Bekijk volle/desktop versie : ik ben eruit!!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14

16-10-2008, 09:45
Ik had een aantal dagen een topic geopend waarin ik had aangegeven dat ik na een relatie van 3 jaar niet met mijn vriend mag trouwen van mn vader. Na veel discussie heb ik er toch voor gekozen om de keuze van mijn vader te accepteren hoe moeilijk het ook is voor mij.Wie zou deze keuze ook hebben gemaakt????Graag alleen serieuze reacties.......................

16-10-2008, 09:51



Citaat door smeagel2:
En moet heel marokko.nl weten dat je een brave meid bent ?!
Ik had zo gehoopt dat jij niet zou reageren aanzien ik er nog nadrukkelijk bij heb vermeld alleen serieuze reacties!!!!Wat zou jij doen smeagel???Of zal het nooit zover komen bij jou???

16-10-2008, 09:59

Citaat door smeagel2:
Ik had zelf een keuze gemaakt en aan niemand verteld
Nou ik hou mijn medemens gewoon even op de hoogte over de stand van zaken op dit moment dat is toch niet zo erg???

16-10-2008, 09:59
een verstandige keus. ouders gaan voor

16-10-2008, 10:01



Citaat door mootje_dh:
een verstandige keus. ouders gaan voor
idd ik heb er niet heel erg lang over hoeven na te denken eigelijk maar ik ben er zelf ook heel blij mee.Dank je!!!

16-10-2008, 10:01
Dus met andere woorden: Je hebt 3 jaar weggegooid..

Chapeau!



16-10-2008, 10:02
Je vader zal vast een hele goede reden hebben gehad!

16-10-2008, 10:05

Citaat door Honesty:
Dus met andere woorden: Je hebt 3 jaar weggegooid..

Chapeau!


ja ben er echt helemaal blij mee!!!

16-10-2008, 10:05
Waarom mocht je van je vader niet met hem trouwen dan?

16-10-2008, 10:07

Citaat door eternal_slumber:
Waarom mocht je van je vader niet met hem trouwen dan?
Mijn vader zei dat hij er geen goed gevoel bij heeft en dat hij liever niet wil dat ik met hem trouw ja dan is het antwoord zeer duidelijk............nee dus.

16-10-2008, 10:07
Waarom mocht je van je vader niet met hem trouwen? Als hij dat niet goed heeft beargumenteerd, dan heb je een hele stomme fout gemaakt.

Heeft hij het wel goed beargumenteerd en kan hij jou duidelijk maken dat het geen goede jongen is, dan heb je wel de juiste keuze gemaakt.

16-10-2008, 10:09
Gair incha'allah meid

16-10-2008, 10:09



Citaat door miss_bnibouyach:
Ik had een aantal dagen een topic geopend waarin ik had aangegeven dat ik na een relatie van 3 jaar niet met mijn vriend mag trouwen van mn vader. Na veel discussie heb ik er toch voor gekozen om de keuze van mijn vader te accepteren hoe moeilijk het ook is voor mij.Wie zou deze keuze ook hebben gemaakt????Graag alleen serieuze reacties.......................


ik weet dat nog niet.. wat voor persoon heeft je vader geweigerd?(een D.O.P. strijder?)
dan zou ik het niet eens zo ver laten komen, dat mijn vader voor mij moet beslissen..

16-10-2008, 10:12

Citaat door Butterfly17:
Waarom mocht je van je vader niet met hem trouwen? Als hij dat niet goed heeft beargumenteerd, dan heb je een hele stomme fout gemaakt.

Heeft hij het wel goed beargumenteerd en kan hij jou duidelijk maken dat het geen goede jongen is, dan heb je wel de juiste keuze gemaakt.



^ Dat dus :P

Als je vader goede redenen had, dan vind ik het goed dat je naar hem hebt geluisterd, maar als hij geen goede redenen had.

Ook ouders maken fouten namelijk.

16-10-2008, 10:13

Citaat door c0mplex:
ik weet dat nog niet.. wat voor persoon heeft je vader geweigerd?(een D.O.P. strijder?)
dan zou ik het niet eens zo ver laten komen, dat mijn vader voor mij moet beslissen..
mijn vader heeft ook niet voor mij beslist hoor zeker niet de keuze is alsnog bij mezelf mijn vader heeft gewoon gezegd je krijgt mijn zegen niet als je toch met hem trouwt ik had het ook wel kunnen doen maar om nou een jongen boven mn ouders te verkiezen dat lijkt mij niet echt iets voor mij!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14