Bekijk volle/desktop versie : En dan kom je jouw ex tegen!



Pagina's : [1] 2 3 4 5

15-10-2008, 23:28
Hey mensen,

Wat doe je?

Je bent getrouwd en denkt dat je droom werkelijkheid is geworden.
Tot je op een dag hem betrapt met een ander.

Je vraagt scheiding aan.

Nadat je je hart bij elkaar hebt opgeraapt en je leventje weer op de rails hebt gezet. Lijk je weer de zon te zien en de vogels weer te horen.

Dan loop je een keer te winkelen en net als je wilt oversteken zie je jouw ex staan samen met de vrouw waar hij mee is vreemdgegaan innig omhelst en lachend.

16-10-2008, 01:47



Citaat door Karimma:
Hey mensen,

Wat doe je?

Je bent getrouwd en denkt dat je droom werkelijkheid is geworden.
Tot je op een dag hem betrapt met een ander.

Je vraagt scheiding aan.

Nadat je je hart bij elkaar hebt opgeraapt en je leventje weer op de rails hebt gezet. Lijk je weer de zon te zien en de vogels weer te horen.

Dan loop je een keer te winkelen en net als je wilt oversteken zie je jouw ex staan samen met de vrouw waar hij mee is vreemdgegaan innig omhelst en lachend.

dat betekent dus dat je ex daar staat met de vrouw met wie hij vreemd ging toen jullie getrouwd waren

kokhalzend weglopen eh!

16-10-2008, 09:21
Hun relatie zal vast op de klippen lopen.
Als je een relatie hebt met de persoon met wie je vreemd bent gegaan, dan zal die persoon jou waarschijnlijk ook weer kwetsen door met een ander vreemd te gaan.

Uiteindelijk zal hij of zij weer vreemd gaan.
Met je hoofd in de lucht langs lopen.

16-10-2008, 09:36
Waarschijnlijk voelde je een steek in je hart, maar ik zal hun gewoon zwaar negeren..
Beste oplossing!

16-10-2008, 10:00


Negeren.. Hihihi'
Als lucht beschouwen.

16-10-2008, 10:21
Wejjooo,

Meskiena, pijnlijk..................

Me hart breekt nu al in stukken.

Zo iemand zou ik dan alle rampen van de werled wensen.

Stagfirou Allah

16-10-2008, 10:26

Citaat door Karimma:
Hey mensen,

Wat doe je?

Je bent getrouwd en denkt dat je droom werkelijkheid is geworden.
Tot je op een dag hem betrapt met een ander.

Je vraagt scheiding aan.

Nadat je je hart bij elkaar hebt opgeraapt en je leventje weer op de rails hebt gezet. Lijk je weer de zon te zien en de vogels weer te horen.

Dan loop je een keer te winkelen en net als je wilt oversteken zie je jouw ex staan samen met de vrouw waar hij mee is vreemdgegaan innig omhelst en lachend.


Vraagje.. Toen je de scheiding aanvroeg, wilde hij toen ook gewoon scheiden? Of ging hij janken en wilde niet dat je weg ging bblabla zat ie je nog achterna of wat?

16-10-2008, 11:30
Ik zou me er niks van aantrekken en langs hun heen lopen alsof ze niet aanwezig zijn, keep my head up

16-10-2008, 12:10
Wees blij dat je er vroeg achter bent gekomen anders was de klap veel harder geweest.

16-10-2008, 12:12
Tijd leert ons verder te gaan zo ook een gebroken hart..

16-10-2008, 12:50

Citaat door Karimma:
Hey mensen,

Wat doe je?

Je bent getrouwd en denkt dat je droom werkelijkheid is geworden.
Tot je op een dag hem betrapt met een ander.

Je vraagt scheiding aan.

Nadat je je hart bij elkaar hebt opgeraapt en je leventje weer op de rails hebt gezet. Lijk je weer de zon te zien en de vogels weer te horen.

Dan loop je een keer te winkelen en net als je wilt oversteken zie je jouw ex staan samen met de vrouw waar hij mee is vreemdgegaan innig omhelst en lachend.




Is jou dit overkomen dan?

Had je maar niet zo snel de scheiding moeten aanvragen. Wat had je dan verwacht ? Dat hij de rest van zijn leven alleen ging blijven??
De vrouw die hij innig omhelst zal jou wel heeeeel erg dankbaar zijn dat je hem zo makkelijk hebt laten gaan.

16-10-2008, 12:55

Citaat door PrinsesjeVanMo:
Is jou dit overkomen dan?

Had je maar niet zo snel de scheiding moeten aanvragen. Wat had je dan verwacht ? Dat hij de rest van zijn leven alleen ging blijven??
De vrouw die hij innig omhelst zal jou wel heeeeel erg dankbaar zijn dat je hem zo makkelijk hebt laten gaan.




Vrouwen met verstand begrijpen dat wanneer iemand vreemdgaat, hij dit nog een keer zal doen. Vrouwen met verstand scheiden dan. Maar andere vrouwen met een lege inhoud denken dat het bij één keer blijft. En die zullen nog een keer wreed worden genaaid.

Zij heeft heel goed gehandeld. Je moet niet vergeten dat Islam zelfs steniging voorschrijft in geval van overspel. En dan zeg jij nog nee ze moet hem vergeven en bij hem blijven. Ewa Allah soebhana wa ta3ala zal het wel fout bedoeld hebben toen hij voorschreef dat ze gestenigd moeten worden. Hij bedoelde vast dat de zielige vrouwen die het overkomst gewoon het moeten pikken.

16-10-2008, 13:08



Citaat door Vlampje:
Vrouwen met verstand begrijpen dat wanneer iemand vreemdgaat, hij dit nog een keer zal doen. Vrouwen met verstand scheiden dan. Maar andere vrouwen met een lege inhoud denken dat het bij één keer blijft. En die zullen nog een keer wreed worden genaaid.

Zij heeft heel goed gehandeld. Je moet niet vergeten dat Islam zelfs steniging voorschrijft in geval van overspel. En dan zeg jij nog nee ze moet hem vergeven en bij hem blijven. Ewa Allah soebhana wa ta3ala zal het wel fout bedoeld hebben toen hij voorschreef dat ze gestenigd moeten worden. Hij bedoelde vast dat de zielige vrouwen die het overkomst gewoon het moeten pikken.






zij heeft helemaal niet goed gehandeld, zij was te voorbarig.
Ik weet niet of het de eerste keer was dat ze hem betrapte op vreemdgaan en ik weet niet hoe lang ze getrouwd zijn en ik weet ook niet of ze kinderen hebben, maar mocht ik mijn man voor de eerste keer erop pakken dat hij vreemdgaat en we zijn al zo lang getrouwd en we hebben kinderen samen en ik hou van hem, dan zou ik het hem vergeven en er samen proberen uit te komen en hoe en wat..in plaats dat ik het nog zo makkelijker ga maken voor zo een kankesnol om er met mijn vent ervandoor te gaan en dat ik ze daarna nog eens moet tegenkomen tijdens het winkelen.. MYYYYYYYYYYYY ASSSSSSSSSS !!

bespaar me je islamitische praktijkjes.

is mijn man, de vader van mijn kinderen, dus ik bepaal zelf wel of ik het hem vergeef of niet.
En als ik het hem vergeef en hij oprecht spijt heeft en nooit meer in herhaling zal vallen, dan wordt er helemaal niks gestenigd meid!


zielige vrouwen zijn de vrouwtjes die hun man eruitgooien en gaan scheiden om stoerr te doen..za3ma hij is vreemdgegaan en dat pik ik niet tazzzzzz, sturen ze hem nog naar degene met wie hij is vreemdgegaan....en daarna janken als je hem tegenkomt met een ander wijf.

nou sorry hoor, al gaat mijn 1000 keer vreemd, ik zal altijd bij hem blijven.

16-10-2008, 13:14

Citaat door PrinsesjeVanMo:
zij heeft helemaal niet goed gehandeld, zij was te voorbarig.
Ik weet niet of het de eerste keer was dat ze hem betrapte op vreemdgaan en ik weet niet hoe lang ze getrouwd zijn en ik weet ook niet of ze kinderen hebben, maar mocht ik mijn man voor de eerste keer erop pakken dat hij vreemdgaat en we zijn al zo lang getrouwd en we hebben kinderen samen en ik hou van hem, dan zou ik het hem vergeven en er samen proberen uit te komen en hoe en wat..in plaats dat ik het nog zo makkelijker ga maken voor zo een kankesnol om er met mijn vent ervandoor te gaan en dat ik ze daarna nog eens moet tegenkomen tijdens het winkelen.. MYYYYYYYYYYYY ASSSSSSSSSS !!

bespaar me je islamitische praktijkjes.

is mijn man, de vader van mijn kinderen, dus ik bepaal zelf wel of ik het hem vergeef of niet.
En als ik het hem vergeef en hij oprecht spijt heeft en nooit meer in herhaling zal vallen, dan wordt er helemaal niks gestenigd meid!


zielige vrouwen zijn de vrouwtjes die hun man eruitgooien en gaan scheiden om stoerr te doen..za3ma hij is vreemdgegaan en dat pik ik niet tazzzzzz, sturen ze hem nog naar degene met wie hij is vreemdgegaan....en daarna janken als je hem tegenkomt met een ander wijf.

nou sorry hoor, al gaat mijn 1000 keer vreemd, ik zal altijd bij hem blijven.


Je hebt een punt en ik sta voor een deel achter je PrinsesjevanMo. Je moet nooit een huwelijk opgeven! Zeker als het al lang bezig is en als e er veel tijd in hebt gestoken. Misschien ligt het aan jou dat hij vreemdgaat.. Misschien moet je nog meer moeite doen..

MAAR! Hoe zit het met jou geluk? Wat als je je niet meer gelukkig bent als hij je 1000 keer heeft bedrogen? En wat als hij er nonchalant over is? Dan zou ik er een punt achter zetten. Jij niet?

16-10-2008, 13:16

Citaat door PrinsesjeVanMo:
zij heeft helemaal niet goed gehandeld, zij was te voorbarig.
Ik weet niet of het de eerste keer was dat ze hem betrapte op vreemdgaan en ik weet niet hoe lang ze getrouwd zijn en ik weet ook niet of ze kinderen hebben, maar mocht ik mijn man voor de eerste keer erop pakken dat hij vreemdgaat en we zijn al zo lang getrouwd en we hebben kinderen samen en ik hou van hem, dan zou ik het hem vergeven en er samen proberen uit te komen en hoe en wat..in plaats dat ik het nog zo makkelijker ga maken voor zo een kankesnol om er met mijn vent ervandoor te gaan en dat ik ze daarna nog eens moet tegenkomen tijdens het winkelen.. MYYYYYYYYYYYY ASSSSSSSSSS !!

bespaar me je islamitische praktijkjes.

is mijn man, de vader van mijn kinderen, dus ik bepaal zelf wel of ik het hem vergeef of niet.
En als ik het hem vergeef en hij oprecht spijt heeft en nooit meer in herhaling zal vallen, dan wordt er helemaal niks gestenigd meid!


zielige vrouwen zijn de vrouwtjes die hun man eruitgooien en gaan scheiden om stoerr te doen..za3ma hij is vreemdgegaan en dat pik ik niet tazzzzzz, sturen ze hem nog naar degene met wie hij is vreemdgegaan....en daarna janken als je hem tegenkomt met een ander wijf.

nou sorry hoor, al gaat mijn 1000 keer vreemd, ik zal altijd bij hem blijven.



Ik vraag me af wat hij zou doen als jij vreemd zou gaan. Ik denk dat hij je in de eerste beste vuilnisbak flikkert die hij tegenkomt.

Doe normaal mens, eenmaal geproefd van het vreemdgaan en de spanning, zal hij het niet meer laten. Hij zal er wel beter in worden om het voor jou te verbergen. Ik vind het knap als jij je trots dan nog hebt, wetend dat je voor elke straatwijf een stap opzij moet doen. Dan heb je geeen leven. Als jij het pikt prima, maar ik zou nooit meer met hem het bed kunnen delen. Gatverdamme, de gedachte al.

Pagina's : [1] 2 3 4 5