Bekijk volle/desktop versie : PVV: debat over voordracht Aboutaleb



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

17-10-2008, 00:22


De PVV wil in een debat met het kabinet proberen de benoeming van staatssecretaris Ahmed Aboutaleb (Sociale Zaken) tot burgemeester van Rotterdam tegen te houden.

PVV-Tweede Kamerlid Fleur Agema maakte dat donderdagavond duidelijk in het tv-programma Pauw & Witteman. De Rotterdamse gemeenteraad heeft Aboutaleb voorgedragen. De PVV is tegen omdat Aboutaleb behalve een Nederlands een Marokkaans paspoort heeft en de partij vindt dat niet kunnen bij overheidsfuncties. Eerder poogde de PVV Aboutaleb al uit het kabinet te krijgen vanwege zijn dubbele nationaliteit.

http://www.ad.nl/binnenland/2700560/PVV_wil_debat_over_voordracht_Aboutaleb.html

Die idioten zijn ook zo voorspelbaar hé! Ze zijn knettergek!

17-10-2008, 00:26


Het was ook een zware tijd voor de PVV. Kredietcrisis en zo.

Gelukkig is Aboutaleb voorgedragen als burgervader van Rotterdam, zodat er weer wat te zeuren is.

17-10-2008, 00:27
Wilders is jaloers op Aboutaleb

17-10-2008, 00:29
Die wandelde pruik is weer aan het zeuren hoor

17-10-2008, 00:35


Echt een idioot!

17-10-2008, 00:52
Triest vooral omdat je als marokkaan je nationaliteit niet kwijt kan raken. Met andere woorden wij zullen nooit hier overheidsfuncties bekleden? Deze man is echt de weg kwijt.

17-10-2008, 00:53
Eat your Heart out NSDAPVV'ers!!!!

17-10-2008, 00:55

Citaat door AMEDOEKER:
Triest vooral omdat je als marokkaan je nationaliteit niet kwijt kan raken. Met andere woorden wij zullen nooit hier overheidsfuncties bekleden? Deze man is echt de weg kwijt.


Geldt ook voor Argentijnen, heb je hem al over Maxima zien klagen?

17-10-2008, 00:58
Fleur Agema is een achterbaks hysterie schuivend islamofobie trut.

17-10-2008, 01:02

Citaat door Slaz:
Fleur Agema is een achterbaks hysterie schuivend islamofobie trut.



eerder slechtbespraakt en niet bijster slim..... (understatement)

17-10-2008, 01:05
Ik ben erg voor Aboutaleb, toen hij nog wethouder bij ons was heb ik op 'm gestemd, ik vind hem een van de toppers in de Nederlandse politiek, maar ik vind dat gezagsdragers (ministers, staatssecretarissen, burgemeesters) geen twee nationaliteiten mogen hebben. Dat is zo logisch dat het voor zichzelf spreekt.
Sörensen had helemaal gelijk: gezien de huidige 'technische onmogelijkheid' om de Marokkaanse nationaliteit op te zeggen, kan en moet hij in ieder geval tenminste een gebaar maken, en bijvoorbeeld zijn Marokkaanse paspoort aangetekend naar Marokko terugsturen. Dan pas is 'ie een vent.

Al die mensen die dit gezeik vinden zijn hypocriet: ze zouden gegarandeerd moord en brand schreeuwen wanneer onze minister van defensie ook een Israelische of Amerikaanse nationaliteit zou hebben. Dat zouden ze niet pikken, let op mijn woorden.

17-10-2008, 01:05

Citaat door Tunes27:
eerder slechtbespraakt en niet bijster slim..... (understatement)



Nederlandse Sarah Palin

17-10-2008, 01:05



Citaat door Crescent:
Geldt ook voor Argentijnen, heb je hem al over Maxima zien klagen?


Hij is zelf getrouwd met een Bulgaarse ofzo. Dan zou hij ook de 2e kamer uitmoeten. Belangenverstrengeling!

In t kabinet zal hij toch nooit geraken..

17-10-2008, 01:06

Citaat door Tunes27:
eerder slechtbespraakt en niet bijster slim..... (understatement)

Dat achterbaks hysterie draaiende tutje is wel slim en praat onzin zodat andere even over hun hoofd moeten krabben om er achter te komen waar zij het allemaal over heeft, zulks onzin slaat zij telkens uit.

17-10-2008, 01:07

Citaat door Noordeloos:
Ik ben erg voor Aboutaleb, toen hij nog wethouder bij ons was heb ik op 'm gestemd, ik vind hem een van de toppers in de Nederlandse politiek, maar ik vind dat gezagsdragers (ministers, staatssecretarissen, burgemeesters) geen twee nationaliteiten mogen hebben. Dat is zo logisch dat het voor zichzelf spreekt.
Sörensen had helemaal gelijk: gezien de huidige 'technische onmogelijkheid' om de Marokkaanse nationaliteit op te zeggen, kan en moet hij in ieder geval tenminste een gebaar maken, en bijvoorbeeld zijn Marokkaanse paspoort aangetekend naar Marokko terugsturen. Dan pas is 'ie een vent.

Al die mensen die dit gezeik vinden zijn hypocriet: ze zouden gegarandeerd moord en brand schreeuwen wanneer onze minister van defensie ook een Israelische of Amerikaanse nationaliteit zou hebben. Dat zouden ze niet pikken, let op mijn woorden.


Typisch hoor.

Het maakt niet uit wat je doet, het is nooit genoeg.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8