Bekijk volle/desktop versie : Ik ben niet perfect



15-02-2004, 07:48
Ik ben niet perfect lieg af en toe, ben een bitch en nu ben ik een h oex wat jammer seg wat erggggg wat nu de jongens vinden me een xxxxx niemand wilt met me trouwen neeeeee en nu?? Safie ik geraak ni van straat wat jammer nou beuuuuuuuh huil huil

15-02-2004, 10:23



KoeL Dude..

Enjoy The Club... ( Allahie7fadni )

15-02-2004, 10:57
Sommige mensen worden vrolijk wakker en andere mensen...

15-02-2004, 11:14
hahhaha wat een topic maar ja NIEMAND IS PERFECT iedereen heeft wel shi scheve neus of 11 vingers je weet maar nooit en VAN BINNEN IS NIEMAND OOK PERFECT IEDEREEN HEEFT WEL FOUTEN GEMAAKT dat durf ik te zweren maar ja de vraag is hoe leef je verder na die fouten ga je door of ga je je aanpassen dat die fouten niet meer komen HAHAH IK HE BEETJE ZIN IN PREKEN WAAROM WEET IK NIET

15-02-2004, 11:36


NEEJ NIEMAND IS PERFECT
ALS JIJ JE LEKKER VOELT DAN BEN JE PERFECT GENOEG VOOR JE EIGEN

15-02-2004, 11:38
Wat een zelfrespect..


Citaat:
Origineel gepost door Najiha
Ik ben niet perfect lieg af en toe, ben een bitch en nu ben ik een h oex wat jammer seg wat erggggg wat nu de jongens vinden me een xxxxx niemand wilt met me trouwen neeeeee en nu?? Safie ik geraak ni van straat wat jammer nou beuuuuuuuh huil huil

15-02-2004, 14:03
lieve meid....niemand en ik zeg NIEMAND...is perfect
of wel ben je mooi maar is je binnenste niet mooi.
Ofwel ontbreekt er iets van buiten...heb je scheve tanden ofzo
Wat dan ook niemand is perfect...Onthoud die en iedereen maakt wel fouten,we zijn namelijk mensen.
En uit die fouten leren we en maken die niet opnieuw!!!!
denk er over na en je zult zien da ik gelijk heb!

15-02-2004, 14:13
Het probleem is dat de meeste mensen inperfectie niet durven of willen erkennen!!!

Ik ben zeker niet perfect