Bekijk volle/desktop versie : APOTHEEK-medewerkers HELP ME



16-10-2008, 16:57
Remeron pillen geven jullie die ook zonder recept? Hoe duur kost het dan

Als het alleen met recept is moet je dan bijbetalen.

Dit vraag ik omdat ik dan weet of de artsen niet willen schrijven als ze duur zijn.

16-10-2008, 17:08


`Moet met recept,maar je hebt 2 soorten ene is zuigvorm en andere is slik tablet en die sliktablet is zeg maar de namaak maar precies hetzelfde alleen voor de apotheek goedkoper snappie?Me vriendin heb ik om wat info gevraagd voor jou.Misschien dat ze zo online komt en jou pm-t succes meid.

16-10-2008, 17:11
remron is toch een anti-depressiva?
en die krijg je alleen met recept en je hebt 150 euro eigen risico dus je moet wel wat bij betalen of misschien wel helemaal.

16-10-2008, 17:12
Is het niet verstandig eens eerst te gaan praten met je huisarts of psycholoog voordat je gaat experimenteren?

16-10-2008, 17:15



Citaat door ceuta:
`Moet met recept,maar je hebt 2 soorten ene is zuigvorm en andere is slik tablet en die sliktablet is zeg maar de namaak maar precies hetzelfde alleen voor de apotheek goedkoper snappie?Me vriendin heb ik om wat info gevraagd voor jou.Misschien dat ze zo online komt en jou pm-t succes meid.



zal je erg dankbaar zijn meid. Ik wil het zo graaghebben heb goede dingen over gehoord en als ik al eenpil moet dan wil ik die wel'.

zijn ook andere waarvan je afvalt enz.

16-10-2008, 17:21
ik zou idd, eerst goed raadplegen bij een arts of psycholoog.
remron heeft veel bijwerkingen...heb je het dat voor over
en het is geen stress-pil hoor.

16-10-2008, 17:22
weet ik het is een antidepressium pil