Bekijk volle/desktop versie : meisje 13 zwanger geworden door een van mijn vrienden helpen of niet



Pagina's : [1] 2 3 4

14-02-2004, 21:52
he mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een vriend van mij heeft net een relatie gehad met een marokaanse meisje in het begin vond ik haar wel aarig maar dat meisje was alleen uit op zijn tweeling broer.
Ik weet dat dit al eens eerder is gesteld maar dat marokaanse meisje is pas 13 en die jongen was al 18.
Maar weet je wat het ergste was ze heeft hem gepijpt en afgetrokken, maar ze is er achter kekomen dat ze zwanger is geworden want die xxxx heeft ook seks met hem gehad.
Maar weet je wat het is ik vind het wel zielig voor haar moet ik haar helpen of doen alsof ik haar niet meer ken.
Ik help wel emsne en doe andere vrijwilligers werk maar ze is wel de ex van een van mijn beste vrienden.
Maar ik wil graag reatie tx groeten uit het noorden van nederland.

14-02-2004, 21:56



Citaat:
Origineel gepost door Asala_2003
he mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een vriend van mij heeft net een relatie gehad met een marokaanse meisje in het begin vond ik haar wel aarig maar dat meisje was alleen uit op zijn tweeling broer.
Ik weet dat dit al eens eerder is gesteld maar dat marokaanse meisje is pas 13 en die jongen was al 18.
Maar weet je wat het ergste was ze heeft hem gepijpt en afgetrokken, maar ze is er achter kekomen dat ze zwanger is geworden want die xxxx heeft ook seks met hem gehad.
Maar weet je wat het is ik vind het wel zielig voor haar moet ik haar helpen of doen alsof ik haar niet meer ken.
Ik help wel emsne en doe andere vrijwilligers werk maar ze is wel de ex van een van mijn beste vrienden.
Maar ik wil graag reatie tx groeten uit het noorden van nederland.
sobhana'Allaah tuurlijk help je haar, ze is toch je zusje?? [/size]

14-02-2004, 21:57
als het echt waar is en het niet zomaar een kletsverhaal is hoop ik echt dat Allaah Sobhanahoe wa Ta'ala haar zal bijstaan, sobhana'Allaah [/size]

14-02-2004, 22:00
...en wat is haar probleem afranselen met zulke jonge meiden......


....mfullus...

14-02-2004, 22:05



Citaat:
Origineel gepost door tazaghiniagirl
...en wat is haar probleem afranselen met zulke jonge meiden......


....mfullus...
of met de liefde van de Islaam opvoeden dat kan ook... wa Allaahoe 'alim. vind het zo zielig voor haar [/size]

14-02-2004, 22:05
Het is de plicht van ons mensen om te helpen, hoe moeilijk de situatie ook is. Ik denk dat je moet helpen. En met 13 jaar kun je niet verantwoordelijk gehouden worden. Die vriend van je heeft zelf de grootste fout gemaakt.

NK

14-02-2004, 22:08
13???????? een kind met een kind tuurlijk moet je haar helpen; je moet er voorla voor probereb te zorgen dat die vriend van je ook zijn verantwoordelijkheden neemt.

k kan t maar niet geloven(13 jaar!!!!!!!!!!!!!!!!)

14-02-2004, 22:09
waarom noem jij haar trouwens een xxxx ?? ze is toch je vriendin? ze heeft wel fouten gemaakt maar das toch niet aardig of netjes om te zeggen?? wa Allaahoe 'alim [/size]

14-02-2004, 22:11
........yeh opvoeding........alletwee ziek in hun hoofd...!!!

14-02-2004, 22:32
Allah jestar ....

Mensen iedereen maakt fouten niemand op deze hele aardbol is perfect zelfs de rasoel (sws) niet ....

Tuurlijk moet je haar helpen ... zoals newkid zei: het is onze plicht. Dat ze fout is geweest wil niet zeggen dat als ze spijt heeft Allah haar nooit zou vergeten...

Pfff 3la mensen soms denk ik als God menselijke eigenschappen zou hebben dan had hij ons ALLEMAAL allaaaaaaaaang in de hel gegooid ...

Beetje medeleven please .... deze wereld is al hard genoeg ...


M3a Salama en Allah ie 3awnek en haar .... ameen

14-02-2004, 22:50

Citaat:
Origineel gepost door Asala_2003
he mensen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een vriend van mij heeft net een relatie gehad met een marokaanse meisje in het begin vond ik haar wel aarig maar dat meisje was alleen uit op zijn tweeling broer.
Ik weet dat dit al eens eerder is gesteld maar dat marokaanse meisje is pas 13 en die jongen was al 18.
Maar weet je wat het ergste was ze heeft hem gepijpt en afgetrokken, maar ze is er achter kekomen dat ze zwanger is geworden want die xxxx heeft ook seks met hem gehad.
Maar weet je wat het is ik vind het wel zielig voor haar moet ik haar helpen of doen alsof ik haar niet meer ken.
Ik help wel emsne en doe andere vrijwilligers werk maar ze is wel de ex van een van mijn beste vrienden.
Maar ik wil graag reatie tx groeten uit het noorden van nederland.
Dit is gewoon een voorbeeld van een zieke pedofiel. Ik ben ook geen lieverdje maar heb wel verstand en ken mijn grenzen, maar 13 jaar en natuurlijk moet je haar helpen maar je had dit misschien ook kunnen voorkomen of niet........

14-02-2004, 22:52
13 Jaar ya rabi 13 jaar

14-02-2004, 22:53


En help haar aub das nog een kind help haar en moge allah haar ook helpen en haar zonden vergeven
Amien...

14-02-2004, 23:01
Wielie wielie ....


Mijn god !!!
Dat meisje opent pas haar ogen en ze is zwanger !!!

Wallah ik zou er alles aan doen om haar te helpen ...
Wat ze heeft gedaan .. ze weet zelf ook wel wat ze fout heeft gedaan ..
Helemaal nu, ze weet dat ze zwanger is ...

Nu moet haar spijt wel groot zijn .. lijkt mij althans ..
Mijn god ze is 13 !!
Ze is zwanger ... abortus is absoluut haram dus haar ouders moeten er wel achter komen ..
Ejoow ejooow ...

Ik zweer je meid, help haar want daar help je jezelf ook mee ...

Moge Allah je hiervoor belonen ..

Liefs,

S. Nadoria

14-02-2004, 23:04
13 jaar zijn ze kapot geil, ben pas 15 dus herinner me nog heeeeeel goeddddddddd.

Pagina's : [1] 2 3 4