Bekijk volle/desktop versie : Nieuwe versie hotmail



16-10-2008, 13:10
Ik meldde me aan op hotmail en kreeg een nieuwe versie.
Kwam er niet onderuit.

Ik vind het maar niks en kan nergens terug vinden waar ik het weer kan veranderen naar de oude versie

Het is een wereldwijde update die per 1 oktober is ingegaan dus iedereen zal vroeg of laat zo een melding krijgen.



Wie weet hoe ik misschien toch terug kan naar de oude versie van hotmail?


Shokrane

16-10-2008, 13:31


onmogelijk helaas..het beste waar we kunnen hopen is dat de makers van hotmail de 'classic skin' aan bieden als optie..maar reken daar maar niet op.

16-10-2008, 14:05

Citaat door Dikra_86:
Ik meldde me aan op hotmail en kreeg een nieuwe versie.
Kwam er niet onderuit.

Ik vind het maar niks en kan nergens terug vinden waar ik het weer kan veranderen naar de oude versie

Het is een wereldwijde update die per 1 oktober is ingegaan dus iedereen zal vroeg of laat zo een melding krijgen.



Wie weet hoe ik misschien toch terug kan naar de oude versie van hotmail?


Shokrane


Neem een GMail account, scheelt je al dat gezeur van Microsoft die altijd maar lopen aan te kloten. Gmail is lekker simpel, redelijk spam veilig, plus heeft een totale opslag van 6 gig waarby je per mail tot 100mb aan bijlagen kunt verzenden.

16-10-2008, 15:08

Citaat door ILI_Amazigh:
Neem een GMail account, scheelt je al dat gezeur van Microsoft die altijd maar lopen aan te kloten. Gmail is lekker simpel, redelijk spam veilig, plus heeft een totale opslag van 6 gig waarby je per mail tot 100mb aan bijlagen kunt verzenden.


GMail

16-10-2008, 15:48


Als het goed is kun je overschakelen naar de light versie ergens in de optie menu misschien dat je dat beter vindt