Bekijk volle/desktop versie : Jongens, sjonge jonge.. waar ben ik aan begonnen??



Pagina's : [1] 2 3 4

16-10-2008, 23:30
Dit is voor de meiden die ik wil waarschuwen voor alle jongens met slechte bedoelingen en laaghartige gedachten.
Pas op meiden en trap er toch niet in,of speel ’t spelletje mee en hou vol en eindig als winnares!
Want als ik laatste tijd toch hoor van meisjes wat ze zeggen ; nee echt ik zweer ’t hij houd echt van me!
2 dagen later zie je dezelfde jongen met een andere meid in de stad lopen en durf het niet te vertellen aan het hopeloze vriendinnetje,want ze verklaart je voor gek!
Naïef,naïef,naïef noem ik het.

Hoe vaak moet ik nog meiden uitleggen dat jongens van deze tijd geen één liefde kennen?
Of hun vrienden belangrijker vinden,of je bij een ruzietje meteen een xxxx of slet noemen.
Luister,dit zijn dus geen échte jongens of mannen!
Ze profileren zich als ‘gentlemens’en zeggen dan maar al te vaak,nee schatje ik ben niet zoals al die andere jongens.
Trap er niet in,want bedenk nu eens hoeveel kansen jij jou vriend of ex of wat dan ook ooit hebt gegeven?
Maar dat niet eens alleen,vraag jezelf ook eens een keer af of het andersom ook zal worden vergeven?
Hum nou nee denk ’t niet,jij wel?

Je hebt ook van die jongens die in ’t begin echt alles voor je doen en uit de kast halen als ze je nog niet hebben.
Maar zodra dat is gefixt draait alles weer 180 graden om.
Zo zie je er bijvoorbeeld niet elke dag meer als een schoonheid uit,en is hij het opeens vergeten hoe ’t hoorde.
Kleine dingetjes al zoals dames gaan voor.
Nou, deze jongens moeten duidelijk nog de cursus ‘echte man’ volledig afronden..
Succes ermee!

Wat ik ook nog vaak tegenkom zijn jongens die opeens je vader willen gaan spelen.
Heel grappig,geloof me!
Jij zegt tegen hem; Ey ik kan je vanavond niet zien,ga naar de bioscoop met een vriendin van me.
Waarop hij antwoord; Ohja joh,heb je dat gevraagd dan? Of; Nee dacht het niet,wat moet je daar zoeken daar zijn ook jongens..
Dat gaat dus echt té ver, dus één tip voor de jongens NIET DOEN!
Ik denk dan ook altijd zo; zoals de aarde is vertrouwd hij zijn gasten niet.
En toen je me leerde kennen deed ik deze dingen ook,dus waarom nu niet?
En zolang ik toestemming heb van mijn ouders en/of van mij zelf heb ik die van jou niet nodig vriend!
Zulke jongens worden gelijk gedelete.
Goodbye..

Oh nee,ook nog bestaan er jongens die denken dat ze letterlijk heel hun leven lang met meisjes kunnen spelen.
Geloof me als ik zeg dat het niet zo is.
Wacht maar af,totdat je helemaal gek op iemand word.
En ik heb er altijd in gelooft,wie met een vrouw speelt krijgt het altijd teruggespeeld bij zijn moeder,zusje,dochter of wat dan ook.
En tsja,verder ga ik niet op deze lafaards in.

En als laatste,de hoogeisers.
Daar heb ik bijna de grootste hekel aan zeg,bah bah.
Ik ga met veel jongens om en hoor dus veel verhalen en denkwijze’s van deze jongens.
En ga dus keer op keer weer in discussie.
Zo zat ik laatst met een vriend van me te praten.
Hij begint te vertellen; Zo mijn weekend was dodelijk, niet normaal!
En ik nieuwsgierig en wil alles weten,hij begint te vertellen over zijn chimeid hier,chickie daar,kehba daar,sletje daar blabla..
Ik knik ondertussen aandachtig en luister.
We gaan verder en verder in gesprek.
Opeens zegt hij tegen me,maar later trouw ik met een mooi meisje,mooie ogen,krullend haar,stralende glimlach,mooi figuur,die goed kan koken en veel kinderen wilt.
En niet te vergeten en ’t belangrijkste roept hij er nog achteraan; ze MOET maagd zijn!
Ik keek hem aan,en was eventjes stil.
En zei tegen hem; dus je wilt van alles? Nou oke,dat begrijp ik. Wie wilt dat nou niet,weetje?
Maar….

Je verteld me eerst over een chick hier en daar,maar je eist 5min later wel dat je vrouw maagd moet zijn?
Hij antwoordde heel nuchter; Ja wat dan,moet wel en is normaal toch?
Waarop ik zei; Nee is zeker niet normaal,verre van normaal zelfs.
Ik zeg; een meisje die haar eer al die tijd heeft weet te bewaren voor haar man en dus nog maagd is..
Verdient GEEN afgelikte boterham als jij,of geef je me nu ongelijk?
Waarop hij met schaamte zei; ewaja..
Nou dus je raad het al einde discussie.
Daarom jongens eis niet teveel van een meisje,als je zelf ook niet de onschuldige bent geweest.

Zo zie je maar weer hoeveel rare figuren er rondlopen,en er zijn er nog veel meer. En jongens ik wil jullie niet allemaal over één kam scheren,er zullen natuurlijk ook lieverdjes bij zitten. En zo heb je met vrouwen/meiden ook dingentjes. Maar dan hoor je mannen ook weer vaak zeggen; Ach,alle vrouwen zijn ’t zelfde.. Maar waarom zijn jullie dan zo kieskeurig?

Denk daar maar eens over na ..


16-10-2008, 23:32


Samenvatting.

16-10-2008, 23:33

Citaat door Aruit_23:
Samenvatting.


Dien boesch a sahbi dien boesch.

16-10-2008, 23:33
wat een tekst!

16-10-2008, 23:33



Citaat door AMEDOEKER:
Dien boesch a sahbi dien boesch.


A neghaas e laa, het is Limboerg!

16-10-2008, 23:34
Héél lang.

16-10-2008, 23:34
Bekken dicht en lezen!

16-10-2008, 23:35

Citaat door zeffen:
Bekken dicht en lezen!



Hoor je mij dan praten?

16-10-2008, 23:38

Citaat door Aruit_23:
A neghaas e laa, het is Limboerg!


Wiert nigh?

16-10-2008, 23:39
Het is inderdaad lang, maar ik vind wel dat ze gelijk heeft..

16-10-2008, 23:39

Citaat door AMEDOEKER:
Wiert nigh?


Bijna

16-10-2008, 23:39

Citaat door zeffen:
Dit is voor de meiden die ik wil waarschuwen voor alle jongens met slechte bedoelingen en laaghartige gedachten.
Pas op meiden en trap er toch niet in,of speel ’t spelletje mee en hou vol en eindig als winnares!
Want als ik laatste tijd toch hoor van meisjes wat ze zeggen ; nee echt ik zweer ’t hij houd echt van me!
2 dagen later zie je dezelfde jongen met een andere meid in de stad lopen en durf het niet te vertellen aan het hopeloze vriendinnetje,want ze verklaart je voor gek!
Naïef,naïef,naïef noem ik het.

Hoe vaak moet ik nog meiden uitleggen dat jongens van deze tijd geen één liefde kennen?
Of hun vrienden belangrijker vinden,of je bij een ruzietje meteen een xxxx of slet noemen.
Luister,dit zijn dus geen échte jongens of mannen!
Ze profileren zich als ‘gentlemens’en zeggen dan maar al te vaak,nee schatje ik ben niet zoals al die andere jongens.
Trap er niet in,want bedenk nu eens hoeveel kansen jij jou vriend of ex of wat dan ook ooit hebt gegeven?
Maar dat niet eens alleen,vraag jezelf ook eens een keer af of het andersom ook zal worden vergeven?
Hum nou nee denk ’t niet,jij wel?

Je hebt ook van die jongens die in ’t begin echt alles voor je doen en uit de kast halen als ze je nog niet hebben.
Maar zodra dat is gefixt draait alles weer 180 graden om.
Zo zie je er bijvoorbeeld niet elke dag meer als een schoonheid uit,en is hij het opeens vergeten hoe ’t hoorde.
Kleine dingetjes al zoals dames gaan voor.
Nou, deze jongens moeten duidelijk nog de cursus ‘echte man’ volledig afronden..
Succes ermee!

Wat ik ook nog vaak tegenkom zijn jongens die opeens je vader willen gaan spelen.
Heel grappig,geloof me!
Jij zegt tegen hem; Ey ik kan je vanavond niet zien,ga naar de bioscoop met een vriendin van me.
Waarop hij antwoord; Ohja joh,heb je dat gevraagd dan? Of; Nee dacht het niet,wat moet je daar zoeken daar zijn ook jongens..
Dat gaat dus echt té ver, dus één tip voor de jongens NIET DOEN!
Ik denk dan ook altijd zo; zoals de aarde is vertrouwd hij zijn gasten niet.
En toen je me leerde kennen deed ik deze dingen ook,dus waarom nu niet?
En zolang ik toestemming heb van mijn ouders en/of van mij zelf heb ik die van jou niet nodig vriend!
Zulke jongens worden gelijk gedelete.
Goodbye..

Oh nee,ook nog bestaan er jongens die denken dat ze letterlijk heel hun leven lang met meisjes kunnen spelen.
Geloof me als ik zeg dat het niet zo is.
Wacht maar af,totdat je helemaal gek op iemand word.
En ik heb er altijd in gelooft,wie met een vrouw speelt krijgt het altijd teruggespeeld bij zijn moeder,zusje,dochter of wat dan ook.
En tsja,verder ga ik niet op deze lafaards in.

En als laatste,de hoogeisers.
Daar heb ik bijna de grootste hekel aan zeg,bah bah.
Ik ga met veel jongens om en hoor dus veel verhalen en denkwijze’s van deze jongens.
En ga dus keer op keer weer in discussie.
Zo zat ik laatst met een vriend van me te praten.
Hij begint te vertellen; Zo mijn weekend was dodelijk, niet normaal!
En ik nieuwsgierig en wil alles weten,hij begint te vertellen over zijn chimeid hier,chickie daar,kehba daar,sletje daar blabla..
Ik knik ondertussen aandachtig en luister.
We gaan verder en verder in gesprek.
Opeens zegt hij tegen me,maar later trouw ik met een mooi meisje,mooie ogen,krullend haar,stralende glimlach,mooi figuur,die goed kan koken en veel kinderen wilt.
En niet te vergeten en ’t belangrijkste roept hij er nog achteraan; ze MOET maagd zijn!
Ik keek hem aan,en was eventjes stil.
En zei tegen hem; dus je wilt van alles? Nou oke,dat begrijp ik. Wie wilt dat nou niet,weetje?
Maar….

Je verteld me eerst over een chick hier en daar,maar je eist 5min later wel dat je vrouw maagd moet zijn?
Hij antwoordde heel nuchter; Ja wat dan,moet wel en is normaal toch?
Waarop ik zei; Nee is zeker niet normaal,verre van normaal zelfs.
Ik zeg; een meisje die haar eer al die tijd heeft weet te bewaren voor haar man en dus nog maagd is..
Verdient GEEN afgelikte boterham als jij,of geef je me nu ongelijk?
Waarop hij met schaamte zei; ewaja..
Nou dus je raad het al einde discussie.
Daarom jongens eis niet teveel van een meisje,als je zelf ook niet de onschuldige bent geweest.

Zo zie je maar weer hoeveel rare figuren er rondlopen,en er zijn er nog veel meer. En jongens ik wil jullie niet allemaal over één kam scheren,er zullen natuurlijk ook lieverdjes bij zitten. En zo heb je met vrouwen/meiden ook dingentjes. Maar dan hoor je mannen ook weer vaak zeggen; Ach,alle vrouwen zijn ’t zelfde.. Maar waarom zijn jullie dan zo kieskeurig?

Denk daar maar eens over na ..





Ben het helemaaal met je eens

16-10-2008, 23:40



Citaat door DanoontjepOwerr:
Ben het helemaaal met je eens



Zeg whollah dat je het hebt gelezen?

16-10-2008, 23:41

Citaat door Aruit_23:
Zeg whollah dat je het hebt gelezen?




wollah

16-10-2008, 23:42

Citaat door DanoontjepOwerr:
wollah



Pff, jij hebt tijd over

Pagina's : [1] 2 3 4