Bekijk volle/desktop versie : Help ik kan niet met mijn eigen man om gaan.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

16-10-2008, 11:08
salaam 3alikom.

ik hou van me man, we kunnen elkaar al 3 jaar voor dat we zijn getrouwed, alles ging goed, hij heeft gedult voor me, hij koopt alles voor me,en hij houd erg van mij, en nog meer , maar sinds we zijn getrouwed ik voel dat hij is verandert, hoe hij mij behandelt is argasief,hij geeft nix meer uit voor mij, hij wil just geld van uit mijn zak en en ..

ik weet niet wat ik moet vertellen, ik heb advies nodig, en als je meer vragen wilt vraag maar ..

groetjes

16-10-2008, 11:09


C O M M U N I C E R E N met je man.

16-10-2008, 11:10

Citaat door saraaaa:
salaam 3alikom.

ik hou van me man, we kunnen elkaar al 3 jaar voor dat we zijn getrouwed, alles ging goed, hij heeft gedult voor me, hij koopt alles voor me,en hij houd erg van mij, en nog meer , maar sinds we zijn getrouwed ik voel dat hij is verandert, hoe hij mij behandelt is argasief,hij geeft nix meer uit voor mij, hij wil just geld van uit mijn zak en en ..

ik weet niet wat ik moet vertellen, ik heb advies nodig, en als je meer vragen wilt vraag maar ..

groetjes



wat is je cupmaat?

16-10-2008, 11:10
In het begin was je alles voor hem , na dat jullie getrouwd zijn is het

16-10-2008, 11:11


Dit krijg ik vaker te horen van meiden. Voor het huwelijk lijkt alles zo leuk en aardig, maar zodra ze het huwelijk intreden dan veranderen ze totaal. Maar dame ben je er nog niet achter dat je elkaar pas echt onder 1 dak leert kennen.

Heb sbar En leg het hem zelf uit, hoe jij het ziet en hoe jij erbij voelt. Denk dat meer zal helpen dan hier advies vragen.

Meid ik wens je verder veel sterkte toe, en veel Sbar. En als je er over wilt praten, in een wat dieper gesprek. Sta ik daar natuurlijk open voor.

Groetjes Sapje.

16-10-2008, 11:12
Probeer daar over tepraten met je man.
Misschien is er iets aan de hand, Allahoe a3lam.

16-10-2008, 11:13
By the way , bespreek dit met hem en niet hier waarvan je nog gekker gaat worden

16-10-2008, 11:13

Citaat door Sapje88:
Dit krijg ik vaker te horen van meiden. Voor het huwelijk lijkt alles zo leuk en aardig, maar zodra ze het huwelijk intreden dan veranderen ze totaal. Maar dame ben je er nog niet achter dat je elkaar pas echt onder 1 dak leert kennen.

Heb sbar En leg het hem zelf uit, hoe jij het ziet en hoe jij erbij voelt. Denk dat meer zal helpen dan hier advies vragen.

Meid ik wens je verder veel sterkte toe, en veel Sbar. En als je er over wilt praten, in een wat dieper gesprek. Sta ik daar natuurlijk open voor.

Groetjes Sapje.


Precies, ik hoor vaak zulke verhalen.
Zelfs mijn eigen zus maakt dit mee.

16-10-2008, 11:14

Citaat door Somsomaya:
C O M M U N I C E R E N met je man.


Denk zelf dat, dat ook eerder zal helpen. Maar jammer genoeg ontbreekt dat vaak bij onze marokkanen. Wat soms nogal wat problemen met zich mee brengt.

16-10-2008, 11:16
Ware aard komt naar boven...

16-10-2008, 11:20
moeilijk hà, Getrouwéd zijn...

16-10-2008, 11:21

Citaat door Warda_Raihana86:
Precies, ik hoor vaak zulke verhalen.
Zelfs mijn eigen zus maakt dit mee.


Adviseer haar dat ze Sbar moet hebben. Vele maken snel beslissingen, waarbij ze zelf te snel naar een echtscheiding grijpen. En 9 van de 10 keer krijgen de meiden hier spijt van.

Sbar is DÉ middel, en natuurlijk het communiseren met elkaar.

16-10-2008, 11:22


wat is dat beteken dat ik ongelukkig zal zijn....

16-10-2008, 11:22
de meesten zien trouwen als de 7e hemel , terwijl ze nog niet weten wat hun te wachten staat

16-10-2008, 11:22
daarom moet je voor je trouwt met ene man nemen die je kapot slaat en slecht behandeld...die verand3erd dan in een lieverd na gehuwd te zijn.

je weet wel...reverse-psychologie

Pagina's : [1] 2 3 4 5