drie stappen te hebben gerend. (Bijvoorbeeld als je ziet dat de tram net eraan komt of de bus die arriveert bijna). In ieder geval beeld je maar een persoon in die letterlijk voor zijn leven heeft gerend. Alleen dit resultaat heb ik al na 60 sec rennen.

15-02-2004, 20:50

Citaat:
Origineel gepost door aichakendisa
kga elke week wel s fitnessen..maar dan geen gewicht ofsow..gewoon voor conditie..loopband ensow..
Wallah echt goed van je. Ik zou ook zou willen fitnessen om mijn conditie te verbeteren, maar als ik bedenk hoe druk het het heb dan heb ik al geen zin meer om een gaatje ervoor vrij te maken....

15-02-2004, 20:52

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
[b]Loopde gij naar de bus ahahahhaha
Gij zotte ge moest gewoon op de volgende hebben gewacht anders ga je zweten enzo en das vies [/B]
soms moet je gewoon keuzes maken. Want stel je voor je gaat niet rennen dan zijn de gevolgen voor jezelf; misschien mis je dan wel je tentamen, of een bus die meer 1 keer in het uur komt...
Iwa ja als je dan thuis bent ga je gelijk onder de douche....totdat je dubbelfris ruikt

15-02-2004, 20:53
Beetje vroeger van huis vertrekken éh
Ma goed back ON-TOPIC

Citaat:
soms moet je gewoon keuzes maken. Want stel je voor je gaat niet rennen dan zijn de gevolgen voor jezelf; misschien mis je dan wel je tentamen, of een bus die meer 1 keer in het uur komt...
Iwa ja als je dan thuis bent ga je gelijk onder de douche....totdat je dubbelfris ruikt

15-02-2004, 20:58

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
[B]Beetje vroeger van huis vertrekken éh
Ma goed back ON-TOPIC
[/B]
hahahah wallah. Soms is doorslapen lekkerder . Hmmm...5 minuten erbij..10 minuten erbij enz..... Totdat je moeder komt: OPSTAAAAN. Dan sta je gelijk op twee benen

Maar okey back on-topic meid...

16-02-2004, 14:07
Ik zoek al ik weet niet hoelang, maar dan alleen voor vrouwen apart in omg. Utrecht who can help me

16-02-2004, 14:30

Citaat:
Ik vroeg het me af, want ik hoor vaak dat mensen aan fitness doen...ik zeg al zooooooo lang nu ga ik op fitness.En voornamelijk voor mijn conditie wil ik het doen ( wat beduidend laag is, helaas) Maar tot nu toe is er nog steeds niks van gekomen.
Ik doe aan fitness. En ging om de dag naar de sportschool en trainde dan zo'n 2 uur. ( 1,5 uur cardio en daarna krachtfitness).

Inmiddels ben ik begonnen met groepslessen, na afloop ga ik dan wat met gewichten trainen.

(ik ga nu in totaal 5 x naar de sportschool en zwem 1 x per week)

16-02-2004, 22:02
Probeer zo vaak mogelijk te gaan, maar voor mij is het meer voor erbij om me te helpen bij me andere sporten.

16-02-2004, 22:45

als je wilt fitnessen moet je gewoon een sportschool binnen lopen en aanmelden anders doe je het nooit. en het is gewoon goed voor je.
ik sport nu ook al een jaar en het is echt goed voor me geweest. me conditie wordt steeds beter. dus gewoon gaan zoek anders een partner met wie je kunt gaan.
groetjkes dileyla

17-02-2004, 12:46

Citaat:
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Ik doe aan fitness. En ging om de dag naar de sportschool en trainde dan zo'n 2 uur. ( 1,5 uur cardio en daarna krachtfitness).

Inmiddels ben ik begonnen met groepslessen, na afloop ga ik dan wat met gewichten trainen.

(ik ga nu in totaal 5 x naar de sportschool en zwem 1 x per week)
Jij woont toch in Utr? Is het ook voor vrouwen apart of gezamelijk?

17-02-2004, 12:56

Citaat:
Origineel gepost door mtalsia2
Jij woont toch in Utr? Is het ook voor vrouwen apart of gezamelijk?
Ik heb gehoor dat je bij Paul Pessel (kdacht dat die in Hoograven of Lunetten zat) alleen voor vrouwen kunt sporten. Ze hebben daar gescheiden fitness-ruimtes!

Ikzelf sport gemengd, maar zwemmen doe ik alleen wanneer het voor vrouwen is.

Pagina's : [1] 2